Programe de Masterat în Comunicare Corporativă

Compară 14 Diplome de Masterat în Comunicare Corporativă

Comunicare Corporativă

O companie depinde de părțile interesate. Toată lumea unul dintre ei are propria lui sau ei punct de vedere. Acesta este motivul pentru care diverse activități sunt administrate pentru a se asigura că toate comunicațiile interne și externe sunt orientate spre un punct favorabil-de-vedere. Aceasta se numește comunicare corporativă. Mai degrabă, termenul poate fi folosit pentru a indica mesajele transmise de către orice persoană juridică, instituție sau organizație la oricare dintre publicul sale, cum ar fi membri, parteneri, mass-media și în rândul altor părți interesate. Programe de Master of Corporate Communication sunt concepute remarcabil de programe de studii postuniversitare, care pregătește profesioniști de comunicare în lumea afacerilor tot mai mare. Programul este structurat pentru a oferi competențe și formare de calitate practică relevantă în acest domeniu. Absolvenții sunt modelate pentru o funcție de ofițer Corporate Communication. Programe de masterat în Comunicare Corporate este un curs modern de master de instruire oferite de universități din întreaga lume în universitățile de frunte.Programul de gradul permite formare profesională de calitate a managerilor în organizații din întreaga industrii. Există diverse sesiuni practice de a expune elevilor la lumea din afara operațiunilor de afaceri reale. Unul are o înțelegere a comunicării calității în fiecare activitate corporative. Nu este întotdeauna necesar pentru a oferi o comunicare eficientă pentru părțile interesate. Master în Comunicare Corporate este ceea ce mulți manageri de afaceri sunt în căutarea de a îmbunătăți abilitățile și capacitatea de a gestiona în mod eficient activitățile lor. De oportunități de carieră în acest domeniu sunt vaste și disponibile la nivel mondial.

Citește Mai Mult

Diplomă De Master în Comunicare Corporativă

TRACOR - Escuela de Comunicación
Campus Cu normă întreagă Cu jumătate de normă 1750 ore October 2018 Spania Madrid + 1 mai mult

Master în Corporate Communication este un program oficial de studii postuniversitare predate în colaborare Tracor și Universitatea San Pablo CEU. Cu un design unic în țara noastră, Master oferă studenților cu cunoștințele și abilitățile necesare pentru exercitarea de specialitate de comunicare internă și externă în departamentele de comunicare, de publicitate sau de marketing, birouri de presă sau de relații instituționale, organizațiile sociale, întreprinderi și social media. [+]

O Master în Corporate Communication este un program oficial de studii postuniversitare predate în colaborare Tracor și Universitatea San Pablo CEU. Cu un design unic în țara noastră, Master oferă studenților cu cunoștințele și abilitățile necesare pentru exercitarea de specialitate de comunicare internă și externă în departamentele de comunicare, de publicitate sau de marketing, birouri de presă sau de relații instituționale, organizațiile sociale, întreprinderi și social media.

O Master în Corporate Communication, Este predat în castiliană. Studentul trebuie să demonstreze, după terminarea master și pentru a obține titlul oficial, care are un nivel de echivalent in limba engleza la "nivelul B2", stabilit prin Cadrul european comun de referință pentru limbi.... [-]


Master în Afaceri și Corporate Communication

School of Continuing Education – Universitat de Barcelona
Campus Cu normă întreagă April 2019 Spania Barcelona

Master în Afaceri și Corporate Communication la Universitatea din Barcelona, ​​are ca scop să dezvolte profesional te în acest sector, pentru a evolua în poziții de responsabilitate. [+]

Comunicare a cunoscut schimbări semnificative în ultimii ani: mai mult ca oricând, organizațiile au nevoie de profesioniști capabili să comunice și să ajungă la un public diferite, interne și externe. Pentru a face acest lucru, ei trebuie să folosească toate instrumentele, atât online cât și offline. comunicare corporativă poate obține rezultate mai bune, a construi o imagine bună și de a îmbunătăți reputația instituțională.

