Filter
Masterate
Tip de studiu: Tot Frecvență: Tot

Compară 12 Programe de Master în Comunicare de Marketing

În lumea afacerilor, comunicare de marketing sunt toate mesajele și orice mass-media relevante, care pot fi utilizate pentru a îmbunătăți comunicarea cu piata cuiva. Astfel, este o modalitate mai bună de promovare a pieței. Un Master of Marketing Communications este un program de studii postuniversitare la dispoziția tuturor profesioniștilor și mutari profesionale ale tinerilor din industrie. Gradul este o mișcare recentă de a asigura abordare de calitate pentru comunicare în lumea afacerilor. O diplomă de master în Marketing Communications este un program care va expune candidați la caracterul practic al problemelor promovare pe piață. Acesta este cel mai bun mod o organizație poate ajunge și vinde ideile lor, produse si servicii. Abilitățile învățate în timpul cursului de masterat va permite studenților care lucrează cu întreprinderile pentru a face față cu complexitatea tot mai mare de pe piețele globale. Programul deschide alegerea carierei vaste pentru practicanții.Programele introduce pe elevi să comunicare integrată de marketing, care sunt propulsate într-un cadru managerial și setările de marketing strategic. Problema de crearea de brand este unul dintre cele mai bune modalități de a obține pe piețele conștienți de produse o oferă. Master în grad de comunicare de marketing va permite liderilor să înțeleagă cele mai bune strategii de marketing și cum să se raporteze cu piața în mod eficient. De oportunități de carieră sunt vaste la finalizarea o diplomă de master în Marketing Communications. Ia abilitățile și să facă o diferență în cariera ta.

Citeste mai mult Citește mai puţin
Other options within this field of study:

12 Results in Comunicare de Marketing

Universidad Privada De Ciencias Aplicadas

branduri mari sunt rezultatul de profesioniști cu viziune strategică de marketing în comunicare și interpretare sensibil nevoile consumatorilor de a crea valoare. La UPC ... [+]

branduri mari sunt rezultatul de profesioniști cu viziune strategică de marketing în comunicare și interpretare sensibil nevoile consumatorilor de a crea valoare.

La UPC suntem profesioniști inovatoare, cu o fundație solidă în marketing strategic, comunicare 360, marketing digital si retele sociale, comportamentul consumatorului, de cercetare de piață, managementul afacerilor și responsabilitatea socială. Toate acestea, pentru luarea de decizii strategice care adaugă valoare organizației.

Vă invităm să revizuiască cariere diferite oferite de Facultatea de Business de la link-ul următor: http://pregrado.upc.edu.pe/facultad-de-comunicaciones/

[-]
Peru Lima
Izmir University of Economics

Comunicații Marketing și Relații Publice MA Programul este conceput pentru a încorpora discipline de comunicare de marketing și relații publice, împreună; cu scopul de a ... [+]

Comunicații Marketing și Relații Publice MA Programul este conceput pentru a încorpora discipline de comunicare de marketing și relații publice, împreună; cu scopul de a experților absolvenți și profesioniști de comunicare care se concentrează asupra comunicațiilor de marketing și relații publice și pot contempla în continuare pe discipline fundamentale, cum ar fi publicitatea, comunicarea corporativă, relații publice și comunicare de brand într-o perspectivă integrată. Absolvenții acestui program va fi primit de educație inovatoare, care abordează pe larg dinamica de comunicare contemporane.

Cursuri MCPR 566 Principii și practici IMC MCPR 569 Teoria și practica Relații Publice BA 564 Cercetare de marketing MCPR 595 Seminar MCPR 599 teza de master Cursuri opționale MCPR 551 Comunicare de brand MCPR 561 Subiecte speciale în PR MCPR 562 Probleme selectate în condiții IMC MCPR 570 Global Cultură și Identități de consum MCPR 571 gândirea creativă MCS 501 Metode de cercetare în Studii de Comunicare MCS 507 Crossroads în Studii de Comunicare Cerințe de aplicare pentru studenții internaționali ... [-]
Turcia Izmir
September 2019
La zi
2 anii
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
CEREM

Obiectivul acestui program este nu numai cunoștințe tehnice, dar, de asemenea, să transmită de a instrui elevii în abilitățile ... [+]

Obiectivul acestui program este nu numai cunoștințe tehnice, dar, de asemenea, să transmită de a instrui elevii în abilitățile și atitudinile necesare pentru a îndeplini funcții de conducere la cel mai înalt nivel, care combină teorie și practică și să faciliteze învățarea prin experiență, cu Pentru a obține o imagine de ansamblu a lumii de afaceri. Cerem dă instruire avansată, menținerea unui nivel ridicat de calitate, printr-o echipa excelenta de profesori și tutori, care sunt profesioniști activi și specialiști în domeniile tehnice respective. Mai mult de 175.000 de elevi au trecut prin calitatea școală acreditată, excelent și practic al conținutului și a sistemului de formare profesională, oferite în mod on-line, folosind cele mai noi tehnologii de e-learning.... [-]

