$close

Filtre

Vezi rezultatele

Vezi Studii Postuniversitare în Comunicații în America de Sud 2022

Un master se referă la completarea unui program de studiu postuniversitar care îi pregătește pe studenți pentru dezvoltarea cunoștințelor lor legate de un anumit subiect sau pentru a avansa în carieră. Majoritatea masteratelor sunt oferite la universități publice sau private.Cursurile de comunicare există pentru a-i asista pe studenți în construirea unui set de abilități care le va… Citeste mai mult

Un master se referă la completarea unui program de studiu postuniversitar care îi pregătește pe studenți pentru dezvoltarea cunoștințelor lor legate de un anumit subiect sau pentru a avansa în carieră. Majoritatea masteratelor sunt oferite la universități publice sau private.

Cursurile de comunicare există pentru a-i asista pe studenți în construirea unui set de abilități care le va deschide o varietate de oportunități de angajare în viitor. Competențele rectificate de acest program sunt foarte bine căutate pe piața locurilor de muncă de astăzi, asta însemnând că studenții vor putea alege dintr-o varietate de domenii profesionale.

Dacă doriți să vă îmbunătățiți cunoștințele de puncte de vedere sociale, culturale, administrative și istorice din America de Sud și lumea latină, acesta este continentul pentru tine.

Vezi Programe de Masterat în Comunicații în America de Sud 2022

Citește mai puţin
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
Recomandat Cele mai recente Funcție
ESPM – Brasil
Sao Paulo, Brazilia

Propunerea esențială a acestui Master este de a permite mai bine noilor CCO - Chief Communication Officers, astfel încât să facă față provocărilor acestor vremuri cu claritate ... +

Propunerea esențială a acestui Master este de a permite mai bine noilor CCO - Chief Communication Officers, astfel încât să facă față provocărilor acestor vremuri cu claritate, astfel încât să poată vedea imaginea de ansamblu, dar să reușească să acționeze într-o manieră concentrată, direcționând comunicarea către fiecare dintre părțile interesate, făcând ei se simt unici. -
Masterat
Frecvență redusă
4 semestre
Portugheză
04 Oct 2022
27 Sept 2022
Online
 
OBS Business School
Barcelona, Spania +2 Mai mult

Master online care arată cheile pentru alinierea comunicării la strategia de afaceri. Postuniversitar în Managementul Comunicării este conceput pentru a completa programul cu ... +

Master online care arată cheile pentru alinierea comunicării la strategia de afaceri. Postuniversitar în Managementul Comunicării este conceput pentru a completa programul cu abilități și cunoștințe mai puternice atunci când vine vorba de dezvoltarea performanței și abilităților dvs. profesionale în domeniile relațiilor publice și comunicarea companiei. -
Masterat
Normă întreagă
Frecvență redusă
12 luni
Spaniolă
Mai 2022
Online
 
IMF Smart Education Ecuador
Quito, Ecuador

Profundați în exercițiul de marketing politic și implicați-vă activ în mișcări sociale, partide politice și campanii electorale cu acest master în comunicare politică. ... +

Profundați în exercițiul de marketing politic și implicați-vă activ în mișcări sociale, partide politice și campanii electorale cu acest master în comunicare politică. -
Masterat
Frecvență redusă
12 luni
Spaniolă
Online
 

Câștigă o bursă în valoare de până la 10.000,00 

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră.
ESIC Business and Marketing School (Escola Superior de Gestão Comercial e Marketing (ESIC))
Curitiba, Brazilia

Master în direcție de comunicare și publicitate digitală oferă participanților săi o viziune largă și pasională asupra lumii comunicării și a publicității corporative, cu acce ... +

