Programe de Masterat în Comunicații

Compară 113 Studii de Masterat în Comunicații

Comunicații

Sunteţi în căutarea pentru o carieră care este conectat la reţelele de construcţie şi având numeroase contacte? Poate că vă visul de a lucra cu mass-media? Apoi, o diplomă de masterat în domenii cum ar fi Communications, Media şi / sau Relaţii Publice ar putea fi gradul perfect pentru tine.

O carieră în Comunicaţii vă permite să exploraţi dinamica dintre client şi societate, şi veţi obţine o cunoaştere aprofundată a teoriei şi practicii de strategie, marketing si cercetare. O diplomă de masterat în Comunicare / Media include programe care sunt conectate la mai multe domenii diferite academice, inclusiv umaniste, ştiinţe sociale şi mass-media, toate combinate împreună într-o ştiinţă aplicată. Cu acest grad, veţi obţine o înţelegere mai amplă a istoriei de comunicare şi mass-media şi modul în care se aplică pentru a vă ca un expert în domeniul comunicării. O diplomă în Relaţii Publice (PR) va va da o înţelegere a modului în care să gestioneze comunicarea între o organizaţie şi publicurile sale, menţine o imagine publică pentru organizaţii non-profit sau de profil înalt de oameni, cum ar fi politicieni şi celebrităţi.


Pe această pagină mai multe programe în domeniul de Comunicare / Media / Relaţii Publice (PR) sunt enumerate. Arunca o privire mai atentă şi nu ezitaţi să faceţi clic pe descrierile programul care vă interesează cel mai mult!

Citește Mai Mult

Maestru In Marketing, Comunicare Si New Media

Bologna Business School
Campus Cu normă întreagă 12 luni December 2017 Italia Bologna

Master în Marketing, Comunicare si New Media este un program full-time predat în întregime în limba engleză, care au ca scop să pregătească absolvenți de la orice disciplina pentru a gestiona metodele și tehnicile de mijloacele de comunicare tradiționale și digitale într-o industrie în curs în prezent o revoluție continuă. Absolventii acestui Master au o rată de plasare de 96% în decurs de 6 luni. [+]

Masterate în Comunicații. O maestru in marketing, comunicare și new media este un program full-time predat în întregime în limba engleză, care au ca scop să pregătească absolvenți de la orice disciplina pentru a gestiona metodele și tehnicile de mass-media tradiționale și digitale într-o industrie în curs în prezent o revoluție continuă. Absolventii acestui Master au o rată de plasare de 96% în decurs de 6 luni. Prin extinderea dispozitivelor mobile în fiecare zi, tot mai mulți oameni din întreaga lume, conectați în întreaga social media: Twitter are 320 de milioane de utilizatori lunar activi, Instagram 400 de milioane, Google+ 540 milioane, YouTube 1 miliard și Facebook 1,6 miliarde. Ce suntem martorii este mai mult decât o revoluție tehnologică, aceasta este o transformare socio-cultural profund. Companii din întreaga lume sunt în creștere în mod constant peste suma pe care o investesc în canalele lor de publicitate online, pentru a îmbunătăți relația lor cu consumatorii și comunitatea de afaceri. Împreună cu partenerii noștri IAB (Interactive Advertising Bureau), Yoox Net-A-Porter Group, Boston Consulting Group, Google, GroupM, IBM și WPP, gradul acestui master oferă studenților cu calificările și aptitudinile necesare pentru a începe o carieră managerială sau consultanță în domeniul comunicațiilor digitale. Acest program internațional, cu studenții din întreaga lume și Facultatea compusă de profesori, manageri și antreprenori, are loc în atmosfera unică a unei vile din secolul al 16-lea pe dealurile din jur Bologna. Grație proiectelor de lucrări, proiectele companiei și cursuri de master, elevii intra în contact cu conceptele-cheie ale erei... [-]

MA în Corporate Communications

EAE Business School
Campus Cu normă întreagă 1 an April 2018 Spania Madrid

Full Time Programul de Master în Corporate Communications a EAE Business School este conceput pentru a trenului managerilor pe instrumente de comunicare noi .... [+]

De masterat în Corporate Communications

Comunicarea este un proces dinamic: societatea mass-media a condus la o strânsă modul în care organizaţiile comunice cu toate părţile interesate, atât interne şi externe. Web 2. 0, la rândul său, a devenit noile tehnologii sociale (comunităţi virtuale, bloguri, podcast-uri, etc) pe probleme de relaţii între consumatori şi întreprinderi.