Spania Madrid
September 2019
La zi
9 luni
Online
Citiți mai multe în limba engleză
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona

Masterul în planificarea strategică și creativă pentru comunicarea cu mărcile înțelege că modul în care se face publicitatea se schimbă dramatic și se va schimba și mai m ... [+]

ACEST PROGRAM ESTE ÎNCEPUT ÎN SPANIOLAObjetives

- Oferiți instrumentele pentru publicitatea integrală și creativitatea strategică în cele mai avansate și actualizate subiecte (marketing de gherilă, planificare strategică, creativitate în evenimente, amestec creativ de media etc.) - Oferiți instrumentele necesare pentru a gestiona strategia de publicitate și creativitatea în campaniile concepute pentru mediul actual de publicitate. - Oferiți instrumentele necesare pentru a obține campanii, inclusiv cele mai originale și eficiente concepte creative și strategice, factori-cheie pentru a obține succes în orice comunicare publicitară prezentă.

Metodologie

... [-]
Spania Barcelona
January 2020
La zi
6 luni
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
IED – Istituto Europeo di Design Torino

Ediția a 17-a - Lucrul în marketing și comunicare înseamnă crearea, dezvoltarea, menținerea și optimizarea relațiilor dintre clienți și branduri, stabilirea unei legături ... [+]

ACEASTA CURS IN HELD ÎN LIMBA ITALIANĂ.

Ediția a 17-a - Lucrul în marketing și comunicare înseamnă crearea, dezvoltarea, menținerea și optimizarea relațiilor dintre clienți și branduri, stabilirea unei legături directe și personalizate.

Master în Marketing și Comunicare sa născut ca răspuns la nevoia, exprimată de companii și agenții, de a dobândi personal calificat în domeniul marketingului strategic și operațional și al comunicării corporative. Pentru a răspunde în mod satisfăcător nevoilor pieței și așteptările beneficiarilor, diploma de master se adresează în paralel celor două domenii profesionale - marketing și comunicare - atât din punctul de vedere al companiei, cât și al agenției, pentru a arăta punctele de contact, sinergiile și dinamica interacțiunii. În plus, în paralel cu o piață care a suferit o evoluție din ce în ce mai rapidă, calea de formare include module mari care se referă în mod specific la domeniul web: de la managementul social media la SEO și SEM, de la marketingul web la gestionarea relației cu bloggeri și infunecers, reputația și managementul conținutului.... [-]

Italia Turin
November 2019
La zi
11 luni
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
Universidad Católica San Antonio de Murcia

Zona de marketing este stabilit astăzi ca fiind una dintre cele mai importante din lumea afacerilor. Orice companie, indiferent de mărime, ar trebui să acorde o atenție r ... [+]

Prezentare generală Modality: Amestecate Start: Octombrie Durata: 1 an universitar credite ECTS: 60 Director: Maria Concepcion Parra Meroño Presentación

Zona de marketing este stabilit astăzi ca fiind una dintre cele mai importante din lumea afacerilor. Orice companie, indiferent de mărime, ar trebui să acorde o atenție relațiilor cu clienții, crearea sau vânzarea de bunuri și servicii care să le permită să se diferențieze de competitorii lor, ceea ce le face disponibile consumatorilor și utilizatorilor, în cazul în care au nevoie de ele, în cel mai scurt timp posibil.

În plus, trebuie să comunice beneficiile și are nevoie de servicii satisfăcătoare și produsul este comercializat, precum și identitatea și diferențierea companiei pe care o susține. Acești termeni sunt, în care Maestrul a apărut în Marketing și Comunicare, acordând o atenție deosebită noilor media și forme de comunicare.... [-]

Spania Murcia
October 2019
La zi
1 an
Online şi campus combinate
Citiți mai multe în limba engleză
GBSB Global Business School

Master în Comunicare și Marketingul viitorului la GBSB Global Business School este o diplomă inovatoare care se concentrează pe predarea celor mai eficiente modalități de ... [+]

De ce

Studii de comunicare și de marketing viitor la o școală de afaceri în cazul în care "Digital" este la baza sa.

Descrierea programului

Maestrul în comunicare

Studiind un masterat în comunicare și marketing viitor în Barcelona, ​​se dezvoltă competența studenților în domeniul inovării în afaceri, al marketingului global, al tehnologiilor emergente și al branding-ului companiei și personale. Cu cursuri privind marketingul de destinații, marketingul experiențial, negocierile internaționale și dezvoltarea afacerii, Master în Comunicare și Future Marketing la studenții din Barcelona va fi pregătit să intre în arena de marketing și comunicare la nivel mondial.... [-]

Spania Barcelona
Înscriere Deschisă
La zi
9 - 12 luni
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
Ca' Foscari University of Venice

Oferit împreună cu Universitatea Paul-Valéry de Montpellier (UPVM) și în colaborare cu Université de Strasbourg, Sousse și Meknès, cursul de masterat care traversează Mar ... [+]

Cursul de masterat Crossing the Mediterranean: spre investiții și integrare (MIM) oferă o cunoaștere aprofundată a țărilor de pe țărmurile sudice ale Mediteranei și interacțiunile lor cu Europa contemporană. În cursul celor doi ani, cursul va oferi abilități teoretice interdisciplinare relevante pentru studiul migrației în spațiul mediteranean și asupra medierii interculturale, competențelor histo-sociale, aptitudinilor de analiză calitativă și cantitativă, tehnicilor de cercetare în domeniul analizei și datelor colectate.

