Filter
Masterate
Asia Tip de studiu: Tot Ritm: Part time

Vezi Masterate în Marketingul comunicării Part time în Asia 2019/2020

Studiile de master la nivel implica studiu de specialitate într-un domeniu de cercetare sau o zonă de practică profesională. Câștigul salarial o diplomă de master demonstrează un nivel ridicat de cunoaștere a subiectului. Câștigul salarial o diplomă de master poate dura de la un an la trei sau patru ani. Înainte de a putea absolvi, de obicei, trebuie să scrie și să apere o teză, un document lung, care este punctul culminant al dumneavoastră de cercetare specializate.

Programele de comunicare de marketing îi învață pe studenți cum să livreze un mesaj de marketing constant care reflectă misiunea, marca, produsele și valorile unei companii. Materiile includ adesea relații publice, publicitate, cercetare de marketing, mass-media socială și perspective de marketing la nivel mondial.

Studenții care finalizează cu o parte a gradului lor din Asia sunt în creștere în număr. În prezent, al doilea și al treilea cele mai mari economii sunt în Asia. Fara limitare, elevii au descris momentul în Asia, ca cea mai bună experiență din viața lor. Astăzi, trei din cele patru țări cele mai populate din lume sunt în Asia: China, India, Indonezia și.

Începe Astăzi Cele Mai Bune Studii Postuniversitare în Marketingul comunicării Cu jumătate de normă în Asia 2019/2020

Citeste mai mult Citește mai puţin
Alte opțiuni în cadrul acestui domeniu de studiu:

1 Rezultate din Marketingul comunicării, Asia

Alte opțiuni în cadrul acestui domeniu de studiu:
Monash University Malaysia

Master of Communications și Studii Media corespunde schimbărilor fără precedent în comunicare și conținut media, forme, tehnologie și politică. ... [+]

Master of Communications și Studii Media corespunde schimbărilor fără precedent în comunicare și conținut media, forme, tehnologie și politică.

Acest program se distinge cu implicații de anvergură pentru afaceri, politică, administrație publică și viața de zi cu zi. Se ocupă în mod specific de provocările crescânde generate de mediile digitale, de globalizare și de schimbul intercultural. În examinarea tendințelor trecute, prezente și viitoare, acest program urmărește să îmbunătățească înțelegerea sistemelor de comunicații și mass-media atât la nivel local, cât și la nivel mondial. Concursurile de politică contemporană care modelează piețele vor determina și vor angaja răspunsuri pentru a aborda procesele în schimbare ale medierii și consumului.... [-]

Malaysia Subang Jaya
Februarie 2020
Engleză
Part time
18 - 36 luni
Campus
Citiți mai multe în limba engleză