O Master în Comunicare de afaceri și Corporate Universitatea din Barcelona își propune să dezvolte profesional te în acest sector, pentru a evolua în poziții de responsabilitate. În acest maestru, veți învăța abilități de comunicare, mediile online si offline, publicitate, marketing și relații publice. Vei invata ultimele tendinte in materie de comunicare. Vă va pregăti pentru a gestiona proiecte de comunicare și de a dobândi abilități manageriale pentru a facilita dezvoltarea profesionala. ... [-]


Maestru De Comunicare Corporativă

Universiti Putra Malaysia
Campus Cu normă întreagă January 2019 Malaysia Shah Alam

Programul are drept scop de a dota candidaților cu cunoștințe de teorii și aplicații relevante pentru domeniul comunicării corporative. In acest program, candidații sunt expuse la cele mai recente evoluții din industria comunicării. Printr-o serie de cursuri și misiuni practice, programul își propune să contribuie la un nivel mai ridicat de profesionalism în rândul practicienilor viitoare și actuale de comunicare corporativă și profesioniștii din industria mass-media. O atenție specială este acordată diferitelor aspecte ale comunicării corporative, cum ar fi planificarea, pregătirea, organizarea și utilizarea de comunicare corporativă în funcționarea unei organizații. [+]

Maestru De Corporate Communication

Programul are drept scop de a dota candidaților cu cunoștințe de teorii și aplicații relevante pentru domeniul comunicării corporative. In acest program, candidații sunt expuse la cele mai recente evoluții din industria comunicării. Printr-o serie de cursuri și misiuni practice, programul își propune să contribuie la un nivel mai ridicat de profesionalism în rândul practicienilor viitoare și actuale de comunicare corporativă și profesioniștii din industria mass-media. O atenție specială este acordată diferitelor aspecte ale comunicării corporative, cum ar fi planificarea, pregătirea, organizarea și utilizarea de comunicare corporativă în funcționarea unei organizații.... [-]


Diplomă De Master în Marketing și Comunicare Corporativă

San Jorge University / Fundacion Universidad San Jorge
Campus Cu normă întreagă 1 an October 2018 Spania Zaragoza

Master în Marketing și Corporate Communication (denumit în continuare BrandPR), care sa născut în 2007, cu necesitatea de a instrui profesioniștii în marketing și comunicare corporativă și instituțională, este în prezent singurul Diplomă de master și de acest gen Spania, care este legată în special de Marketing și Corporate Communications. [+]

De brand PR: Provocari de marketing și comunicare la noi scenarii.

Master în Marketing și Corporate Communication (denumit în continuare BrandPR), care sa născut în 2007, cu necesitatea de a instrui profesioniștii în marketing și comunicare corporativă și instituțională, este în prezent singurul Diplomă de master și de acest gen Spania, care este legată în special de Marketing și Corporate Communications.

Mediul economic, social și de afaceri se schimbă într-un ritm amețitor, printre alte realități, criza financiară actuală, noile scenarii politice și sociale, noi platforme digitale de comunicare, globalizare, ceea ce reprezintă, fără îndoială, noi provocări în modul în care organizațiile să comunice cu părțile interesate. Aceste noi paradigme de comunicare defini secolului. Companiile si departamentele lor de marketing și comunicare au încetat să domine mesajele care urmează să fie condus la discuții și dialogul cu clienții, utilizatorii și piață. Deci, în programul BrandPR studentul va învăța să proiecteze un plan de comunicare digitala, cunoscând impactul Web 3.0 privind strategia de Corporate Communications, să învețe să gestioneze comunități online, pentru a analiza Web cu cele mai noi instrumente pentru măsurarea rezultatelor, și de a gestiona campaniile de marketing video și video blogging-ul, să cunoască aspectele juridice ale web 3.0 și proiectarea și implementarea unor campanii de motor de căutare. În plus, elevul va învăța și de a aprofunda cunoștințele reale și practice ale noilor platforme digitale (bloguri, rețele sociale, microblogging, etc), toate fiind conștienți de modul în care acest tip de platforme tehnologice răspândirea mesajelor și opinii în timp real... [-]


Maestru Specializat în Abilități De Comunicare și De Identitate Corporativă și Management

ADEN campus Lima
Online şi campus combinate Cu normă întreagă March 2019 Peru Lima

Specializat Master în Comunicare și Corporate Identity, pregătește managerii de mare impact asupra managementului strategic al comunicării pentru eficientizarea proceselor, pentru a evita conflictele interne și de a face organizația mai competitivă. [+]

seturi MASTER SPECIALIST DVS.

