Filter
Masterate
Spania Tip de studiu: Tot Frecvență: Tot

Vezi Programe de Masterat în Comunicare Corporativă în Spania 2019

O diplomă de masterat este oferită studenților care au completat un program de studiu la nivel postuniversitar într-un domeniu specific de studiu sau de practică profesională, demonstrând în același timp un nivel ridicat de măiestrie în timpul procesului.

Studii de comunicare a face cu comunicațiile verbale, non-verbale și scrise. Într-un cadru corporativ, acest lucru ar putea însemna comunicarea între mai multe departamente în cadrul unei singure entități, sau între mai multe întreprinderi. Acest grad flexibil poate duce la o carieră în domeniul relațiilor publice, corporate training sau resurse umane.

Spania, oficial Regatul Spaniei, este un stat suveran și un stat membru al Uniunii Europene. Acesta este situat în Peninsula Iberică, în sud-vestul Europei. Universități spaniole reglementa accesul la propriile diplome și le fixează taxele academice. Ele pot oferi, de asemenea, de grade postuniversitare neoficiale. Orașul Madrid capitala are probabil cel mai mare număr de baruri pe cap de locuitor din orice oraș european și o viață de noapte foarte activa.

Programe de Masterat de Top în Comunicare Corporativă în Spania 2019

Citeste mai mult Citește mai puţin

8 Results in Comunicare Corporativă, Spania

Other options within this field of study:
TRACOR - Escuela de Comunicación

Master în Corporate Communication este un program oficial de studii postuniversitare predate în colaborare Tracor și Universitatea San Pablo CEU. Cu un design unic în țar ... [+]

O Master în Corporate Communication este un program oficial de studii postuniversitare predate în colaborare Tracor și Universitatea San Pablo CEU. Cu un design unic în țara noastră, Master oferă studenților cu cunoștințele și abilitățile necesare pentru exercitarea de specialitate de comunicare internă și externă în departamentele de comunicare, de publicitate sau de marketing, birouri de presă sau de relații instituționale, organizațiile sociale, întreprinderi și social media.

O Master în Corporate Communication, Este predat în castiliană. Studentul trebuie să demonstreze, după terminarea master și pentru a obține titlul oficial, care are un nivel de echivalent in limba engleza la "nivelul B2", stabilit prin Cadrul european comun de referință pentru limbi.... [-]

Spania Madrid
October 2019
La zi
Part time
1750 ore
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
School of Continuing Education – Universitat de Barcelona

Master în Afaceri și Corporate Communication la Universitatea din Barcelona, ​​are ca scop să dezvolte profesional te în acest sector, pentru a evolua în poziții de respo ... [+]

Comunicare a cunoscut schimbări semnificative în ultimii ani: mai mult ca oricând, organizațiile au nevoie de profesioniști capabili să comunice și să ajungă la un public diferite, interne și externe. Pentru a face acest lucru, ei trebuie să folosească toate instrumentele, atât online cât și offline. comunicare corporativă poate obține rezultate mai bune, a construi o imagine bună și de a îmbunătăți reputația instituțională.

O Master în Comunicare de afaceri și Corporate Universitatea din Barcelona își propune să dezvolte profesional te în acest sector, pentru a evolua în poziții de responsabilitate. În acest maestru, veți învăța abilități de comunicare, mediile online si offline, publicitate, marketing și relații publice. Vei invata ultimele tendinte in materie de comunicare. Vă va pregăti pentru a gestiona proiecte de comunicare și de a dobândi abilități manageriale pentru a facilita dezvoltarea profesionala. ... [-]

Spania Barcelona
San Jorge University / Fundacion Universidad San Jorge

Master în Marketing și Corporate Communication (denumit în continuare BrandPR), care sa născut în 2007, cu necesitatea de a instrui profesioniștii în marketing și comunic ... [+]

De brand PR: Provocari de marketing și comunicare la noi scenarii.

