$close

Filtre

Vezi rezultatele

Vezi Programe de Master în Comunicare corporativă în Asia 2022

Un masterat este un grad academic acordat persoanelor care denota cu succes un nivel ridicat de expertiză. Există două tipuri principale de masterat - predate și de cercetare. comunicare corporativă este un subdomeniu de comunicații generale și se ocupă cu modul în care oamenii și întreprinderile interacționează unele cu altele. Acest câmp este foarte flexibil si se poate face cu afa… Citeste mai mult

Un masterat este un grad academic acordat persoanelor care denota cu succes un nivel ridicat de expertiză. Există două tipuri principale de masterat - predate și de cercetare.

comunicare corporativă este un subdomeniu de comunicații generale și se ocupă cu modul în care oamenii și întreprinderile interacționează unele cu altele. Acest câmp este foarte flexibil si se poate face cu afacerile interne sau externe ale unei afaceri.

Studenții care finalizează cu o parte a gradului lor din Asia sunt în creștere în număr. În prezent, al doilea și al treilea cele mai mari economii sunt în Asia. Fara limitare, elevii au descris momentul în Asia, ca cea mai bună experiență din viața lor. Astăzi, trei din cele patru țări cele mai populate din lume sunt în Asia: China, India, Indonezia și.

Vezi Programe de Masterat în Comunicare corporativă în Asia 2022

Citește mai puţin
Alte opțiuni în cadrul acestui domeniu de studiu: 
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
Recomandat Cele mai recente Funcție
Middlesex University Dubai
Dubai, Emiratele Arabe Unite

Gradul de comunicare corporativă și marketing este predat în cadrul departamentului de marketing, branding și turism al Middlesex University Dubai din Școala de Afaceri. Acest ... +

Gradul de comunicare corporativă și marketing este predat în cadrul departamentului de marketing, branding și turism al Middlesex University Dubai din Școala de Afaceri. Acesta este un program interesant, care va oferi oportunitatea de a explora teme contemporane în teoria și practica comunicării de marketing corporativ, într-un context și un cadru stabilit și intelectual riguros. -
MSc
Normă întreagă
Frecvență redusă
Engleză
Campus
 
Universiti Putra Malaysia
Shah Alam, Malaysia

Programul are drept scop de a dota candidaților cu cunoștințe de teorii și aplicații relevante pentru domeniul comunicării corporative. In acest program, candidații sunt expus ... +

Programul are drept scop de a dota candidaților cu cunoștințe de teorii și aplicații relevante pentru domeniul comunicării corporative. In acest program, candidații sunt expuse la cele mai recente evoluții din industria comunicării. Printr-o serie de cursuri și misiuni practice, programul își propune să contribuie la un nivel mai ridicat de profesionalism în rândul practicienilor viitoare și actuale de comunicare corporativă și profesioniștii din industria mass-media. O atenție specială este acordată diferitelor aspecte ale comunicării corporative, cum ar fi planificarea, pregătirea, organizarea și utilizarea de comunicare corporativă în funcționarea unei organizații. -
Masterat
Normă întreagă
Engleză
Campus