Scopuri

Strateg de putere cariera ta Fii cariera ta, alege să se specializeze în mai mult de 70 de programe de mare impact de afaceri. Aplice cunoștințele Ia 50 de simulatoare de afaceri care vă permit să experimenteze și să joace situații în lumea afacerilor. Învățați de la experți Un organism academic al ierarhiei internaționale, cu o experiență managerială vastă. Link-ul dumneavoastră Vincúlate o rețea internațională, cu mai mult de 50.000 de directori de companii de top din America Latină și Spania. ACCES MBA CU UN INTERNATIONAL Un MBA de recunoaștere premier, acreditat de ACBSP (SUA) și se aplică în E comunitară ... [-]

Maestru Specializat în Abilități De Comunicare și De Identitate Corporativă și Management

ADEN Chile
Online şi campus combinate Cu normă întreagă February 2019 Chile Santiago

Specializat Master în Comunicare și Corporate Identity, pregătește managerii de mare impact asupra managementului strategic al comunicării pentru eficientizarea proceselor, pentru a evita conflictele interne și de a face organizația mai competitivă. [+]

seturi MASTER SPECIALIST DVS.

Scopuri

Strateg de putere cariera ta Fii cariera ta, alege să se specializeze în mai mult de 70 de programe de mare impact de afaceri. Aplice cunoștințele Ia 50 de simulatoare de afaceri care vă permit să experimenteze și să joace situații în lumea afacerilor. Învățați de la experți Un organism academic al ierarhiei internaționale, cu o experiență managerială vastă. Link-ul dumneavoastră Vincúlate o rețea internațională, cu mai mult de 50.000 de directori de companii de top din America Latină și Spania. ACCES MBA CU UN INTERNATIONAL Un MBA de recunoaștere premier, acreditat de ACBSP (SUA) și se aplică în E comunitară ... [-]

Master în Comunicare Corporativă

ADEN Business School
Online February 2019 Argentina Mendoza Panama Panama City Columbia Bogotá Medellín Guatemala Guatemala City Ecuador Quito Costa Rica San José El Salvador San Salvador San Miguel de Tucumán Honduras San Pedro Sula Tegucigalpa Bolivia Santa Cruz de la Sierra Republica Dominicană Santo Domingo Paraguay Asuncion Nicaragua Managua Chile Santiago Peru Lima Mexic Buenavista Buenos Aires Cali Spania Barcelona Madrid Barreal Resistencia Neuquen + 37 mai mult

Master în Corporate Communication a fost proiectat pentru o finalizat 100% on-line, la nivel flexitime, independența geografică absolută. [+]

MASTER IN COMUNICARE CORPORATE Acesta a fost proiectat pentru o finalizat 100% on-line flexitime larg independență geografică absolută

Master în Corporate Communication dezvoltă aptitudinile și abilitățile de comunicare axate pe atingerea obiectivelor companiei.

Scopuri

După finalizarea cu finalizat, participantul va fi realizat următoarele obiective de transfer:

Cunosc zona generală referitoare la valoarea strategică a comunicării și a imaginii în cadrul organizațiilor și motivele lor. Să identifice instrumentele și tehnicile care să faciliteze și să optimizeze dezvoltarea comunicării și relația sa directă cu identitatea și imaginea, ambele companii private și publice, organizații și instituții de diferite tipuri non-guvernamentale. Efectueze un program cuprinzător pentru orice companie sau institutie locala, pe baza datelor de cercetare, în conformitate cu analiza, diagnostic, și în final pregătirea bugetului și caracteristicile unui plan comunicațional organizare adecvată. Studiind perspectivele pe care le-au permis să dea răspunsuri la întrebări cu privire la comunicarea în organizații. Stimularea creativității în imagine corporativă. Să elaboreze metodologii de cercetare și de formare pentru planificarea și punerea în aplicare a proiectelor de comunicare instituțională. Dobândi un set de abilități care, combinate cu cunoștințele dobândite, care să le permită să dezvolte inițiative de comunicare de marketing în practica actuală. Integrarea internetului în strategia de comunicare de marketing a organizației. Aplică o viziune strategică de comunicare integrată de marketing. destinatari ... [-]

