close

Filtre

Vezi rezultatele

Compară 17 Studii Postuniversitare în Afaceri de consum

Afaceri de consum este un domeniu în curs de dezvoltare la nivel mondial care analizează cumpărătorii în mediul lor economic, social, ecologic și. Un grad mai avansat în domeniul protecției consumatorilor este pentru persoanele care doresc să dezvolte în continuare profesional si de a dezvolta calificări suplimentare pentru a fi mai competitivi în forța de muncă. Există numeroase t… Citeste mai mult

Afaceri de consum este un domeniu în curs de dezvoltare la nivel mondial care analizează cumpărătorii în mediul lor economic, social, ecologic și. Un grad mai avansat în domeniul protecției consumatorilor este pentru persoanele care doresc să dezvolte în continuare profesional si de a dezvolta calificări suplimentare pentru a fi mai competitivi în forța de muncă. Există numeroase trasee care elevii pot urmări și programe sunt disponibile în întreaga lume.

Ce este un Master în Afaceri consum? Programe combină elementele de bază de bază ale protecției consumatorilor, tehnologie, inovație, și consumul durabil. Puteți lua cursuri în comportamentul consumatorilor, economie de dezvoltare, sau de stabilire a prețurilor de comportament. Odată ce ați educația de bază economie de consum, vă puteți concentra pe domenii mai funcționale, cum ar fi metode de cercetare în domeniul antreprenoriatului, strategie și organizare, precum și negocierile contractuale.

Elevii pot câștiga o multitudine de aptitudini care să beneficieze atât viața lor profesională și personală prin obținerea de master 's grad.Accentul academic axează pe client, în contextul evoluțiilor tehnologice, produse și servicii în cadrul piețelor și în interiorul companiilor. În plus, punctele de discuție pentru inovații și rolul consumatorului de conducere sunt componente principale ale acestui program.

Câștigul salarial un maestru poate dura de la unu la trei ani, în funcție de școală. Există mai multe opțiuni internaționale, iar costurile pot varia între școli. Persoanele trebuie să contacteze programe specifice care îi interesează pentru a determina așteptările de cost.

Elevii cu o diplomă de master 's pot găsi oportunități de carieră într-o serie de discipline și domenii. Acestea includ de consum Insight manageri și specialiștii în relații publice care lucrează în principal în cercetarea de piață pentru a descoperi zonele țintă care conduce strategii creative. Ele pot duce, de asemenea, o echipa de profesionisti de marketing pentru a identifica ceea ce doresc consumatorii.

Studenții se pot înscrie pe o bază complet sau part-time.Acei oameni care au vieți ocupat și necesită mai multă flexibilitate în procesul de învățământ ar trebui să ia în considerare participarea la cursuri on-line. Cele mai multe universități oferă majoritatea, dacă nu toate, de clasele lor într-un modul de învățare la distanță. Pentru a găsi scoala potrivita pentru tine, cauta pentru programul de mai jos si contactul direct biroul de admitere a școlii de alegere prin completarea formularului de plumb.

Citește mai puţin
Alte opțiuni în cadrul acestui domeniu de studiu: 
format_list_bulleted Filtre
EAE Business School
Barcelona , Spania +1 Mai mult

Masterul în experiență și inovare a clienților își propune să creeze profesioniști în inovare care au instrumentele conceptuale și practice pentru a dezvolta cu succes inovare ... +

Masterul în experiență și inovare a clienților își propune să creeze profesioniști în inovare care au instrumentele conceptuale și practice pentru a dezvolta cu succes inovarea și procesele de gândire de design în companii, concentrându-se pe utilizarea instrumentelor și tehnicilor metodologice, practicând Tehnici de „empatie” pentru a vă pune în pielea potențialilor clienți și a detecta nevoile nesatisfăcute, dezvoltându-le creativitatea, aplicând-o la rezolvarea problemelor reale de afaceri și reflectând la propriul profil de potențiali profesioniști în inovație, în special la propria atitudine în fața riscului, erorii și incertitudinii. -
Masterat
Normă întreagă
12 luni
Spaniolă
Oct 2021
31 Iul 2021
Campus
 
University of Sussex Business School
Brighton , Regatul Unit

Psihologia joacă un rol important în multe aspecte ale afacerilor și marketingului. Psihologia consumatorilor este cheia înțelegerii comportamentului cumpărătorilor, permițând ... +

Psihologia joacă un rol important în multe aspecte ale afacerilor și marketingului. Psihologia consumatorilor este cheia înțelegerii comportamentului cumpărătorilor, permițând organizațiilor să proiecteze produse inovatoare și să creeze mesaje de comunicare eficiente. Acest curs vă va pregăti pentru o carieră construită pe ambele discipline - indiferent dacă doriți să urmați o carieră de succes în marketing sau, în general, să aplicați teorii psihologice în lumea afacerilor. -
MSc
Normă întreagă
Engleză
Sept 2021
01 Aug 2021
Campus
 