Master în direcție de comunicare și publicitate digitală oferă participanților săi o viziune largă și pasională asupra lumii comunicării și a publicității corporative, cu accent special pe zona de marketing. În timpul dezvoltării programului, elevul va învăța să creeze și cum să implementeze o politică de comunicare în concordanță cu linia obiectivelor de afaceri, obținând rezultate eficiente. O comunicare care contemplă toate perspectivele posibile, în raport cu publicul intern și extern al oricărei organizații. Facultatea acestui program este formată din profesioniști care lucrează în companiile media și de comunicare, ceea ce înseamnă că studenții au contact permanent cu realitatea afacerii. -
Masterat
Portuguese (Brazil)
Campus
 
Federal University Of Ceará
Centro, Brazilia

PPGCOM-UFC a fost autorizat în decembrie 2007 și și-a început activitățile în martie 2008, cu obiectivul fundamental de a consolida cercetarea și predarea în domeniul comunică ... +

PPGCOM-UFC a fost autorizat în decembrie 2007 și și-a început activitățile în martie 2008, cu obiectivul fundamental de a consolida cercetarea și predarea în domeniul comunicării la nivel local. Programul și-a prezentat aria de concentrare pentru a integra liniile directoare de bază din domeniul comunicării și limbajele sale cu referințele culturale ale societății contemporane. Crearea sa a continuat istoria formării profesioniștilor în comunicare dezvoltată, de peste 50 de ani, de UFC, la absolvire și, de mai bine de 20 de ani, la nivel postuniversitar latu sensu, cu specializări în comunicare și teorii ale imaginii și, mai recent, în mass-media audiovizuală și electronică și jurnalism științific - inițiative importante în acest proces de calificare a profesioniștilor și cercetătorilor din zonă, dar care, prin însăși natura lor, erau încă concentrate, mai ales, pentru a acționa pe piața profesională. Crearea programului post-absolvire în comunicare stricto sensu a avut ca scop stimularea pregătirii pentru cercetarea academică și predarea superioară, oferind un vid existent în statul Ceará și împrejurimile sale. -
Masterat
Portuguese (Brazil)
Campus
 
Diego Portales University
Regiunea Metropolitană Santiago, Chile

Program cu 25 de ani de existență care are două mențiuni: Comunicare strategică și Opinie publică. Mențiunea din Comunicarea strategică urmărește să optimizeze practica comuni ... +

Program cu 25 de ani de existență care are două mențiuni: Comunicare strategică și Opinie publică. Mențiunea din Comunicarea strategică urmărește să optimizeze practica comunicării strategice în toate tipurile de organizații, cu accent pe inovație, creativitate și cercetare. Conceptele și instrumentele necesare comunicării strategice sunt livrate în entități publice, private sau non-profit. În plus, este promovată reflecția asupra dimensiunilor și noilor tendințe academice și profesionale ale proceselor actuale de comunicare în contextul lor cultural și de globalizare. -
Masterat
Spanish (Chile)
Campus
 
Catholic University De La Santisima Concepcion
Concepción, Chile

Programul de masterat este un program academic care se concentrează pe dobândirea de către elevi a cunoștințelor și abilităților care le permit să abordeze conflictele și să p ... +

Programul de masterat este un program academic care se concentrează pe dobândirea de către elevi a cunoștințelor și abilităților care le permit să abordeze conflictele și să propună soluții la problemele de comunicare din cadrul unei instituții, în special acele complexități legate de schimbarea și dezvoltarea socială. analizând în profunzime dinamica comunicării dintr-o metodologie științifică, care va permite elevului să genereze cercetări de bază care caută să promoveze noi moduri de gândire și rezolvare a problemelor în zonă. -
Masterat
Spanish (Chile)
Campus
 
University Adolfo Ibañez
Santiago, Chile

Masterul în comunicații este un program profesional care constă din două sferturi de clase și unul de practică (în organizații sau mass-media conform mențiunii). După aceasta, ... +

