Masterat în Comunicare Corporativă în Asia

Vezi Programe de Master în Comunicare Corporativă în Asia 2018

Comunicare Corporativă

Un masterat este un grad academic acordat persoanelor care denota cu succes un nivel ridicat de expertiză. Există două tipuri principale de masterat - predate și de cercetare.

comunicare corporativă este doar una dintre multele subrubrici în comunicații. Elevii acestui subiect poate urmări o carieră în resurse umane sau în alte poziții importante de conducere. Subiectele pot include relații publice către administrațiile private.

Studenții care finalizează cu o parte a gradului lor din Asia sunt în creștere în număr. În prezent, al doilea și al treilea cele mai mari economii sunt în Asia. Fara limitare, elevii au descris momentul în Asia, ca cea mai bună experiență din viața lor. Astăzi, trei din cele patru țări cele mai populate din lume sunt în Asia: China, India, Indonezia și.

Vezi Programe de Masterat în Comunicare Corporativă în Asia 2018

Citește Mai Mult

Maestru De Comunicare Corporativă

Universiti Putra Malaysia
Campus Cu normă întreagă January 2018 Malaysia Selangor

Programul are drept scop de a dota candidaților cu cunoștințe de teorii și aplicații relevante pentru domeniul comunicării corporative. In acest program, candidații sunt expuse la cele mai recente evoluții din industria comunicării. Printr-o serie de cursuri și misiuni practice, programul își propune să contribuie la un nivel mai ridicat de profesionalism în rândul practicienilor viitoare și actuale de comunicare corporativă și profesioniștii din industria mass-media. O atenție specială este acordată diferitelor aspecte ale comunicării corporative, cum ar fi planificarea, pregătirea, organizarea și utilizarea de comunicare corporativă în funcționarea unei organizații. [+]

Maestru De Corporate Communication

Programul are drept scop de a dota candidaților cu cunoștințe de teorii și aplicații relevante pentru domeniul comunicării corporative. In acest program, candidații sunt expuse la cele mai recente evoluții din industria comunicării. Printr-o serie de cursuri și misiuni practice, programul își propune să contribuie la un nivel mai ridicat de profesionalism în rândul practicienilor viitoare și actuale de comunicare corporativă și profesioniștii din industria mass-media. O atenție specială este acordată diferitelor aspecte ale comunicării corporative, cum ar fi planificarea, pregătirea, organizarea și utilizarea de comunicare corporativă în funcționarea unei organizații.... [-]