Master în Marketing și Corporate Communication (denumit în continuare BrandPR), care sa născut în 2007, cu necesitatea de a instrui profesioniștii în marketing și comunicare corporativă și instituțională, este în prezent singurul Diplomă de master și de acest gen Spania, care este legată în special de Marketing și Corporate Communications.

Mediul economic, social și de afaceri se schimbă într-un ritm amețitor, printre alte realități, criza financiară actuală, noile scenarii politice și sociale, noi platforme digitale de comunicare, globalizare, ceea ce reprezintă, fără îndoială, noi provocări în modul în care organizațiile să comunice cu părțile interesate. Aceste noi paradigme de comunicare defini secolului. Companiile si departamentele lor de marketing și comunicare au încetat să domine mesajele care urmează să fie condus la discuții și dialogul cu clienții, utilizatorii și piață. Deci, în programul BrandPR studentul va învăța să proiecteze un plan de comunicare digitala, cunoscând impactul Web 3.0 privind strategia de Corporate Communications, să învețe să gestioneze comunități online, pentru a analiza Web cu cele mai noi instrumente pentru măsurarea rezultatelor, și de a gestiona campaniile de marketing video și video blogging-ul, să cunoască aspectele juridice ale web 3.0 și proiectarea și implementarea unor campanii de motor de căutare. În plus, elevul va învăța și de a aprofunda cunoștințele reale și practice ale noilor platforme digitale (bloguri, rețele sociale, microblogging, etc), toate fiind conștienți de modul în care acest tip de platforme tehnologice răspândirea mesajelor și opinii în timp real... [-]

Spania Zaragoza
October 2019
La zi
1 an
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
ADEN Business School

Master în Corporate Communication a fost proiectat pentru o finalizat 100% on-line, la nivel flexitime, independența geografică absolută. ... [+]

MASTER IN COMUNICARE CORPORATE Acesta a fost proiectat pentru o finalizat 100% on-line flexitime larg independență geografică absolută

Master în Corporate Communication dezvoltă aptitudinile și abilitățile de comunicare axate pe atingerea obiectivelor companiei.

Scopuri

După finalizarea cu finalizat, participantul va fi realizat următoarele obiective de transfer:

Cunosc zona generală referitoare la valoarea strategică a comunicării și a imaginii în cadrul organizațiilor și motivele lor. Să identifice instrumentele și tehnicile care să faciliteze și să optimizeze dezvoltarea comunicării și relația sa directă cu identitatea și imaginea, ambele companii private și publice, organizații și instituții de diferite tipuri non-guvernamentale. Efectueze un program cuprinzător pentru orice companie sau institutie locala, pe baza datelor de cercetare, în conformitate cu analiza, diagnostic, și în final pregătirea bugetului și caracteristicile unui plan comunicațional organizare adecvată. Studiind perspectivele pe care le-au permis să dea răspunsuri la întrebări cu privire la comunicarea în organizații. Stimularea creativității în imagine corporativă. Să elaboreze metodologii de cercetare și de formare pentru planificarea și punerea în aplicare a proiectelor de comunicare instituțională. Dobândi un set de abilități care, combinate cu cunoștințele dobândite, care să le permită să dezvolte inițiative de comunicare de marketing în practica actuală. Integrarea internetului în strategia de comunicare de marketing a organizației. Aplică o viziune strategică de comunicare integrată de marketing. destinatari ... [-]
Spania Barcelona Madrid
OBS Business School

Mediul economic, social și de afaceri se schimbă rapid. Criza actuală, noile platforme digitale de comunicare, globalizarea, printre alte tendințe, reprezintă noi provocă ... [+]

Master în Corporate Communications

Mediul economic, social și de afaceri se schimbă rapid. Criza actuală, noile platforme digitale de comunicare, globalizarea, printre alte tendințe, reprezintă noi provocări în modul în care organizațiile comunică sunt părțile interesate.

