$close

Filtre

Vezi rezultatele

Vezi Studii de Masterat în Marketingul comunicării 2022 în Statele Unite ale Sydney în Australia

Un masterat poate fi urmat după ce studenții finalizează un program de studii universitare. Pentru a obține o diplomă de masterat trebuie de obicei să completezi 12 până la 18 cursuri de colegiu care implică adesea finalizarea testelor cuprinzătoate și/sau a tezei de disertație.Studenții care doresc să lucreze în publicitate sau relații publice ar putea dori să studieze comunicare… Citeste mai mult

Un masterat poate fi urmat după ce studenții finalizează un program de studii universitare. Pentru a obține o diplomă de masterat trebuie de obicei să completezi 12 până la 18 cursuri de colegiu care implică adesea finalizarea testelor cuprinzătoate și/sau a tezei de disertație.

Studenții care doresc să lucreze în publicitate sau relații publice ar putea dori să studieze comunicarea de marketing. Materiile de studiu includ planificare media, vânzări, marketing direct, branding, etica de marketing, planificare de campanie, marketing multicultural, tehnologie de comunicare, cercetare și scriere.

Australia are al treilea cel mai mare număr de studenți străini din lume, în ciuda faptului că o comunitate de numai 23 de milioane. Acestea sunt acreditări academice puternice, dar instituțiile din Australia sunt la fel de foarte clasate ca cetățile care casa lor în jurul terenului natal.

Unsprezece universitati in mare parte opera în acest oraș. De exemplu, populare Universitatea din Sydney, Universitatea din New South Wales si Macquarie University se află aici.

Solicită Informații Masterate în Marketingul comunicării în Statele Unite ale Sydney în Australia 2022

Citește mai puţin
Citește mai multe despre studiul în Australia
Alte opțiuni în cadrul acestui domeniu de studiu: 
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
Recomandat Cele mai recente Funcție
University of Technology Sydney
Sydney, Australia +4 Mai mult

Lumea comunicării publice se schimbă rapid prin digitalizare, analiza „big data”, platforme și canale noi și atitudini și preocupări schimbătoare. Acestea conduc la schimbarea ... +

Lumea comunicării publice se schimbă rapid prin digitalizare, analiza „big data”, platforme și canale noi și atitudini și preocupări schimbătoare. Acestea conduc la schimbarea practicilor și provocărilor și la noi preocupări etice. UTS Masterul în comunicare strategică se bazează pe cele mai recente cercetări și este predat de o combinație de cercetători universitari superiori și profesioniști de top din industrie. Solicitanții care au absolvit cel puțin trei ani de experiență profesională relevantă în industria comunicațiilor ar putea dori să ia în considerare Masterul Executiv în Comunicare Strategică (C04384). Descărcați volantul Master of Strategic CommunicationAbsolvenții acestui curs obțin: o înțelegere avansată a comunicării umane informată de psihologia socială, sociologie, semiotică, studii culturale și alte discipline capacitatea de a sintetiza teoria comunicării și de a practica capacitatea de a dezvolta o strategie de comunicare informată prin cercetare și analiză, o sensibilitate la etică și probleme juridice legate de mass-media și comunicare o sensibilitate la incluziune, echitate și justiție socială capacitatea de a dezvolta strategii de comunicare care reflectă perspective interculturale și globale și abilități practice pentru a aplica comunicarea strategică pentru a aborda provocările și problemele organizaționale sau sociale. Absolvenții acestui curs sunt pregătiți să lucreze în funcții superioare în comunicare corporativă, guvernamentală, politică, organizațională sau de marketing, publicitate, relații publice sau comunicare integrată, inclusiv poziții legate de marketing și promovare, implicarea părților interesate, comunicarea angajaților, sănătate, relații cu comunitatea, relații cu mass-media și afaceri publice. -
Masterat
Normă întreagă
Frecvență redusă
2 - 4 ani
Campus