Studiu de Masterat în Administrație Part time în Statele Unite ale Perth în Australia

Caută Programe de Masterat în Administrație Part time în Statele Unite ale Perth Australia 2017/2018

Administrație

Un masterat este un grad academic acordat persoanelor care denota cu succes un nivel ridicat de expertiză. Există două tipuri principale de masterat - predate și de cercetare.

În lumea academică, studierea administrației este menită să pregătească pe cineva pentru un loc de muncă în afaceri. Elevii sunt așteptați să învețe fundamentele în domenii precum managementul afacerilor, abilitățile interpersonale și modul de lucru într-o echipă.

Australia are șapte dintre primele 100 de instituții de învățământ superior din lume! Australia sta deasupra place de Germania, Olanda și Japonia, plasarea al optulea în Universitas 2012 U21 clasament al sistemelor naționale de învățământ superior.

Vale Canning este în creștere rapidă, și colegii au continuat să apară în fiecare zi. Cel mai popular este Colegiul Valle Canning care a servit poporul din 2004.

Solicită Informații Masterate în Administrație Cu jumătate de normă în Statele Unite ale Perth în Australia 2017/2018

Citește Mai Mult

Maestru De Resurse Umane și Relații De Muncă

The University of Western Australia Business School
Campus Cu jumătate de normă 1.5 - 2 anii February 2018 Australia Perth

Studii postuniversitare în Resurse Umane și Relații ocuparea forței de muncă (HR & ER), vă va oferi cu o pregătire temeinică teoretică și practică în managementul de oameni și a ocupării forței de muncă în [+]

Master Of Resurse Umane și Relații ocuparea forței de muncă

Studii postuniversitare în Resurse Umane și Relații ocuparea forței de muncă (HR & ER), vă va oferi cu o pregătire temeinică teoretică și practică în managementul de oameni și a ocupării forței de muncă în Australia și în străinătate. Descrierea cursului, caracteristici și facilități

HR & ER explorează modul în gestionarea adecvată a angajaților contribuie la eficacitatea organizațională. HR & ER analizează, de asemenea, organizarea muncii, managementul angajaților, rolul sindicatelor, dezvoltarea cooperării și negociere, precum și modul în care conflictele pot apărea și să fie gestionate. ... [-]