Masterate în Administrare Organizațională Diplomă de Masterat Cu jumătate de normă

Vezi 4 Masterate în Administrare Organizațională Master Part time

Un masterat poate fi urmat după ce studenții finalizează un program de studii universitare. Pentru a obține o diplomă de masterat trebuie de obicei să completezi 12 până la 18 cursuri de colegiu care implică adesea finalizarea testelor cuprinzătoate și/sau a tezei de disertație.

Program de Masterat în Administrare Organizațională Cu jumătate de normă

Citește Mai Mult

Organizațiile De Bază și Managementul Resurselor Umane

Université Internationale de Casablanca
Campus 2 anii August 2018 Maroc Casablanca

Filière Organizațiile și Managementul Resurselor Umane oferă pregătire excelentă care durează doi ani (M1 și M2) 2 semestre fiecare; sau 4 termeni. [+]

Programe de Master în Administrare Organizațională Cu jumătate de normă. Filière Organizațiile și Managementul Resurselor Umane oferă pregătire excelentă care durează doi ani (M1 și M2) 2 semestre fiecare; sau 4 termeni. Este de formare pentru a permite studenților să dobândească cunoștințe aprofundate în diverse domenii legate de gestionarea, înțelegerea organizațiilor și psihologia muncii și în special pentru a dezvolta expertiza in managementul resurselor umane operațional. Managerul viitor va învăța, prin prelegeri, tutoriale și personal de lucru, la: managementul carierei Manager și dezvoltarea angajaților; Evaluează și dezvoltarea personalului; Dezvoltarea unei culturi organizaționale bazate pe eficiență și de a gestiona schimbarea; Dezvoltarea cunoștințe de lucru de instrumente de gestionare a resurselor umane. Admitere în M1 Acces primul an de Master (M1) necesită un nivel de grad diplomă în management și economie sau echivalent (+3 BAC), în zonele de gestionare sau a altor formațiuni similare a căror relevanță vor fi evaluate de echipa de predare. CONDIȚII DE ACCES Selecția urmează: Dosar de studiu test de franceză: test de scriere test de limba engleză: Pentru UIC absolvenți B1 test de nivel CECR Pentru absolvenții de la alte instituții: B2 încercare CECR Nivel interviu oral al cunoștințelor generale și a potențialului studentului de a reuși în Maestrul lor ales. OPORTUNITĂȚI Această formare are ca scop dezvoltarea viitorilor manageri de resurse umane la structurile naționale și internaționale importante, care se pot ocupa funcții de gestionare a resurselor umane, manager de recrutare, responsabil pentru formarea și consultanță. [-]

Master în Managementul Organizațiilor și Antreprenoriatului

Université Internationale de Casablanca
Campus 2 anii August 2018 Maroc Casablanca

Matrița Managementul Organizatiilor si Antreprenoriat este o formațiune care se întinde pe doi ani (M1 și M2) 2 semestre fiecare, sau 4 semestre. Acesta este conceput pentru studenții care doresc să dezvolte simțul lor manageriale și să trezească spiritul antreprenorial. [+]

Matrița Managementul Organizatiilor si Antreprenoriat este o formațiune care se întinde pe doi ani (M1 și M2) 2 semestre fiecare, sau 4 semestre. Acesta este conceput pentru studenții care doresc să dezvolte simțul lor manageriale și să trezească spiritul antreprenorial. Formarea oferă studenților cu abilitățile necesare pentru introducerea și schimbările rapide în cariera lor, contribuind astfel la dezvoltarea economică la nivel național și internațional. Admitere în M1 Accesul la 1 an, necesită un nivel de studii de licență în management și economie sau diplomă echivalentă (Bac 3), în zonele de gestionare sau a altor formațiuni similare a căror relevanță vor fi evaluate de către cadrele didactice. CONDIȚII DE ACCES Selecția urmează: Dosar de studiu test de franceză: test de scriere test de limba engleză: Pentru UIC absolvenți B1 test de nivel CECR Pentru absolvenții de la alte instituții: B2 încercare CECR Nivel interviu oral al cunoștințelor generale și a potențialului studentului de a reuși în Maestrul lor ales. OPORTUNITĂȚI Acest master se distinge prin versatilitatea sa și garantează câștigătorii săi o gamă largă de închiriere. Într-adevăr, câștigătorii pot integra companiile mari, cu proiecte intrapreneurship pentru a dezvolta produse sau zone de afaceri cu potențial ridicat. Câștigătorii noștri sunt, de asemenea, căutate de către IMM-uri pentru a dezvolta proiecte creative și / sau de recuperare a întreprinderilor. În plus, versatilitatea acestui training permite candidaților să asigure, în mod eficient, toate funcțiile de conducere și indiferent de industrie. [-]