Cursul este organizat alături de l'Université Paul-Valéry 3 Montpellier (UPVM) și în colaborare cu Universitatea din Strasbourg, Sousse și Meknès.... [-]

Italia Venice
October 2019
La zi
2 anii
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
Bologna Business School

Master în Marketing, Comunicare și New Media este un program cu normă întreagă predat în întregime în limba engleză, care au ca scop pregătirea absolvenților de orice dis ... [+]

Master în comunicare media și comunicare este un răspuns la ritmul rapid al schimbărilor din lumea comunicării, oferind cele mai recente abilități și instrumente cu privire la comunicarea digitală. Prin stabilirea unor fundații de marketing solide care se concentrează pe crearea, gestionarea și analiza performanțelor conținutului social media, cursul le permite elevilor să dezvolte abilitatea de a interpreta nevoile companiilor și de a le transforma într-un conținut eficient și planuri de comunicare.

STRUCTURA

Master în comunicare și mass-media noi este un program cu normă întreagă predat în limba engleză și structurat în 1.500 de ore de activități de învățare de peste 12 luni de studiu, împărțită în 360 de ore de predare, aproximativ 540 ore de studiu independent, și 500 de ore de stagiu.... [-]

Italia Bologna
November 2019
La zi
12 luni
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
ESEI International Business School Barcelona

ESEI Master în Marketing și Comunicare este o calificare versatilă și respectat care te pregătește pentru o carieră într-o serie de profesii, inclusiv relații publice, ma ... [+]

Creați-vă propria cale de marketing și strategii de comunicații cu o diplomă de master care te separă

ESEI Master în Marketing și Comunicare este o calificare versatilă și respectat care te pregătește pentru o carieră într-o serie de profesii, inclusiv relații publice, marketing digital, managementul evenimentelor și alte domenii conexe.

Alăturați-vă programului și faceți următorul pas în viața profesională. Deveniți un expert în tendințele globale de marketing și învățați cum să dezvoltați strategii eficiente de marketing și planuri de comunicare.

ESEI este situat în Barcelona, ​​un centru internațional de afaceri și inovare. Evenimente precum Congresul Mondial Mobile, care atrage anual peste 100.000 de persoane, fac din oraș unul dintre cele mai bune locuri de rețea din Europa. Participați la programul nostru de stagii pentru a câștiga experiență de muncă valoroasă și pentru a construi prietenii și legături de afaceri durabile cu baza noastră internațională de studenți, tutori și facultate.... [-]

Spania Barcelona
February 2019
La zi
1 an
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
Monash University Malaysia

Master of Communications și Studii Media corespunde schimbărilor fără precedent în comunicare și conținut media, forme, tehnologie și politică. ... [+]

Master of Communications și Studii Media corespunde schimbărilor fără precedent în comunicare și conținut media, forme, tehnologie și politică.

Acest program se distinge cu implicații de anvergură pentru afaceri, politică, administrație publică și viața de zi cu zi. Se ocupă în mod specific de provocările crescânde generate de mediile digitale, de globalizare și de schimbul intercultural. În examinarea tendințelor trecute, prezente și viitoare, acest program urmărește să îmbunătățească înțelegerea sistemelor de comunicații și mass-media atât la nivel local, cât și la nivel mondial. Concursurile de politică contemporană care modelează piețele vor determina și vor angaja răspunsuri pentru a aborda procesele în schimbare ale medierii și consumului.... [-]

Malaysia Subang Jaya
February 2019
La zi
Part time
18 - 36 luni
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
IED – Istituto Europeo di Design Milan

Ediția a 16-a - Master în Brand Management și Comunicare pregătește profesioniști care sunt capabili să gestioneze activitățile de branding și să definească o strategie d ... [+]

ACEASTA CURS IN HELD ÎN LIMBA ITALIANĂ. Master în Managementul și Comunicarea cu mărcile tratează profesioniștii capabili să gestioneze activitățile de branding și să definească o strategie de brand care să combine valorile tangibile ale calității și performanței și valorile intangibile, cum ar fi diferențierea, relevanța și imaginile. Lucrând în companii sau agenții, aceștia pot utiliza atât un limbaj creativ, cât și procesele tehnice și strategice.

Multe companii, cum ar fi Swarovski, Lierac, Deborah, Comete Gioielli, TucanoUrbano, Red Bull, Milanosport, Decathlon, Crodino, Carrefour și Nintendo, au ales să își împărtășească valorile și expertiza cu studenții IED, proaspăt și multidisciplinar, pentru a dezvolta împreună un proiect strategic pentru marca lor.... [-]

Italia Milan
November 2019
La zi
1 an
Campus
Citiți mai multe în limba engleză