Diplomă De Master în Comunicare Corporativă și De Conducere

Universidad Pontificia De Salamanca
Campus Cu normă întreagă 1 an October 2018 Spania Madrid

Master în Corporate Communication și Leadership oferă cunoștințe practice ale structurilor, proceselor și instrumentelor de care se poate transforma comunicarea corporativă într-un factor determinant al comportamentului organizațional. [+]

Descrierea Programului

Master în Corporate Communication și Leadership oferă cunoștințe practice ale structurilor, proceselor și instrumentelor de care se poate transforma comunicarea corporativă într-un factor determinant al comportamentului organizațional.

Din acest motiv, programul nu numai că oferă formare în competențe tehnice, dar, de asemenea, abilități manageriale necesare pentru a coordona mai multe sarcini necesare pentru a transforma informațiile în cunoștințe utile în orientarea activității tuturor domeniilor funcționale și diferite niveluri ierarhice misiunea organizației și în vederea creării de valoare la nivel individual, corporativ și social.... [-]


Masterat în Corporate Communications

OBS Business School
Online Cu normă întreagă Cu jumătate de normă 12 luni February 2019 Spania Barcelona Madrid + 2 mai mult

Mediul economic, social și de afaceri se schimbă rapid. Criza actuală, noile platforme digitale de comunicare, globalizarea, printre alte tendințe, reprezintă noi provocări în modul în care organizațiile comunică sunt părțile interesate. Aceste noi paradigme de comunicare defini secolului. Întreprinderile și departamentele de comunicare s-au oprit ... [+]

Master în Corporate Communications

Mediul economic, social și de afaceri se schimbă rapid. Criza actuală, noile platforme digitale de comunicare, globalizarea, printre alte tendințe, reprezintă noi provocări în modul în care organizațiile comunică sunt părțile interesate.

Aceste noi paradigme de comunicare defini secolului. Companiile și departamentele lor de comunicare nu mai domina mesajele care urmează să fie dus la discuții și dialog cu clienții și utilizatorii. Precum și noi platforme digitale: bloguri, rețele sociale, mesaje răspândit de microblogging și de opinii în timp real și cu acoperire globală. Acest lucru face ca atât imagine de brand, credibilitatea si reputatia de organizații sunt mai expuse decât oricând.... [-]


Masterat Online în Comunicare Corporate, Relații Publice, Protocol și Evenimente

ESERP Business School online
Online Cu jumătate de normă 9 luni Înscriere Deschisă Spania Spain Online

Puteți sta pe zona de comunicare a oricărei companii și să învețe diferite protocoale, cum ar fi oficiale, de afaceri și sociale. [+]

Dacă decideți să te antrenezi cu Master Online în Corporate Communications, relații publice, protocol și evenimente veți ști importanța acestui domeniu în companii și o parte a unei societăți echipamente de comunicații în viitor. Aceste departamente vor demonstra abilitățile dumneavoastră de a interacționa și de a comunica în mod corespunzător, în scopul de a ajuta la activitățile de afaceri.

Datorită acestui maestru va învăța importanța noului modalități de a comunica pe internet, Tastele pentru a interacționa în mod corespunzător cu mass-media și relația dintre marketing și relații publice. De asemenea, dacă doriți sunt evenimentele, le puteți administra conform protocoalelor oficiale. Toate mulțumită ESERP. Dacă v-ați născut să dedice în lumea comunicării și sunt interesați de relații publice, atât interne, cât și externe, Master Online în Corporate Communications, relații publice, protocol și evenimente vă va permite să se scufunde mai adânc în lumea muncii în doar nouă luni și de la domiciliu.... [-]


Master în Corporate Communications

East London University
Campus Cu normă întreagă 2 anii Înscriere Deschisă Africa de Sud East London

Acest program de masterat postuniversitar vă va pregăti pentru vastul domeniu al Comunicațiilor. Master of Communications investighează comunicarea eficientă și ineficientă și specialiștii care o folosesc. Elevii se confruntă cu probleme veritabile de comunicare, dezvoltă abilități de comunicare utilizabile și construiesc un portofoliu puternic. [+]

Acest program de masterat postuniversitar vă va pregăti pentru vastul domeniu al Comunicațiilor. Master of Communications investighează comunicarea eficientă și ineficientă și specialiștii care o folosesc. Elevii se confruntă cu probleme veritabile de comunicare, dezvoltă abilități de comunicare utilizabile și construiesc un portofoliu puternic.