Full Time Programul de Master în Corporate Communications a EAE Business School este conceput pentru a trenului managerilor în mass-media noi instrumente de management de comunicare, astfel încât să le aplice în atingerea scopurilor lor.

După terminarea cursului, studenţii vor fi capabili să: ... [-]


Diplomă De Master în Marketing și Comunicare - Semipresencial

Universidad Católica de Murcia
Online şi campus combinate Cu normă întreagă 1 an October 2017 Spania Murcia

Zona de marketing este stabilit astăzi ca fiind una dintre cele mai importante din lumea afacerilor. Orice companie, indiferent de mărime, ar trebui să acorde o atenție relațiilor cu clienții, crearea sau vânzarea de bunuri și servicii care să le permită să se diferențieze de competitorii lor, [+]

Masterate în Comunicații. Prezentare generală Modality: Amestecate Start: Octombrie Durata: 1 an universitar credite ECTS: 60 Director: Maria Concepcion Parra Meroño Presentación Zona de marketing este stabilit astăzi ca fiind una dintre cele mai importante din lumea afacerilor. Orice companie, indiferent de mărime, ar trebui să acorde o atenție relațiilor cu clienții, crearea sau vânzarea de bunuri și servicii care să le permită să se diferențieze de competitorii lor, ceea ce le face disponibile consumatorilor și utilizatorilor, în cazul în care au nevoie de ele, în cel mai scurt timp posibil. În plus, trebuie să comunice beneficiile și are nevoie de servicii satisfăcătoare și produsul este comercializat, precum și identitatea și diferențierea companiei pe care o susține. Acești termeni sunt, în care Maestrul a apărut în Marketing și Comunicare, acordând o atenție deosebită noilor media și forme de comunicare. Din perspectiva academică Master în Marketing & Comunicare se concentrează pe managementul și Marketing Management, cu caracteristicile variabilelor de marketing, deși pune un accent deosebit pe comunicarea în cadrul companiei, atât din punct de vizualizați comunicațiile în afaceri și în noile media digitale și multiplatformă, care sunt în creștere prezența lor la un proces accelerat în societatea de astăzi, atât pentru consumatori și organizațiile de afaceri ritm. Scopuri Scopul Master în Marketing și Comunicare este ca elevii să dobândească cunoștințele necesare pentru a dezvolta abilități analitice și manageriale necesare în acest nou mediu, de a identifica noi oportunități de afaceri, accesul la piețele emergente și să inoveze servicii pentru clienți. destinatari... [-]

Maestru în Politica Globală și Comunicare

University of Helsinki
Campus Cu normă întreagă 2 anii August 2018 Finlanda Helsinki

Politica globală și Comunicare este un program de studii un master interdisciplinar și inovatoare de care abordează provocările majore ale globalizării din perspectiva mass-media și studii de comunicare, cercetare organizarea și economia politică globală. Programul pune accentul pe dezvoltarea gândirii critice, o abilitate necesară în multe cariere. [+]