Masterul în comunicații este un program profesional care constă din două sferturi de clase și unul de practică (în organizații sau mass-media conform mențiunii). După aceasta, există o perioadă de două trimestre pentru proiectul de diplomă finală. Dintr-o viziune sistemică și inovatoare a comunicațiilor, acest program urmărește ca studenții săi să-și dezvolte competențe în cercetare și planificare, dezvoltarea de narațiuni și crearea de conținut și managementul publicului, pentru practica profesională în mass-media tradițională sau independentă. , își dezvoltă proiectele de comunicare sau, intră în domenii practice de comunicare în organizații, agenții, instituții și companii pentru a-și consolida legitimitatea și a stabili legături cu mai multe părți interesate și audiențe. -
Masterat
Spanish (Chile)
Campus
 
University of Concepción del Uruguay (Universidad de Concepción del Uruguay (UCU))
Concepción del Uruguay, Argentina

Specialistul în comunicare corporativă și instituțională este un profesionist care are instrumente pentru gestionarea strategică a comunicării în organizații, instituții și co ... +

Specialistul în comunicare corporativă și instituțională este un profesionist care are instrumente pentru gestionarea strategică a comunicării în organizații, instituții și companii. Pregătirea teoretică și practică permite profesioniștilor în comunicare să dobândească instrumente instituționale și tehnologice. -
Masterat
Spanish (Argentina)
Campus
 
Viña del Mar University
Viña del Mar, Chile

Este primul program de masterat din țară care abordează ca obiectiv de formare generarea de conținut digital transmedia cu clase față în față și e-learning, cu o bază teoretic ... +

Este primul program de masterat din țară care abordează ca obiectiv de formare generarea de conținut digital transmedia cu clase față în față și e-learning, cu o bază teoretică și etică solidă. Este de natură profesională, are unsprezece discipline predate pe parcursul a patru semestre, care includ cursuri elective în domeniile comunicării politice și corporative, care ia în considerare cunoștințele teoretice practice ale strategiilor actualizate în liniile de specializare -
Masterat
Spanish (Chile)
Campus
 
Claretian University Centre (Centro Universitário Claretiano (CEUCLAR))
Rio de Janeiro, Brazilia

Necesitatea de a analiza, reflecta, îmbunătăți, construi și reconstrui procesele de comunicare ale organizațiilor (sectorul public, privat și al treilea) cu diversele părți in ... +

Necesitatea de a analiza, reflecta, îmbunătăți, construi și reconstrui procesele de comunicare ale organizațiilor (sectorul public, privat și al treilea) cu diversele părți interesate ale acestora provine din progresele tehnologice ale societății contemporane și din comportamentul omului modern în fața instrumentelor care completează relația umană și profesională. Îmbunătățirea constantă necesară profesioniștilor indică o învățare continuă care, aplicată în sfera organizațiilor, consolidează marca și participarea sa pe piață. -
Masterat
Portuguese (Brazil)
Campus
 
Federal University Of Juiz Fora / Universidade Federal de Juiz de Fora
São Pedro, Brazilia

Programul postuniversitar UFJF în comunicare se concentrează pe „Comunicare și societate” și este structurat în jurul a două linii de cercetare: „Competență media, estetică și ... +

Programul postuniversitar UFJF în comunicare se concentrează pe „Comunicare și societate” și este structurat în jurul a două linii de cercetare: „Competență media, estetică și temporalitate” și „Procese media și sociale”. Autorizat de Capes în 2006, PPGCOM și-a început activitățile didactice în martie 2007. Scopul cercetărilor și studiilor dezvoltate este de a combina perspective reflexive și de intervenție în domeniul comunicării la nivel regional, național și internațional, pe baza interacțiunii continue. între teorie și practică, deoarece înțelegem că practica științifică este inserată în societate. -
Masterat
Portuguese (Brazil)
Campus
 
Federal University of Espírito Santo
Goiabeiras, Brazilia

Bun venit la Programul de absolvenți în comunicare și teritorii de la Federal University of Espírito Santo (PósCom-Ufes). Programul își are sediul în Vitória-ES, oferind cursu ... +