University of Southern Denmark
Odense , Danemarca

Acest program unic vă pregătește pentru schimbarea rolului de marketing și comunicare într-o economie culturală globalizată rapid. Te învață să înțelegi relațiile dintre marke ... +

Acest program unic vă pregătește pentru schimbarea rolului de marketing și comunicare într-o economie culturală globalizată rapid. Te învață să înțelegi relațiile dintre marketing și cultură ca fundament pentru adaptarea la diferențele culturale și pentru a răspunde provocărilor și tendințelor contemporane din societățile de consum de pe glob. -
MSc
Normă întreagă
2 ani
Engleză
01 Feb 2021
Campus
 

Câștigă o bursă în valoare de până la 10.000,00 

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră
Universidad Complutense de Madrid
Madrid , Spania

Scopul masterului în consum și comerț este de a analiza comportamentul pieței în raport cu consumul, într-un calcul rezonabil al tendințelor și orientărilor, pe baza logicii s ... +

Scopul masterului în consum și comerț este de a analiza comportamentul pieței în raport cu consumul, într-un calcul rezonabil al tendințelor și orientărilor, pe baza logicii sale de funcționare (reglementări, cerințe de pornire, rețele de asistență, luarea în considerare a pluralitate de interese), strategii de decizie și comportament. -
Masterat
Normă întreagă
Frecvență redusă
2 semestre
Spaniolă
Sept 2021
01 Feb 2021
Campus
 
ESPM – Brasil
Sao Paulo , Brazilia

Această propunere de master este de a instrui profesioniști și antreprenori capabili să caute noi propuneri de valoare pentru activitatea companiei și să monitorizeze și să în ... +

Această propunere de master este de a instrui profesioniști și antreprenori capabili să caute noi propuneri de valoare pentru activitatea companiei și să monitorizeze și să înțeleagă mai bine schimbarea mentalității, mișcărilor comportamentale, cerințelor, experiențelor și practicilor de consum ale utilizatorilor și consumatorilor săi. -
Masterat
Frecvență redusă
4 semestre
Portugheză
Online
 
University of Parma
Parma , Italia

Cursul de masterat în comerț și marketing pentru consumatori a fost fondat în 2005. A fost primul master în marketing în Italia și a fost conceput pentru a oferi instruire spe ... +

Cursul de masterat în comerț și marketing pentru consumatori a fost fondat în 2005. A fost primul master în marketing în Italia și a fost conceput pentru a oferi instruire specifică pentru dezvoltarea strategiilor de marketing și a politicilor comerciale ale companiilor de producție, vânzare cu amănuntul și servicii. Reiese din activitatea de cercetare de 50 de ani a Zonei de Marketing de la University of Parma , o cunoscută „școală de cercetare” în domeniul retailului, distribuției și managementului canalelor. -
Masterat
Normă întreagă
2 ani
Italiană
Online & Campus Combinate
Campus
Online
 
Sida Group Management Academy
Roma , Italia +1 Mai mult

Masterul își propune să faciliteze dobândirea competențelor necesare pentru a participa la aspectele juridice ale unei companii. Scopul este de a forma o resursă care să poată ... +

Masterul își propune să faciliteze dobândirea competențelor necesare pentru a participa la aspectele juridice ale unei companii. Scopul este de a forma o resursă care să poată îndeplini diferitele sarcini în fața diferitelor părți interesate (stat, administrație, furnizori, clienți, muncitori etc.). În plus, cursul își propune să doteze participanților instrumentele necesare pentru a rezolva eventualele situații de impas care ar putea apărea în desfășurarea activităților de afaceri: de la disputele privind implicațiile contractuale la situații mai complexe, cum ar fi criza. Scopul final este de a instrui managerii legali cu cunoștințe juridice și economice ale sistemului antreprenorial care pot aduce o valoare adăugată reală companiei în care va funcționa. -
Masterat
Normă întreagă
Italiană
Campus
 
IESEG School of Management Lille - Paris
Lille , Franţa

Alăturați-vă noastre MSC în Digital Marketing

Alăturați-vă noastre MSC în Digital Marketing -
MSc
Normă întreagă
Engleză
Campus
 
TUM (Technische Universität München) Business School
Munchen , Germania +1 Mai mult

Protecția consumatorilor este un domeniu la nivel mondial în creștere în cercetare și învățământ superior. Acesta analizează consumatorilor în mediul lor economic, social și e ... +

Protecția consumatorilor este un domeniu la nivel mondial în creștere în cercetare și învățământ superior. Acesta analizează consumatorilor în mediul lor economic, social și ecologic. Studiul a "Nevoia de studii aprofundate Educație în afaceri de consum în Uniunea Europeană", subliniază cererea din sectoarele corporatiste și guvernamentale, precum și organizațiile de consumatori pentru absolvenții învățământului superior în acest domeniu. -
Masterat
Normă întreagă
2 ani
Engleză
Campus
 
OUS Royal Academy of Economics and Technology in Switzerland
Zurich , Elveţia

La sfârșitul Masterat (MBA) în produse și categoria de management, absolvenții vor combina teoria cu experiance de muncă și va afișa o cunoaștere solidă de produse și categori ... +