Aceste noi paradigme de comunicare defini secolului. Companiile și departamentele lor de comunicare nu mai domina mesajele care urmează să fie dus la discuții și dialog cu clienții și utilizatorii. Precum și noi platforme digitale: bloguri, rețele sociale, mesaje răspândit de microblogging și de opinii în timp real și cu acoperire globală. Acest lucru face ca atât imagine de brand, credibilitatea si reputatia de organizații sunt mai expuse decât oricând.... [-]

Spania Barcelona Madrid
February 2019
La zi
Part time
12 luni
Online
Citiți mai multe în limba engleză
University of Navarra

Comunicarea nu mai este un instrument auxiliar, ci a devenit un element strategic pentru companii și instituții. Mai mult decât oricând, profesioniștii au nevoie de o pre ... [+]

Comunicarea nu mai este un instrument auxiliar, ci a devenit un element strategic pentru companii și instituții.

Mai mult decât oricând, profesioniștii au nevoie de o pregătire cuprinzătoare, specializată, care necesită pregătire serioasă și gândire profundă, ca urmare a acestei noi provocări.

Masteratul în comunicare politică și corporativă (MCPC: acronim spaniol) predat la Școala de Comunicare a University of Navarra oferă oportunitatea perfectă de a beneficia de această pregătire profesională. Pentru a atinge acest obiectiv, programul are:

O echipă de profesori universitari de nivel înalt și profesioniști activi.Facilități fizice cu resurse considerabile (săli de clasă, săli de seminar, biblioteci etc.) pentru cercetare și studiu aprofundat al temelor acoperite de program.O metodă de lucru bazată pe interactivitate și participare, dezvoltarea de proiecte de comunicare reale în grupuri și sesiuni speciale cu profesioniști în vizită în industrie.Finalizarea unei părți a programului la prestigioasa Școală Postuniversitară de Management Politic (GSPM) a Universității George Washington din Statele Unite.Un Comitet consultativ alcătuit din profesioniști renumiți care vor oferi sugestii privind modul de adaptare a programului și a activităților sale la cerințele și tendințele pieței.... [-]
Spania Pamplona
October 2019
La zi
10 luni
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
EAE Business School

Internațional Master în Corporate Communication este conceput pentru a instrui profesioniști în comunicarea de afaceri, de a acumula cunoștințe într-o manieră integrată, ... [+]

Cele Mai Bune Masterate în Comunicare Corporativă în Spania 2019.

Cererea tot mai mare pentru profesioniștii din domeniul imaginii și identității corporatiste servește două cauze.

Pe de o parte, necesitatea de a comunica în mod eficient și transparent, organizat pentru publicul lor interne și externe; și în al doilea rând, apariția unor noi forme de comunicare, noi canale și mulțumiri mass-media tehnologia informației și comunicării. Prin urmare, importanța crescândă a comunicării în organizații necesită o pregătire especíõca în acest domeniu. Mai mult decât atât, reînnoirea constantă în domeniul identității și imaginii corporative este esențială pentru actualizarea cunoștințelor de către profesioniști și de a facilita contactul cu inovațiile structurale, metodologice și tehnice care au loc în domeniul profesional.... [-]

Spania Madrid
March 2019
12 luni
Online şi campus combinate
Citiți mai multe în limba engleză
EAE Business School

Master în Corporate Communication Management este conceput pentru a instrui profesioniști de comunicare care sunt originale, creative și eficiente în pregătirea planurilo ... [+]

Digitalizarea și impactul rețelelor sociale asupra comunicării noastre și a notorietății mărcii, printre alți factori, ne plasează într-un scenariu din ce în ce mai inovator și mai complex. Stabilirea unei comunicări bidirecționale de 100%, în care cetățeanul își poate exprima preocupările și opiniile, a modificat relația dintre companie, publicul-țintă și mediul său.

Având în vedere dezvoltarea culturală a comunicării și diversitatea accesului la sistemele informatice de pe mai multe platforme (internet, televiziune inteligentă, radio, smartphone, televiziune), trebuie să fim creativi din ce în ce mai creativi atunci când comunicăm și transmitem mesajul nostru.... [-]

Spania Barcelona
April 2019
La zi
12 luni
Campus
Citiți mai multe în limba engleză