Bun venit la Programul de absolvenți în comunicare și teritorii de la Federal University of Espírito Santo (PósCom-Ufes). Programul își are sediul în Vitória-ES, oferind cursul de masterat în comunicare și teritorii din 2014. Păstrează un profil de calificare academică atestat de CAPES, după ce a primit nota 3 în ultima evaluare. Zona de concentrare a PósCom este Comunicarea și teritoriile, susținute de Capes după cum urmează: Studii de comunicare în producerea teritorialităților, precum și procesele practice, produsele media în medii particulare. Teritorialitățile sunt înțelese aici ca procese care constituie diferitele spații geografice clasice, precum și acele unicități formate din interfețe socioeconomice, politice și culturale, având în vedere că teritoriile de orice natură sunt articulate și prin intermediul nexelor comunicaționale. Are ca antecedent că producția de viață are o dimensiune obișnuită, a ordinii corpului, a materiei, a spațiului / timpului, întotdeauna traversată de săgeata virtualității și transcendenței. Contemporaneitatea este rezultatul mai multor mișcări care apar mai mult din cauza comunicațiilor media decât a deplasărilor fizice. Există două linii de cercetare acoperite: 1) Comunicare și putere și 2) Estetică și limbaje de comunicare (care au înlocuit vechile practici și procese de comunicare). -
Masterat
Portuguese (Brazil)
Campus
 
Luis Amigo University Foundation (Fundación Universitaria Luis Amigó FUNLAM)
Medellín, Columbia

Masterul în comunicare poate lucra în instituții de învățământ superior, naționale și internaționale, ca profesor și cercetător, a problemelor și fenomenelor sociale de comuni ... +

Masterul în comunicare poate lucra în instituții de învățământ superior, naționale și internaționale, ca profesor și cercetător, a problemelor și fenomenelor sociale de comunicare, jurnalism și domenii conexe. La fel, în instituțiile de învățământ superior, pot fi tutori ai proiectelor de studii postuniversitare și / sau juriul acestora. În mass-media tradițională și în mass-media noi - radio, presă, televiziune și TIC - ca manager, problematizează și difuzează cunoștințele, pentru o societate în construcție. În organizațiile sociale, guvernamentale și neguvernamentale, ca promotor al inițiativelor de cercetare organizațională, socială și populară, care permit construirea capitalului social. În difuzarea unor cunoștințe adecvate, ca manager și creator de materiale digitale, dispozitive și suporturi comunicative-educative. În rețelele de cunoștințe și țesut social, ca manager de forme de comunicare și participare cu comunitățile academice naționale și internaționale, de proiecte de macro-cercetare în comunicare, jurnalism și domenii conexe. În domeniul specific al cunoștințelor sale, Masterul în Comunicare al Universității Catolice Luis Amigó poate acționa ca consilier și / sau consultant al instituțiilor internaționale sau ca CEO al acestora, atâta timp cât caută transformări substanțiale în procese și / sau mijloace de comunicare umană și pentru aceasta. -
Masterat
Spanish (Colombia)
Campus
 
Los Libertadores University Foundation (Fundación Universitaria Los Libertadores)
Cundinamarca, Columbia

Masterul în comunicare creativă al Fundației Universității Los Libertadores este singurul oferit cu acest nume, este pionierul în stabilirea unei triangulații între legătura c ... +

Masterul în comunicare creativă al Fundației Universității Los Libertadores este singurul oferit cu acest nume, este pionierul în stabilirea unei triangulații între legătura care poate fi făcută din comunicare, medieri tehnologice și industrii culturale, creative și culturale. a conținuturilor, în domeniile social, cultural, artistic, printre altele. Absolventul nostru va putea îmbunătăți formele de comunicare creativă pentru a rezolva situațiile care apar în organizații, mărci, sectoare sociale și culturale, în contexte rurale, etnice, vulnerabile și marginale. Pe lângă generarea de propuneri de inovare pentru domeniul economiei portocalii. -
Masterat
Spanish (Colombia)
Campus