Politica globală și comunicarea este un program de masterat interdisciplinar și inovativ, care abordează principalele provocări ale globalizării din perspectiva studiilor mediatice și de comunicare, a cercetării organizaționale și a economiei politice globale. Programul pune accentul pe dezvoltarea gândirii critice, o abilitate necesară în multe cariere. Obiectivele specifice ale programului includ: Oferindu-vă cu cunoștințe avansate de economie politică la nivel mondial, relațiile dintre mass-media și dezvoltarea democrației, și a legăturilor dintre guvernare, organizații și comunicare Mai multă putere să evalueze modul în care politica și mass-media sunt legate de forțele globalizării Echipării vă cu înțelegerea conceptuală și abilitățile teoretice și metodologice necesare pentru a efectua cercetări originale și relevante cu privire la aspectele cheie ale societății vă pregătește să se angajeze în discuții publice și de a dezvolta critice abilități de raționament și argumentare, care sunt la fel de importante în mediul academic, organizațiile publice și sectorul privat Universitatea din Helsinki va introduce taxe anuale de școlarizare pentru programele de limbi străine de master începând cu o august 2017 sau mai târziu. Taxa este de 13 000 de euro. Cetățeni ai țărilor din afara UE / SEE, care nu au un statut de ședere permanentă în zonă, sunt susceptibile de aceste taxe. Puteți verifica FAQ pe site-ul Studyinfo dacă este sau nu sunteți obligat să plătească taxe. Informații privind limbile de predare Limba de lucru a programului Politici și Comunicare globală este engleza. Gradul poate include până la 30 de credite (ECTS) de studii în alte limbi, cum ar fi... [-]

Master în Tehnologii De Comunicare (MTC)

CESTE Business School
Campus Cu jumătate de normă 2 semestre October 2017 Spania Zaragoza Bolivia Cochabamba La Paz Santa Cruz Oruro + 5 mai mult

Master își propune să pregătească profesioniști cu o măiestrie ridicat de competențe asociate cu experți în domeniul tehnologiei informației în tehnologii de ultimă oră în piață, dar în același timp capabil să se adapteze cu ușurință la alte tipuri de tehnologie și furnizori. Acești profesioniști ar trebui să poată să își asume responsabilitatea pentru sarcinile de planificare și proiecte, design și de rezolvare a problemelor. [+]

Masterate în Comunicații. Master își propune să pregătească profesioniști cu o măiestrie ridicat de competențe asociate cu experți în domeniul tehnologiei informației în tehnologii de ultimă oră în piață, dar în același timp capabil să se adapteze cu ușurință la alte tipuri de tehnologie și furnizori. Acești profesioniști ar trebui să poată să își asume responsabilitatea pentru sarcinile de planificare și proiecte, design și de rezolvare a problemelor. Descrierea Programului Master în tehnologii de comunicare (MTC) Cine este orientat Maestrul se adresează absolvenților din universități și școli de afaceri, în special în disciplinele legate de informatică (matematică, fizică, statistica, inginerie, chimie ...). Pentru cei care nu au un colegiu și pentru cei care doresc pentru a obține o calificare de certificare profesională, este posibil pentru a avea acces în cazul în care certifică experiența profesională la nivel intermediar în cadrul companiei dumneavoastră, un minim de 2 până la 3 ani în zona Tehnologiei Informației. Scopuri Master își propune să pregătească profesioniști cu o măiestrie ridicat de competențe asociate cu experți în domeniul tehnologiei informației în tehnologii de ultimă oră în piață, dar în același timp capabil să se adapteze cu ușurință la alte tipuri de tehnologie și furnizori. Acești profesioniști ar trebui să poată să își asume responsabilitatea pentru sarcinile de planificare și proiecte, design și de rezolvare a problemelor. Cu aceste caracteristici elevii vor fi pregătite pentru tehnicieni și poziții de răspundere în cazul în care dezvoltă unele dintre următoarele roluri: Analiza nevoilor și sugestii pentru îmbunătățiri care tehnologiile... [-]

Maestru De Studii Avansate în Domeniul Comunicării Interculturale (MIC)

USI Università della Svizzera italiana
Campus Cu jumătate de normă 14 - 18 luni September 2018 Elveţia Lugano

program de studii postuniversitare part-time pentru profesioniștii implicați în gestionarea situațiilor operaționale sau strategice într-un context multicultural și în gestionarea resurselor umane multiculturale. Înființată în 2004, MIC este singurul program academic în comunicarea interculturală de acest gen din Europa, care vă permite să vă desfășurați activitatea profesională în timp ce studiați. [+]

Îmbogățiți-vă profilul profesional în sectorul public sau privat cu competențe interculturale de nivel înalt!

 

Noua ediție începând cu 2 octombrie 2017

Maestru de Studii Avansate în Comunicare interculturală (MIC) este un program de studii postuniversitare part-time pentru profesioniștii implicați în gestionarea situațiilor operaționale sau strategice într-un context multicultural și în gestionarea resurselor umane multiculturale.

