Vezi Programe de Masterat în Biologie în Irlanda 2020

O diplomă de masterat este oferită studenților care au completat un program de studiu la nivel postuniversitar într-un domeniu specific de studiu sau de practică profesională, demonstrând în același timp un nivel ridicat de măiestrie în timpul procesului.Biologia este o știință naturală care studiază toate aspectele organismelor vii, de la molecule, celule și țesuturi, la organis… Citeste mai mult

Biologia este o știință naturală care studiază toate aspectele organismelor vii, de la molecule, celule și țesuturi, la organisme. Acest domeniu de studiu are multe ramuri de specializare în diverse subiecte precum biochimia, ecologia și botanica.

Irlanda implementat în ultimul timp o lege, care mandate toți elevii din învățământul universitar pentru a aplica pentru împrumuturi guvernamentale pentru a le permite să realizeze visele lor mai mari academice. Limba oficială în primul rând este irlandez, de asemenea, cunoscut sub numele irlandez Gaelic, dar engleza (a doua limbă oficială) este utilizat pe scară mai largă. Capitala națională este Dublin. Irlanda este renumit pentru celebrarea Ziua Sfântului Patrick (17 martie) peste tot în lume.

Diplome de Master Cei Mai Buni în Biologie în Irlanda 2020