Filter
Masterate
Italia Tip de studiu: Tot Frecvență: Tot

Vezi Programe de Masterat în Comunicare de Afaceri in Italia 2019

O diplomă de masterat este oferită studenților care au completat un program de studiu la nivel postuniversitar într-un domeniu specific de studiu sau de practică profesională, demonstrând în același timp un nivel ridicat de măiestrie în timpul procesului.

Ca și în orice disciplină, este important în afaceri pentru a obține mesajul în mod eficient, atât persoanelor în interiorul și în afara locului de muncă. Studiul comunicării de afaceri învață elevii cum să facă acest lucru într-o varietate de medii, inclusiv prezentări orale, scris, foi de calcul, prezentări și design grafic.

Oficial cunoscut sub numele de Republica Italiană, țara se găsește în sudul Europei. Limba oficială este limba italiană și de capital cultural bogat este Roma. Multe dintre cele mai vechi universități lume se află în Italia, în special la Universitatea din Bologna (fondată în 1088). Există trei școli Absolvent superioare, cu "Universitatea statutul ", trei institute cu statut de colegii de doctorat, care funcționează la universitar și nivelul post-universitar.

Diplome de Master Cea Mai Bună în Comunicare de Afaceri in Italia 2019

Citeste mai mult Citește mai puţin
Other options within this field of study:

2 Results in Comunicare de Afaceri, Italia

Other options within this field of study:
United International Business Schools

Studenții cu normă întreagă pot obține o diplomă de masterat într-un an universitar de 9 luni, pentru un total de 3 sferturi de câte 20 de credite fiecare sau în decurs d ... [+]

Datele de începere

Calendarul nostru academic se bazează pe un sistem de trimestru (1 trimestru = 10 săptămâni). Datorită structurii flexibile a programului și a designului modular , mai multe date de început sunt disponibile la începutul fiecărui trimestru și al fiecărui termen, în octombrie, noiembrie, ianuarie, februarie, aprilie, mai, iulie și august. Toate campusurile urmează același calendar academic.

Durata programului

Studenții cu normă întreagă pot obține o diplomă de masterat într-un an universitar de 9 luni, pentru un total de 3 sferturi de câte 20 de credite fiecare sau în decurs de 12 luni, când se răspândește volumul de muncă.

Studenții cu frecvență redusă pot obține o diplomă de master în 2 până la 3 ani universitari, în funcție de numărul de cursuri încercate pe trimestru, de alegerea cursului și de planificarea cursului; câștigând jumătate din numărul tipic de cursuri este egal cu dublul duratei programului cu normă întreagă. Cu cât sunt mai flexibile orele de lucru, cu atât mai multe cursuri vor fi disponibile pentru a termina mai repede. Elevii sunt considerați cu fracțiune de normă în timp ce încearcă 6 sau mai puține cursuri pe trimestru. Studiile part-time sunt disponibile numai pentru studenții cu pașaport național sau permis de ședere.... [-]

Italia Milan
September 2019
La zi
Part time
9 - 36 luni
Campus
Online
Online şi campus combinate
Citiți mai multe în limba engleză
Accademia di Comunicazione

Master în Marketing și Comunicare Corporativă, ASFOR acreditat, este un program de formare postuniversitară cu o metodă foarte practică, cu frecvență și obligatorie de pa ... [+]

Master în Marketing și Comunicare Corporativă, ASFOR acreditat , este un program de formare postuniversitară cu o metodă foarte practică, cu frecvență și obligatorie de participare și este structurat astfel încât să răspundă nevoii pe care companiile o au pentru tineri în măsură să intră în relații cu consumatorii și publicul lor, folosind abilități analitice și de management, cu o abordare inovatoare de rezolvare a problemelor.

Într-o lume conectată permanent, relația dintre consumatori și branduri este dezvoltată prin intermediul canalelor digitale și a rețelelor sociale sub forma unei conversații în timp real. Companiile care doresc să exploateze oportunitățile de interacțiune fără precedent oferite de tehnologia digitală trebuie să poată identifica în mod corect instrumentele și tehnologiile care permit gestionarea noii relații cu clientul, o relație care trebuie să fie interactivă, participativă și transmisă în conformitate cu modelul impus de social media.... [-]

Italia Milan
October 2019
La zi
7 luni
Campus
Citiți mai multe în limba engleză