 

Înființată în 2004, MIC este singurul program academic în comunicarea interculturală de acest gen din Europa, care vă permite să vă desfășurați activitatea profesională în timp ce studiați.... [-]


MA în Tehnologii și Codurile De Comunicare

Link Campus University
Campus Cu normă întreagă 2 anii November 2017 Italia Roma

Programele formative sunt caracterizate printr-o componentă experimentală puternic, rezultatul diferitelor activități de atelier care vizează [+]

Masterate în Comunicații. O cunoaștere tehnică bună este baza pentru a face cu succes planificare și creativitate. Mass-media digitale și viteza de evoluție a TIC (tehnologiile informației și comunicațiilor), de fapt, provocare continuu noi profesioniști. Trei ani Diplomă de licență și programe de masterat sunt concepute pentru a oferi instrumente Essencial necesare pentru a se angaja acestor provocări. Un curs gratuit de limba italiana vor fi oferite tuturor studenților care au pre-aplică de către prima săptămână a lunii iunie. Prin cercetare și studiu continuu, atunci, vă vor stapani lumea digitală să-l folosească ca un instrument pentru crearea de produse de ultimă oră și pentru a proiecta servicii noi și mai interesante pentru utilizatori. Curs de studiu Programele formative sunt caracterizate printr-o componentă experimentală puternic, rezultatul diferitelor activități workshop care vizează "a face reale", în colaborare cu centrele de cercetare din cadrul universității și cu alte entități legate de acesta, aspectele teoretice discutate în timpul lecțiilor. O altă caracteristică unică a cursului este prezența unei facultăți cu înaltă calificare și reprezentată de personalități marcante din lumea de TIC și design de interacțiune, care au o experiență semnificativă atât la nivel național și internațional. Acestea pot asigura astfel transferul de experiențe, experiență și cunoștințe acumulate pe parcursul carierei lor pentru studenții înscriși. PRIMUL AN Metodologie și tehnici de Cercetări Sociale Sociologia limbi de comunicare Sociologia new media și rețelele sociale Semiotica artefacte și teoria imagine Design de interacțiune I Elemente de programare I (Web și mobil) Curs integrat de comunicare [-]

Diplomă De Master în Comunicare și Marketing Politic

CESCOMPOL - Centro de Estudios Superiores de Comunicación y Marketing Político
Campus Cu normă întreagă 1 an September 2018 Spania Madrid

Acest program se adresează atât absolvenților recente sau absolvenți în domeniul Științe Politice, Marketing, Jurnalism, Drept sau Relații Internaționale; și profesioniști cu studii superioare și experiență în lumea politică care doresc să își îmbunătățească abilitățile personale. [+]

OBIECTIVE: Studenții care finalizează cu succes acest program: Ei îmbunătăți profilul său propriu profesional în domeniul politicii. Ei vor dobândi strategii și tehnici de comunicare pentru a le aplica candidaților politici. Munca campanii electorale sau consilieri de comunicare guvern Deveniți specialiști în promovarea consultanta in marketing electoral ca o lucrare în slujba clasei politice. Vizează: Acest program se adresează atât absolvenților recente sau absolvenți în domeniul Științe Politice, Marketing, Jurnalism, Drept sau Relații Internaționale; și profesioniști cu studii superioare și experiență în lumea politică care doresc să își îmbunătățească abilitățile personale. METODOLODÍA CESCOMPOL este un centru de colaborare de la Universitatea din Alcala de Henares (UAH), una dintre cele mai vechi din Europa. Conținutul academic al acestui maestru este structurat pentru mai multe probleme generice (cum ar fi comunicarea politică) și module specifice (cum ar fi cererea Guvernului, un partid politic și un candidat). Metodologia se bazează atât pe părți teoretice și practice, pentru a consolida toate cunoștințele dobândite și toate conținuturile sunt adaptate atât Spania, cât și în America Latină. Facultatea este formată din profesioniști activi și experți în modulele lor, cu experiență în politici publice, planurile guvernamentale, strategii de comunicare și campanii. EVALUARE Obținerea titlu final este supus depășirea tuturor modulelor de master și dezvoltarea tezei de master. CALIFICARE PENTRU A OBȚINE MBA de la Universitatea din Alcala de Henares și master de CESCOMPOL AGENDA Politică, Cetățenie și politică Comportament scenarii politice și Sisteme Electorale Principiile de bază ale politicii de comunicare Politice Managementul Comunicării: Relații instituționale și... [-]

