Masterate în Cercetare de Piață Studiu de Master De învăţare la distanţă

Vezi Masterate în Cercetare de Piață Studiu de Masterat De învăţare la distanţă

Cercetare de Piață

Un master se referă la completarea unui program de studiu postuniversitar care îi pregătește pe studenți pentru dezvoltarea cunoștințelor lor legate de un anumit subiect sau pentru a avansa în carieră. Majoritatea masteratelor sunt oferite la universități publice sau private.

Un maestru în cercetare de marketing oferă studiu aprofundat de consumatori și învață elevii cum să efectueze o cercetare de marketing și de a folosi în mod eficient.

Confruntarea cu universități publice este departe de a fi o opțiune optimă. Școlile private oferă asistență mult mai bine în experiența de învățare la distanță. Mai multe universitate on-line atrage profesori și studenți de la distanțe mari din întreaga lume. Acest lucru crește foarte mult diversitatea într-o sală de clasă de învățare la distanță și produce conversație provocator printre cei din comunitățile extrem de divergente, regiuni și culturi îndepărtate.

Program de Masterat în Cercetare de Piață De învăţare la distanţă

Citește Mai Mult

Master în Marketing Research

UNIR
Online Cu jumătate de normă 1 an November 2018 Spania Logroño

Master în Cercetare de piață UNIȚI, vă este specializată în analiza comportamentului consumatorului, precum și interpretarea rezultatelor pentru luarea deciziilor de afaceri și strategii de marketing de design care anticipează tendințele pieței. [+]

Master în Cercetare de piață UNIȚI, vă este specializată în analiza comportamentului consumatorului, precum și interpretarea rezultatelor pentru luarea deciziilor de afaceri și strategii de marketing de design care anticipează tendințele pieței.

Acest Master își propune să devină un expert pe cele mai recente tendințe în cercetarea de marketing, cu o viziune strategică și operațională de transformare digitală în special orientate.

Eminamente practic, moduri vor abilitățile, instrumentele și cele mai noi tehnici de cercetare și de marketing de piață. Veți fi capabil de a analiza de afaceri folosind instrumente cantitative și calitative, cum ar fi diagnosticarea și.... [-]