Master în Management de Marketing
ESIC Business & Marketing School
Informatie cheie
Locația campusului
Madrid, Spania
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
În campus
Durata
12 months
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 20.700
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Masterul în management de marketing din Madrid a fost conceput pentru a răspunde nevoii tot mai mari a companiilor de a încorpora tineri profesioniști, cu pregătire de marketing actualizată, utilă, adaptată la schimbările rapide din mediul de afaceri. Tineri capabili să conducă echipe de oameni, cu capacitatea de a anticipa și de a reacționa în contexte complexe, globale și multiculturale, în continuă schimbare și transformare digitală.
Acest grad vă permite să combinați ofițerii unui program de colegiu cu practic, experienta si profesionalismul companiei, o scoala de afaceri de prestigiu internațional.
Puteți accesa și Programul de doctorat.
- Personalul didactic: facultate special selectată de cadre didactice. Profesori cu o vastă experiență profesională și internațională
- Calitatea programului: Program Acreditat de ANECA (Agenția Națională de Evaluare și Acreditare a Calității) cu Programul său VERIFICA. Predat de cea mai importantă școală în educația de marketing din Spania
factori diferențialele
- Pregătire cuprinzătoare în abilități de marketing și management cu un caracter eminamente practic
- Stăpânirea strategiilor internaționale pentru implementarea conținutului într-un context global și dezvoltarea unei cariere transnaționale.
Admitere
Clasamente
- #1 Spania - Lideri în masterat în marketing conform El Mundo
- #3 Spania - ESIC pe Podiumul celor mai bune școli de afaceri, pentru proaspeții absolvenți și tineri profesioniști
- #3.4 Europa: ESIC printre cei mai buni europeni în realizarea programelor de marketing
- #49 din lume: Cea mai bună școală de marketing, evaluată de absolvenți, studenți și angajatori
Rezultatul programului
Fundamentele educaționale ale curriculumului
Planul de studii de master a fost conceput ținând cont de principiile generale enumerate la art. 3.5 din Decretul Regal menționat și definirea obiectivelor de formare sub forma competențelor academice și profesionale în care studentul trebuie să se formeze. Obiectivul prioritar al diplomei este de a oferi o pregătire științifică adecvată la nivel postuniversitar în legătură cu Managementul Marketingului, transmiterea de cunoștințe precum și furnizarea de abilități de management. Acțiunea de formare a masterului se bazează pe îmbinarea rigoarei științifice cu realitatea de afaceri, integrând teorie și practică, cu o metodologie bazată pe dialog și schimb de experiență, reflecție asupra „cazurilor” și, ca bază, dezvoltarea capacității de analiză. și sinteza și o privire de ansamblu asupra sensului și responsabilităților muncii cuiva.
În acest sens, Curriculumul și metodologia Masterului sunt orientate spre dobândirea, de către studenți, a cunoștințelor și pregătirii care vizează:
- - Studiul și înțelegerea organizațiilor în care se practică activități de marketing și a mediilor naționale și internaționale în care își desfășoară activitatea organizațiile.
- - Studiul și înțelegerea diferitelor funcții ale marketingului în organizații de diferite tipuri
- - Recepția pregătirii teoretico-practice care echipează studenții pentru managementul marketingului, precum și pregătirea umanistă și dezvoltarea personală și valori etice și responsabilitate socială
- - Dezvoltarea competențelor generale și manageriale nu limitate exclusiv la domeniul de afaceri, deși, cu siguranță, aplicabile acestuia
Obiective generale ale planului de studii:
- Cunoașterea aprofundată a diferitelor organizații, înțelegerea naturii acestora, componenței, metodelor și proceselor de management, mărimii, sectorului de activitate și tipologiei (public, privat, non-profit etc.; ) precum și a tendințelor și schimbărilor din mediile în care aceștia operează.
- Dezvoltarea cunoștințelor și abilităților care echipează studenții pentru posturi de responsabilitate în organizații, precum și promovarea atitudinilor pozitive și a inițiativelor de creativitate și vocație de afaceri care favorizează, acolo unde este cazul, crearea de noi companii sau dezvoltarea de noi produse. . În acest scop, se are în vedere caracterul multidisciplinar al marketingului, care reunește, pe scurt, cunoștințe de diverse feluri: economie, statistică și metode cantitative, finanțe, piețe și clienți, psihologie, managementul oamenilor, managementul resurselor materiale, management. a operațiunilor, strategia și politica de afaceri etc., precum și sistemele de informare și control și managementul adecvat al tehnicilor informatice. Dezvoltarea tuturor acestor cunoștințe și abilități nu se limitează exclusiv la profesia de marketing în companii, ci este transferabilă organizațiilor de orice tip.