Programul De Master In Marketing, Servicii și Managementul Comunicării

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Campus Cu normă întreagă 18 luni September 2018 Elveţia St.Gallen

Programul de Master în Marketing, Servicii si Communication Management (MSC) constă dintr-o combinație unică de discipline manageriale de bază și piețele și modelele de afaceri ale industriilor relevante. Cu acest concept, MSC depășește noțiunile clasice de marketing. [+]

Masterate în Comunicații.

 

Obiective:

Valoarea clienti - obiectivul managementului corporativ durabil

Într-o lume globalizată, valoarea corporativă durabilă poate fi creată doar prin produse convingătoare și servicii pentru clienți, care sunt în centrul atenției. Marketing de-a lungul acestor linii se concentrează pe realizarea celui mai înalt posibil, cu orientare către client produsele și serviciile. Acest punct de vedere integratoare, care transcende clasice de marketing, este ceea ce Programul De Master în Marketing, Servicii si Communication Management (MSC) se angajează: programul combină toate disciplinele de management care rulmenții lor de la clienți și le unește cu piețele și modelele de afaceri ale industrii de actualitate. ... [-]


Master în Comunicare & Management Cultural

Zeppelin University
Campus Cu normă întreagă 1 - 2 anii August 2018 Germania Friedrichshafen

În societățile de astăzi, cunoașterea diferitelor culturi și actionabilitate cadrul acestor culturi sunt mai căutate decât oricând. De asemenea cererile privind practicile de comunicare au crescut dramatic. Din acest motiv, abilitățile de comunicare și cunoștințele culturale sunt calificări-cheie pentru secolul 21. [+]

În societățile de astăzi, cunoașterea diferitelor culturi și actionabilitate cadrul acestor culturi sunt mai căutate decât oricând. De asemenea cererile privind practicile de comunicare au crescut dramatic. Din acest motiv, abilitățile de comunicare și cunoștințele culturale sunt calificări-cheie pentru secolul 21. Gradul nostru de master în domeniul "Comunicare & Management Cultural"Îndeplinește aceste provocări. Aici, studenții pot alege între două piese diferite, ceea ce înseamnă că se pot concentra fie pe "Comunicare și mass-media" sau "producția culturii". Pe de o parte, absolvenți ai acestui curs invata despre și să analizeze fundamentele culturale ale societăților prezente, în timp ce pe de altă parte sunt activate, prin practica de comunicare, pentru a juca un rol în rezolvarea problemelor sociale actuale. Împreună, comunicare și cultura sunt concepte de bază improbabile ale societății moderne. Acestea subliniază ceea ce luăm de la sine și, în acest proces, o numim în discuție. Care se schimbă situația. Gradul de master în domeniul "Communication & Cultural Management" oferă studenților săi o analiză critică cu comunicații și teorii științifice culturale și stabilește o înțelegere avansată a lucrărilor și problemele societății moderne. Elevii studiază metode de cercetare referitoare la științele umaniste și sociale, precum și modul de funcționare a analizei sociale și culturale. Un dialog orientat-și curs de gradul autonom organizat promovează cognitive, creative, și abilitățile expresive. În plus, experiența câștigată de cercetare este, în timp ce aptitudini organizatorice și capacitatea de a lucra în echipă sunt dezvoltate în proiecte de cercetare-, consultancy-, și expoziție din viața reală. Noua generație de... [-]

Executive Master în Corporate Communication

IMF Business School
Campus Cu jumătate de normă 17 săptămâni Înscriere Deschisă Spania Madrid