Maestru De Administrare în Cadrul Organizațiilor Internaționale

University of Wroclaw - Faculty of Law, Administration and Economics
Campus 2 anii October 2017 Polonia Wrocław

Master of Administration în programul organizațiilor internaționale durează 2 ani (4 semestre). Pentru a obține o diplomă de master, studenții trebuie să scrie și să apere o teză de master. [+]

Programe de Master în Administrare Organizațională Cu jumătate de normă. Master De Administrare în cadrul organizațiilor internaționale Solicitanții trebuie să aibă o diplomă de licență în domeniu legat de domeniul propus de studiu. Programul este compus din discipline obligatorii și opționale și un curs de specialitate. În primul semestru studenții sunt clasificați la o specialitate / seminar în funcție de preferințele lor declarate în timpul înscrierii (cu condiția ca acestea să îndeplinească cerințele de intrare pentru specialitate / seminar selecționat). În primul semestru studenții trebuie să participe la toate clasele și un seminar de specialitate. În semestre ulterioare, studenții pot alege de la cursuri opționale și opționale. Elevii pot alege din oferta de discipline opționale. Programul durează 2 ani (4 semestre). Pentru a obține o diplomă de master, studenții trebuie să scrie și să apere o teză de master. Vă rugăm să rețineți că listarea curs de mai sus nu include: * Obligatoriu trei săptămâni stagiu că studenții sunt de așteptat pentru a finaliza până la sfârșitul lunii august, în ultimul an al programului, ** Limba poloneză pentru străini: două semestre consecutive în anul unu - treizeci de ore pe semestru. Cerințe de intrare Pentru a avea acces la cursuri de UWr care trebuie să le îndeplinească noastre Cerințe de intrare academice, Cerințe de limbă engleză și legaliza gradul dumneavoastră. Aici puteți găsi și dowload fișierul PDF cu cerințele de intrare generale. Termene de aplicare: Pentru semestrul semestrul de iarnă (octombrie 2017) admiterea la ultima: 31 august 2017 pentru candidații... [-]

Diplomă De Master în Management și De Afaceri Adresa

Universidade da Coruña
Campus 1 an September 2017 Spania Ferrol

Management și Managementul forței de muncă, pot fi analizate din multiple perspective: juridice, tehnice, psihologice, sociologice și economice, printre altele. În mod clar natura multidisciplinară a acestei formațiuni, implică studii comune propuse de master, cu o gamă largă de grade de acces (grade, grade, diplome și inginerie) în zonele în principal din ramurile de Științe Sociale și Drept. [+]

Introducere Management și Managementul forței de muncă, pot fi analizate din multiple perspective: juridice, tehnice, psihologice, sociologice și economice, printre altele. În mod clar natura multidisciplinară a acestei formațiuni, implică studii comune propuse de master, cu o gamă largă de grade de acces (grade, grade, diplome și inginerie) în zonele în principal din ramurile de Științe Sociale și Drept. Acesta își propune să ofere formare cuprinzătoare studenților, dezvoltarea progresivă a abilităților necesare, și oferind un set de comportamente, competențe de analiză, de luare a deciziilor și transmiterea informațiilor considerate necesare pentru îndeplinirea efectivă a profesiei. De ce studia gradul Potențialitățile pieței muncii de a absorbi resurse umane profesionale, relațiile de muncă, consilierea juridică în aceste chestiuni este mare. Crearea acesteia răspunde nevoii de a se specializa în gestionarea și conducerea oamenilor la un număr mare de absolvenți în domeniul științelor sociale și de drept (relațiile de muncă, drept, administrarea afacerilor, economie, etc.). Ce ai învățat Dobândi competențele necesare în domeniile muncii, fiscale și de securitate socială pentru a oferi servicii de consultanță de asistență socială. Dezvoltarea cunoștințele, aptitudinile și abilitățile care permit un management și oamenii de management adecvate: recrutare, selectie, recrutare, motivare, instruire, formare și talentul de reținere în cadrul unei organizații. Setați direcția strategică a resurselor umane și integrarea lor în direcția strategică de ansamblu a organizațiilor publice sau private. Selectați și să facă contracte de muncă adecvate pentru fiecare situație de lucru. Gestionați procesele de negociere cu sindicatele. structura de studiu comun Securitate Socială complementare Munca de... [-]