$close

Filtre

Vezi rezultatele

Vezi Diplome de Masterat în Afaceri de consum în Europa 2022

Beneficiile de un master extinde dincolo de îmbunătățirea potențialul de câștig. Acestea vă pot oferi cu abilități personale și profesionale pentru a accelera dezvoltarea ta. Ele sunt, de asemenea, o oportunitate de a te diferenția de colegii dvs., dintre care mulți vor avea calificări A-nivel și de licență similare.Un grad de Master în Afaceri consumatorilor intenționează să… Citeste mai mult

Beneficiile de un master extinde dincolo de îmbunătățirea potențialul de câștig. Acestea vă pot oferi cu abilități personale și profesionale pentru a accelera dezvoltarea ta. Ele sunt, de asemenea, o oportunitate de a te diferenția de colegii dvs., dintre care mulți vor avea calificări A-nivel și de licență similare.

Un grad de Master în Afaceri consumatorilor intenționează să predea elevilor despre protecția consumatorilor și responsabilizare. Aceasta se concentrează pe consumatorii medii sociale și economice. Acest lucru creează experți în managementul afacerilor de consum, care sunt valoroase pentru orice organizație care furnizează un serviciu sau produs.

Europa, unul din lume 's șapte continente, este de obicei cunoscut sub numele de peninsula Eurasiei. Cel mai mic continent al doilea, cu 10180000 (km2), zona regrupează 50 de țări.

Vezi Programe de Masterat în Afaceri de consum în Europa 2022

Citește mai puţin
Alte opțiuni în cadrul acestui domeniu de studiu: 
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
  • Recomandat Cele mai recente Funcție
  • Recomandat
  • Cele mai recente
  • Funcție
MIP Politecnico di Milano School of Management
Milano, Italia

International Master in Marketing Management - Omnichannel & Consumer Analytics (IM4) este un program care își propune să dezvolte cunoștințele și abilitățile pe care ar t ... +

International Master in Marketing Management - Omnichannel & Consumer Analytics (IM4) este un program care își propune să dezvolte cunoștințele și abilitățile pe care ar trebui să le aibă un viitor manager care lucrează în marketing. Acest lucru este realizat în timpul Master printr-o combinație de activități care au ca scop construirea unui context teoretic pentru participanți, dar, de asemenea, să le permită să-și aplice cunoștințele și abilitățile în lumea afacerilor reale, cu un accent special pe cele mai bune practici italiene. Mai mult, datorită colaborării unice cu IBM, Nielsen și UM, studenții vor intra în contact direct cu companiile prin seminarii de afaceri, prelegeri, ateliere și jocuri de afaceri. -
Masterat
Normă întreagă
12 luni
Engleză
Oct 2022
Campus
 
Arden Study Centre, Berlin
Berlin, Germania

The MSc Strategic Digital Marketing course delivered at our Berlin campus has been designed to teach you the core principles and skills at use in contemporary marketing. Given ... +

The MSc Strategic Digital Marketing course delivered at our Berlin campus has been designed to teach you the core principles and skills at use in contemporary marketing. Given the nature of today’s constantly evolving marketing landscape, this course is ideal for both career changers and professional marketers looking to transition into more senior-level roles. The course will provide you with in-demand knowledge of data-driven marketing practices, user experience (UX), and Martech, alongside skills in critical thinking, brand building, leadership, and digital creativity. The course will provide you with the practical skills you need to respond to future changes in marketing technology and consumer experience, and adapt your marketing knowledge to any environment. -
MSc
Normă întreagă
12 luni
Engleză
Apr 2022
Campus
 
University of Sussex Business School
Brighton, Regatul Unit

Acest curs vă pregătește pentru cariere bazate pe ambele discipline - indiferent dacă doriți să lucrați în marketing sau să aplicați teorii psihologice în lumea afacerilor. St ... +

Acest curs vă pregătește pentru cariere bazate pe ambele discipline - indiferent dacă doriți să lucrați în marketing sau să aplicați teorii psihologice în lumea afacerilor. Studiile dvs. culminează cu un proiect de cercetare care leagă marketingul și psihologia. -
MSc
Normă întreagă
Engleză
Campus
 

Câștigă o bursă în valoare de până la 10.000,00 

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră.
EAE Business School
Barcelona, Spania +1 Mai mult