Acest Master este construit pe înțelegerea cheile de la dezvoltarea unei strategii pentru inovatoare, eficientă, rentabilă și care vizează maximizarea comunicării experienței clienților. tendințele cele mai distructive sunt analizate, strategii pentru o mai mare studiu de impact de afaceri, și vor fi explicate în detaliu toate instrumentele care ne permit să pună în aplicare un model sofisticat de management al comunicării, luând în considerare coexistența lumii online și offline și acordând o atenție deosebită impactului asupra declarației de venit pentru afaceri. [+]

Masterate în Comunicații. Acest Master este construit pe înțelegerea cheile de la dezvoltarea unei strategii pentru inovatoare, eficientă, rentabilă și care vizează maximizarea comunicării experienței clienților. tendințele cele mai distructive sunt analizate, strategii pentru o mai mare studiu de impact de afaceri, și vor fi explicate în detaliu toate instrumentele care ne permit să pună în aplicare un model sofisticat de management al comunicării, luând în considerare coexistența lumii online și offline și acordând o atenție deosebită impactului asupra declarației de venit pentru afaceri. Cele mai bune boxe pentru a acoperi, printr-o abordare practică, în principal, în total modele de afaceri de comunicare fiind protagoniști ai noii paradigme de afaceri. 60 ECTS din care 170 de ore sunt organizate cu fața în 12 module și un atelier de lucru, însoțit de un proiect de comunicare a unei companii. Practice și susținute eminently de cazuri reale. Acest Master va permite studenților înscriși creeze cele mai eficiente strategii de comunicare corporativă în domeniul organizării și conduce resursele necesare pentru punerea în aplicare a acestuia. OBIECTIVE Executive Master în Corporate Communication Obiectivul principal al acestui maestru executiv, este faptul că participanții știu să dezvolte strategii și planuri de acțiune pentru funcția companiilor de marketing si comunicare de diferite dimensiuni și sectoare. In plus, cu acest maestru vei primi: Aflați mai multe Marketing si Comunicare B2B si B2C. Să înțeleagă complementaritatea lume online și offline. O să înțeleagă înțelegere pe piață și relația cu noul consumator. Analiza măsurătorile și analizele pentru a înțelege performanța... [-]

Master International Communication

Hanze University of Applied Sciences - Groningen, the Netherlands
Campus Cu normă întreagă 3 semestre September 2018 Ţările de Jos Groningen Regatul Unit Leeds Lituania Vilnius + 4 mai mult

[+]

Consorțiul oferă un program de master unic comun în International Communication (MIC). Programul este un studiu full-time pe parcursul a trei semestre (90 CE). [-]

Diplomă De Master în Comunicare, Social Media Si Web Marketing

Up Level School of Management
Campus Cu jumătate de normă 100 - 100 ore May 2018 Italia Milano Roma Napoli + 2 mai mult

Master în Comunicare, Social Media și Web Marketing este o educație modernă și inovatoare, care pregătește profesioniști în domeniul de marketing online și comunicare online corporate. Spre deosebire de alte cursuri de web marketing clasic vrea să fie un instrument mai cuprinzător: acesta este un maestru specific privind strategiile de marketing Social Media, publicitate online și Web Copywriting fundații, concepute în conformitate cu tehnicile de comunicare cele mai moderne și cele mai recente evoluții din acest sector. Facebook, Google Plus, YouTube, Twitter, Google AdWords vor deveni instrumente de zi cu zi în munca ta. [+]