La sfârșitul Masterat (MBA) în produse și categoria de management, absolvenții vor combina teoria cu experiance de muncă și va afișa o cunoaștere solidă de produse și categoria industrie de management. -
Masterat
Normă întreagă
Frecvență redusă
16 - 20 luni
Engleză
Online
 
New Mexico State University Online
Las Cruces , Statele Unite ale Americii

Programele de studii online NMSU sunt concepute pentru a servi studenții care doresc să urmeze un program sau curs (e) prin tehnologie (100% online, hibrid sau formate ITV). N ... +

Programele de studii online NMSU sunt concepute pentru a servi studenții care doresc să urmeze un program sau curs (e) prin tehnologie (100% online, hibrid sau formate ITV). NMSU Online oferă programe în format online și hibrid pentru certificate, asociați, licențe, masterate, certificate postuniversitare și doctorate, precum și programe de licențiere și aprobare pentru educatori K-12 NM. Masterul în științe de predare, cercetare și administrare a științelor familiei și consumatorilor este conceput pentru a pregăti studenții să lucreze în agenții și medii academice, cum ar fi școli, spitale, reabilitare, centre, facilități de servicii umane, programe rezidențiale sau cabinet privat. Programul echipează absolvenții pentru a întreprinde proiecte de cercetare în aceste setări. Opțiunea de a scrie o teză este disponibilă. -
MSc
Engleză
 
Auburn University College of Human Sciences
Castaniu , Statele Unite ale Americii

MS în științele consumatorului și proiectării oferă atât o teză, cât și o opțiune non-teză. Opțiunea de teză necesită cel puțin 30 de ore semestriale de cursuri la nivel de ab ... +

MS în științele consumatorului și proiectării oferă atât o teză, cât și o opțiune non-teză. Opțiunea de teză necesită cel puțin 30 de ore semestriale de cursuri la nivel de absolvent, inclusiv o teză de cercetare sau creativă bazată pe bursă și un examen oral final (prezentarea și apărarea tezei). Opțiunea non-teză necesită cel puțin 36 de ore semestriale, un proiect de absolvent și o prezentare orală a proiectului. Acest proiect de absolvent poate include bursă creativă, studiu de caz, dezvoltare de curs sau dezvoltare de design. Planul de studiu este extrem de individualizat, pe baza experienței academice, a experiențelor de lucru și a obiectivelor carierei studentului. -
MSc
Engleză
 
EAE Business School
Barcelona , Spania +1 Mai mult

Maestrul în Psihologie și Comportamentul Consumatorului al EAE are ca obiectiv să ofere specialiștilor în marketing și antreprenorilor noile proiecte instrumentele potrivite p ... +

Maestrul în Psihologie și Comportamentul Consumatorului al EAE are ca obiectiv să ofere specialiștilor în marketing și antreprenorilor noile proiecte instrumentele potrivite pentru a înțelege schimbarea consumului, a societății și a economiei din perspectiva cetățeanului el lucrează și consumă și găsește în aceste două activități economice centralitatea dezvoltării sale personale și sociale. Această înțelegere derivă din aplicarea în fenomenul consumului diverselor paradigme ale științelor sociale, de la economia comportamentală la psihanaliză, prin psihologia cognitivă și prin analiza comportamentală și situația pură prin oportunitățile oferite de disponibilitatea actuală a unor mari mase de date despre comportament. -
Masterat
Normă întreagă
12 luni
Spaniolă
Oct 2021
31 Iul 2021
Campus
 
ESPM – Brasil
Sao Paulo , Brazilia

Scopul acestui master este de a instrui profesioniști care pot combina cunoștințe despre creier și biologia comportamentului pentru aplicațiile lor în contextele de marketing ... +

Scopul acestui master este de a instrui profesioniști care pot combina cunoștințe despre creier și biologia comportamentului pentru aplicațiile lor în contextele de marketing și consum, extindând modul de înțelegere a pieței prin cele mai noi instrumente de cunoaștere și cercetare pe care le pot aduce. un caracter mai obiectiv și științific despre comportamentul consumatorului. -
Masterat
Frecvență redusă
3 semestre
Portugheză
Online & Campus Combinate
Campus
Online
 
ESPM – Brasil
Sao Paulo , Brazilia

Unul dintre obiectivele cursului este actualizarea și instruirea profesioniștilor de cercetare de piață și informații, analiști și profesioniști în planificare strategică pent ... +

Unul dintre obiectivele cursului este actualizarea și instruirea profesioniștilor de cercetare de piață și informații, analiști și profesioniști în planificare strategică pentru a utiliza mai bine diferitele metode și tehnici de cercetare de piață și pentru a înțelege dinamica și obiceiurile de consum. -
Masterat
Frecvență redusă
3 semestre
Portugheză
Online
 

Sfat! Dacă reprezentați o școală și doriți să adăugați programele dumneavoastră la listările noastre, contactează-ne aici