Obiectivele programului

Acest program cu normă întreagă te va ajuta să lucrezi cu proiecte din lumea reală și cu mâinile pe mâini

misiuni revolving în următoarele domenii de expertiză:

1. Cercetarea în comunicații

2. Relații publice și mass-media

3. Comunicarea digitală

Program... [-]


Master în Comunicare Corporativă: Relații Publice, Protocol Si Evenimente Din Barcelona

ESERP Business School
Campus Cu jumătate de normă 1 an October 2018 Spania Barcelona

ai format pentru a face față cu mass-media și de a afla cum să proiecteze o imagine bună corporative și modul în care agenții externi influențează toate deciziile. [+]

studia Master în Comunicare Corporate: Relații Publice, Protocol și Evenimente în Barcelona vă va permite să dezvolte comunicarea pentru a lucra în abilitățile de afaceri. Dacă sunteți o persoană activă, cu abilități de oameni și sunt interesați de comunicare, să acorde o atenție!

Puteți sta pe zona de comunicare a oricarei companii, deoarece v-ați antrenat pentru a face față media și vei maestru relații publice în general, care să permită depășirea chiar și criza internă și externă.

Veți învăța, de asemenea, diferite protocoale, cum ar fi oficiale, de afaceri și sociale, atât pentru organizarea unor evenimente pentru a ajuta pe alții în numele companiei. Nu numai asta, dar, de asemenea, să dobândească măsurile necesare pentru a pregăti bugetele care vă permit să efectueze cu succes aceste noțiuni de evenimente. Chiar, tu maestru non-verbală, esențială în crearea de rețele, atunci când comunicarea și interpretarea mesajelor.... [-]


MA în Corporate Communications

EAE Business School
Campus Cu normă întreagă 12 luni October 2018 Spania Madrid Barcelona + 1 mai mult

Full Time Programul de Master în Corporate Communications a EAE Business School este conceput pentru a trenului managerilor pe instrumente de comunicare noi .... [+]

De masterat în Corporate Communications

&nbsp

Comunicarea este un proces dinamic: societatea mass-media a condus la o strânsă modul în care organizaţiile comunice cu toate părţile interesate, atât interne şi externe. Web 2. 0, la rândul său, a devenit noile tehnologii sociale (comunităţi virtuale, bloguri, podcast-uri, etc) pe probleme de relaţii între consumatori şi întreprinderi.

Full Time Programul de Master în Corporate Communications a EAE Business School este conceput pentru a trenului managerilor în mass-media noi instrumente de management de comunicare, astfel încât să le aplice în atingerea scopurilor lor.

&nbsp

... [-]

Maestru Internațional Corportativa De Comunicare

EAE Business School
Online şi campus combinate 12 luni March 2019 Spania Madrid

Internațional Master în Corporate Communication este conceput pentru a instrui profesioniști în comunicarea de afaceri, de a acumula cunoștințe într-o manieră integrată, pentru a dota organizațiile lor într-o comunicare ordonată și consecventă. [+]

Cererea tot mai mare pentru profesioniștii din domeniul imaginii și identității corporatiste servește două cauze.

Pe de o parte, necesitatea de a comunica în mod eficient și transparent, organizat pentru publicul lor interne și externe; și în al doilea rând, apariția unor noi forme de comunicare, noi canale și mulțumiri mass-media tehnologia informației și comunicării. Prin urmare, importanța crescândă a comunicării în organizații necesită o pregătire especíõca în acest domeniu. Mai mult decât atât, reînnoirea constantă în domeniul identității și imaginii corporative este esențială pentru actualizarea cunoștințelor de către profesioniști și de a facilita contactul cu inovațiile structurale, metodologice și tehnice care au loc în domeniul profesional.... [-]