Masterate în Comunicații. Master în Comunicare, Social Media și Web Marketing este o educație modernă și inovatoare, care pregătește profesioniști în domeniul de marketing online și comunicare online corporate. Spre deosebire de alte cursuri de web marketing clasic vrea să fie un instrument mai cuprinzător: acesta este un maestru specific privind strategiile de marketing Social Media, publicitate online și Web Copywriting fundații, concepute în conformitate cu tehnicile de comunicare cele mai moderne și cele mai recente evoluții din acest sector. Facebook, Google Plus, YouTube, Twitter, Google AdWords vor deveni instrumente de zi cu zi în munca ta. De ce să alegeți un master în Comunicare, Social Media și Marketing online? Noul Master în Comunicare, Social Media și la nivel Web Marketing Up va forma pregătindu-vă să opereze într-o industrie extrem de competitivă prin formare la 360 de grade in marketing si comunicare. La sfârșitul Master va fi capabil să proiecteze, să gestioneze și să monitorizeze campanii integrate de comunicare, folosind doar tehnici clasice pentru a promova brand-ul și produsul, cele mai inovative tehnici de Web Marketing și comunicare cu privire la social media. Evoluția comunicării necesită stăpânirea de noi metode și cunoștințe în profunzime a tuturor potențialelor lor. Trecerea graduală de la Web 2.0 la Web 3.0, integrarea tot mai mare între Search Engine și Social Media, revoluționează comunicarea prin intermediul internetului, dezvoltând un nivel ridicat de interacțiune, care este acum cu privire la rețeaua socială expresia sa maximă. Din acest motiv, programul de Master în Comunicare, Social Media și... [-]

Master in Luxury Goods Communication Management

Accademia del Lusso
Campus Cu normă întreagă 9 luni February 2018 Italia Milano

[+]

Obiectivele cursului

Cursul de Master in Luxury Goods Managementul Comunicare trenuri de studenți pentru a deveni lideri în sfera profesională de comunicare de moda.

Elevii vor fi capabili să lucreze în management într-un număr mare de domenii de comunicare de moda, inclusiv design si consultanta de imagine, PR, organizare de evenimente si comunicare mass-media de moda. Perspectivele de carieră includ Communication Manager, Events Organizator, Director Relații Publice, Biroul de presă Manager, Editor, stilist, consultant de cercetare, consultant de imagine.

Oportunitate de stagiu

La finalizarea cu succes, desigur, de masterat, studenții vor avea posibilitatea de a decide dacă să efectueze un stagiu organizat de către organisme autorizate care sunt recunoscute și agreate împreună cu Oficiul de Plasament de la Accademia del Lusso punct de vedere legal. ... [-]


Media Masters și Comunicare

Macromedia University of Applied Sciences
Campus Cu normă întreagă Cu jumătate de normă 3 - 4 semestre March 2018 Germania Munchen Koln Hamburg Stuttgart Berlin Regiune + 5 mai mult

Elevii dobândi cunoștințele și abilitățile necesare care să le permită să lucreze în mod eficient și profesionist, cu produse media și companii media. [+]

Programul de master "Managementul mass-media și comunicare"

UNIVERSITATEA DE ȘTIINȚE APLICATE ÎN DOMENIUL MASS-MEDIA ȘI COMUNICAȚII MACROMEDIA (MHMK)

 

"Media Management și comunicare - este spus totul în titlu. Elevii dobândi cunoștințele și abilitățile necesare care să le permită să lucreze în mod eficient și profesionist, cu produse media și companii media. Industria are nevoie de mass-media în continuă evoluție dicta curriculum-ului - cunoștințe interdisciplinare abordări media, abilități antreprenoriale, responsabilitate ".

- Prof. Dr. Kastulus Kolo (Castulus Kolo) Curator al programului "Media Management și comunicare" În sectorul mass-media există o cerere mare pentru managerii cu gândire strategică. Acesta este motivul pentru gestionarea cu succes a oricărei companii media și dezvoltarea oricărui produs media, trebuie să aibă o cunoaștere extrem de largă a tendințelor în societate și modurile sale de dezvoltare, care s-ar combina cu cunoștințe de calitate în domeniul managementului afacerilor. Oamenii care sunt capabili de a lua decizii și o evaluare sobra a situației actuale, este foarte popular. Programul de master "Managementul mass-media și comunicare" se adresează absolvenților cu calificări în Business Administration, Telecomunicații și domenii conexe, precum și tineri profesioniști cu experiență în agenții, departamentele de relații publice, marketing si companii media, care ar dori să ia un nivel ridicat poziție tehnică sau de conducere. Cursul are o orientare interdisciplinară a mass-media, dezvoltă gândirea antreprenorială. Toate cursurile de management strategic și practice, bazate pe o bază solidă de cunoștințe de management al afacerii și o cunoaștere aprofundată a metodelor de aplicare în practică a abilităților existente. Studenții... [-]