Masterul în experiență și inovare a clienților își propune să creeze profesioniști în inovare care au instrumentele conceptuale și practice pentru a dezvolta cu succes inovare ... +

Masterul în experiență și inovare a clienților își propune să creeze profesioniști în inovare care au instrumentele conceptuale și practice pentru a dezvolta cu succes inovarea și procesele de gândire de design în companii, concentrându-se pe utilizarea instrumentelor și tehnicilor metodologice, practicând Tehnici de „empatie” pentru a vă pune în pielea potențialilor clienți și a detecta nevoile nesatisfăcute, dezvoltându-le creativitatea, aplicând-o la rezolvarea problemelor reale de afaceri și reflectând la propriul profil de potențiali profesioniști în inovație, în special la propria atitudine în fața riscului, erorii și incertitudinii. -
Masterat
Normă întreagă
Frecvență redusă
12 luni
Spaniolă
Oct 2022
Campus
 
University of Southern Denmark
Odense, Danemarca

Acest program unic vă pregătește pentru schimbarea rolului de marketing și comunicare într-o economie culturală globalizată rapid. Te învață să înțelegi relațiile dintre marke ... +

Acest program unic vă pregătește pentru schimbarea rolului de marketing și comunicare într-o economie culturală globalizată rapid. Te învață să înțelegi relațiile dintre marketing și cultură ca fundament pentru adaptarea la diferențele culturale și pentru a răspunde provocărilor și tendințelor contemporane din societățile de consum de pe glob. -
MSc
Normă întreagă
2 ani
Engleză
01 Sept 2022
01 Mart 2022
Campus
 
Universidad Complutense de Madrid
Madrid, Spania

Scopul masterului în consum și comerț este de a analiza comportamentul pieței în raport cu consumul, într-un calcul rezonabil al tendințelor și orientărilor, pe baza logicii s ... +

Scopul masterului în consum și comerț este de a analiza comportamentul pieței în raport cu consumul, într-un calcul rezonabil al tendințelor și orientărilor, pe baza logicii sale de funcționare (reglementări, cerințe de pornire, rețele de asistență, luarea în considerare a pluralitate de interese), strategii de decizie și comportament. -
Masterat
Normă întreagă
Frecvență redusă
2 semestre
Spaniolă
Sept 2022
15 Feb 2022
Campus
 
OBS Business School
Barcelona, Spania

Masterul în managementul experienței consumatorului oferă toate cunoștințele și instrumentele necesare privind experiența clienților și utilizatorilor pentru dezvoltarea, gest ... +

Masterul în managementul experienței consumatorului oferă toate cunoștințele și instrumentele necesare privind experiența clienților și utilizatorilor pentru dezvoltarea, gestionarea și implementarea unei strategii legate de studierea, cunoașterea și înțelegerea comportamentului consumatorului. -
Masterat
Normă întreagă
12 luni
Spaniolă
Mai 2022
Online
 
University of Parma
Parma, Italia

Cursul de masterat în comerț și marketing pentru consumatori a fost fondat în 2005. A fost primul master în marketing în Italia și a fost conceput pentru a oferi instruire spe ... +

Cursul de masterat în comerț și marketing pentru consumatori a fost fondat în 2005. A fost primul master în marketing în Italia și a fost conceput pentru a oferi instruire specifică pentru dezvoltarea strategiilor de marketing și a politicilor comerciale ale companiilor de producție, vânzare cu amănuntul și servicii. Reiese din activitatea de cercetare de 50 de ani a Zonei de Marketing de la University of Parma , o cunoscută „școală de cercetare” în domeniul retailului, distribuției și managementului canalelor. -
Masterat
Normă întreagă
Frecvență redusă
2 ani
Italiană
Online & Campus Combinate
Campus
Online
 
OUS Royal Academy of Economics and Technology in Switzerland
Zurich, Elveţia

La sfârșitul Masterat (MBA) în produse și categoria de management, absolvenții vor combina teoria cu experiance de muncă și va afișa o cunoaștere solidă de produse și categori ... +

La sfârșitul Masterat (MBA) în produse și categoria de management, absolvenții vor combina teoria cu experiance de muncă și va afișa o cunoaștere solidă de produse și categoria industrie de management. -
Masterat
Normă întreagă
Frecvență redusă
16 - 20 luni
Engleză
Online