$close

Filtre

Vezi rezultatele

Vezi Programe de Master în Comunicare de afaceri 2022 în Statele Unite ale Rio de Janeiro în Brazilia

O diplomă de masterat este oferită studenților care au completat un program de studiu la nivel postuniversitar într-un domeniu specific de studiu sau de practică profesională, demonstrând în același timp un nivel ridicat de măiestrie în timpul procesului. Ca și în orice disciplină, este important în afaceri pentru a obține mesajul în mod eficient, atât persoanelor în interiorul… Citeste mai mult

O diplomă de masterat este oferită studenților care au completat un program de studiu la nivel postuniversitar într-un domeniu specific de studiu sau de practică profesională, demonstrând în același timp un nivel ridicat de măiestrie în timpul procesului.

Ca și în orice disciplină, este important în afaceri pentru a obține mesajul în mod eficient, atât persoanelor în interiorul și în afara locului de muncă. Studiul comunicării de afaceri învață elevii cum să facă acest lucru într-o varietate de medii, inclusiv prezentări orale, scris, foi de calcul, prezentări și design grafic.

Brazilia, oficial Republica Federativă a Braziliei, este cea mai mare țară atât în ​​America de Sud și regiunea America Latină. Este al cincilea cel mai mare țară din lume 's, atât pe zone geografice și de populație, cu peste 193 milioane de oameni.

Acest oraș are multe facilitati pentru a oferi educație la toate nivelurile. Unele dintre universități notabile și colegii din acest oraș sunt Rio de Janeiro Universitatea de Stat și Universitatea Federală din Rio de Janeiro.

Solicită Informații Masterate în Comunicare de afaceri în Statele Unite ale Rio de Janeiro în Brazilia 2022

Citește mai puţin
Citește mai multe despre studiul în Brazilia
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
Recomandat Cele mai recente Funcție
Claretian University Centre (Centro Universitário Claretiano (CEUCLAR))
Rio de Janeiro, Brazilia

Necesitatea de a analiza, reflecta, îmbunătăți, construi și reconstrui procesele de comunicare ale organizațiilor (sectorul public, privat și al treilea) cu diversele părți in ... +

Necesitatea de a analiza, reflecta, îmbunătăți, construi și reconstrui procesele de comunicare ale organizațiilor (sectorul public, privat și al treilea) cu diversele părți interesate ale acestora provine din progresele tehnologice ale societății contemporane și din comportamentul omului modern în fața instrumentelor care completează relația umană și profesională. Îmbunătățirea constantă necesară profesioniștilor indică o învățare continuă care, aplicată în sfera organizațiilor, consolidează marca și participarea sa pe piață. -
Masterat
Portuguese (Brazil)
Campus