$close

Filtre

Vezi rezultatele

Vezi Programe de Master în Afaceri de consum în Brazilia 2022

Un master se referă la completarea unui program de studiu postuniversitar care îi pregătește pe studenți pentru dezvoltarea cunoștințelor lor legate de un anumit subiect sau pentru a avansa în carieră. Majoritatea masteratelor sunt oferite la universități publice sau private.Un Master of Science în problemele consumatorilor, este o măsură care încearcă să-i învețe elevii cum să… Citeste mai mult

Un master se referă la completarea unui program de studiu postuniversitar care îi pregătește pe studenți pentru dezvoltarea cunoștințelor lor legate de un anumit subiect sau pentru a avansa în carieră. Majoritatea masteratelor sunt oferite la universități publice sau private.

Un Master of Science în problemele consumatorilor, este o măsură care încearcă să-i învețe elevii cum să gestioneze consumatorii unei organizații. Acesta analizează consumatorilor în mediul lor sociale și economice. Acesta oferă cunoștințe despre protecția consumatorilor și responsabilizare.

Brazilia este în prezent printre cele mai bune 20 de tari performante din punct de vedere al economiei datorită restante orientată spre rezultate, procesul de învățare de învățământ superior. Nu există nici o barieră lingvistică mult, deoarece cele mai multe cursuri sunt oferite în limba portugheză.Brazilia are 50 de universități de stat și 80 private,

Studii de Masterat Cel Mai Bun în Afaceri de consum în Brazilia 2022

Citește mai puţin
Citește mai multe despre studiul în Brazilia
Alte opțiuni în cadrul acestui domeniu de studiu: 
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
  • Recomandat Cele mai recente Funcție
  • Recomandat
  • Cele mai recente
  • Funcție
ESPM – Brasil
Sao Paulo, Brazilia

Această propunere de master este de a instrui profesioniști și antreprenori capabili să caute noi propuneri de valoare pentru activitatea companiei și să monitorizeze și să în ... +

Această propunere de master este de a instrui profesioniști și antreprenori capabili să caute noi propuneri de valoare pentru activitatea companiei și să monitorizeze și să înțeleagă mai bine schimbarea mentalității, mișcărilor comportamentale, cerințelor, experiențelor și practicilor de consum ale utilizatorilor și consumatorilor săi. -
Masterat
Frecvență redusă
4 semestre
Portugheză
Online
 
ESPM – Brasil
Sao Paulo, Brazilia

Scopul acestui master este de a instrui profesioniști care pot combina cunoștințe despre creier și biologia comportamentului pentru aplicațiile lor în contextele de marketing ... +

Scopul acestui master este de a instrui profesioniști care pot combina cunoștințe despre creier și biologia comportamentului pentru aplicațiile lor în contextele de marketing și consum, extindând modul de înțelegere a pieței prin cele mai noi instrumente de cunoaștere și cercetare pe care le pot aduce. un caracter mai obiectiv și științific despre comportamentul consumatorului. -
Masterat
Frecvență redusă
3 semestre
Portugheză
Online & Campus Combinate
Campus
Online
 
ESPM – Brasil
Sao Paulo, Brazilia

Unul dintre obiectivele cursului este actualizarea și instruirea profesioniștilor de cercetare de piață și informații, analiști și profesioniști în planificare strategică pent ... +

Unul dintre obiectivele cursului este actualizarea și instruirea profesioniștilor de cercetare de piață și informații, analiști și profesioniști în planificare strategică pentru a utiliza mai bine diferitele metode și tehnici de cercetare de piață și pentru a înțelege dinamica și obiceiurile de consum. -
Masterat
Frecvență redusă
3 semestre
Portugheză
Online
 

Câștigă o bursă în valoare de până la 10.000,00 

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră.
ESPM – Brasil
Sao Paulo, Brazilia

Comportamentul consumatorului este o parte a zonei de administrare care este preocupată de probleme care apar din marketing, în special în ceea ce privește consumatorul. Aceas ... +

Comportamentul consumatorului este o parte a zonei de administrare care este preocupată de probleme care apar din marketing, în special în ceea ce privește consumatorul. Aceasta implică probleme conceptuale și metodologice aplicate legate de studiul consumatorului, caracteristicile culturale, sociale, economice, politice și demografice care afectează practicile consumatorilor. -
Masterat
Frecvență redusă
360 ore
Portugheză
Campus
 
ESPM – Brasil
Sao Paulo, Brazilia

Programul își propune să instruiască profesori și cercetători la nivel înalt, cu expertiză națională și internațională, capabili să desfășoare și să conducă activități de cerc ... +

Programul își propune să instruiască profesori și cercetători la nivel înalt, cu expertiză națională și internațională, capabili să desfășoare și să conducă activități de cercetare, îndrumare și predare în domeniul comunicării și consumului. -
MSc
Frecvență redusă
4 semestre
Portugheză
Campus