- Pregătirea studenților vizează, de asemenea, dezvoltarea personală a acestora și promovarea valorilor umane, etice și de responsabilitate socială, promovare care se realizează transversal în ansamblul disciplinelor și seminariilor din Curriculum și, cu o relevanță deosebită, în cadrul seminariilor de Leadership. Aplicat la Marketing și Leadership și Abilități de management al oamenilor în Marketing, din modulul Abilități de management
Obiective specifice:
- Aduceți marketingul studenților dintr-o perspectivă managerială prin explorarea problemelor de marketing, formularea de strategii și luarea de decizii reale
- Facilitează dezvoltarea abilităților de management și de rezolvare a problemelor în lumea reală a afacerilor
- Furnizați abilitățile și cunoștințele necesare pentru a conduce, organiza și direcționa echipele de marketing
- Furnizați cunoștințele necesare pentru proiectarea, dezvoltarea și efectuarea cercetărilor de piață ca instrumente de sprijin pentru obținerea de informații
- Dezvoltați corect funcția de comunicare corporativă
- Formulează și analizează strategii și implementează planuri de marketing în medii naționale și internaționale
- Desfășurați cu succes activități promoționale și de marketing relațional
- Înțelegeți responsabilitățile etice și sociale ale managementului de marketing în organizații și societate
competențe
Spațiul European al Învățământului Superior, inițiat în 1999 odată cu Declarația de la Bologna, promovează o schimbare a metodologiilor de predare, care concentrează obiectivul pe procesul de învățare al elevului, care se extinde pe tot parcursul vieții și spre angajare. Din acest motiv, planurile de studii, care conduc la obținerea unei diplome, trebuie să aibă în centrul obiectivelor lor dobândirea de competențe de către studenți.
Ce se înțelege prin Competiție? Ansamblul de cunoștințe, deprinderi și atitudini care sunt dobândite sau dezvoltate prin experiențe de formare coordonate, care au scopul de a obține cunoștințe funcționale care să răspundă eficient unei sarcini sau probleme din viața cotidiană și profesională care necesită un proces de predare și învățare.
Abilitățile pe care trebuie să le dobândească studenții de la Masterul în Management de Marketing sunt:
Abilități de bază și generale
Ele sunt comune diplomelor universitare, dar sunt adaptate contextului specific al fiecărei diplome.
De bază
- CB6 Deține și înțelege cunoștințe care oferă o bază sau o oportunitate de a fi original în dezvoltarea și/sau aplicarea ideilor, adesea într-un context de cercetare
- CB7 Că studenții știu cum să aplice cunoștințele dobândite și capacitatea lor de a rezolva probleme în medii noi sau puțin cunoscute în contexte mai largi (sau multidisciplinare) legate de domeniul lor de studiu
- CB8 Că studenții sunt capabili să integreze cunoștințele și să se confrunte cu complexitatea formulării judecăților bazate pe informații care, fiind incomplete sau limitate, includ reflecții asupra responsabilităților sociale și etice legate de aplicarea cunoștințelor și judecăților lor.
- CB9 Că studenții știu să-și comunice concluziile și cunoștințele și motivele finale care îi susțin unui public specializat și nespecializat, într-un mod clar și fără ambiguitate.
- CB10 Că elevii posedă abilitățile de învățare care le permit să continue să studieze într-un mod care va fi în mare parte auto-dirijat sau autonom
general
- CG01 Capacități și abilități necesare obținerii și gestionării acelor surse de informații utile pentru a-și continua dezvoltarea propriei pregătiri în domeniul Marketing și Management Comercial
- CG02 Capacitatea de a efectua o analiză critică și de evaluare și sinteză a mesajelor noi și complexe în domeniile Marketing și Management Comercial
- CG03 Capacitatea de a genera gânduri critice pe baza cunoştinţelor dobândite. Studentul va genera judecăți care să permită reflecția asupra formei, conținutului și modalităților de gestionare a Marketingului și Managementului Comercial în organizații din responsabilități manageriale.
- CG04 Capacitatea de a sintetiza toate informațiile și cunoștințele dobândite pe parcursul Masterului și aplicarea acestora în dezvoltarea strategiilor și tacticilor și, după caz, în elaborarea unui Plan de marketing, a unui Plan de comunicare, a unui Plan de vânzări sau a unui Plan de marketing internațional
- CG05 Stăpânește tehnica oratoriei în fața unui public eterogen, aplicând dialectica în expozițiile publice
competențe transversale
Sunt comune tuturor studenților aceluiași centru universitar, indiferent de gradul pe care îl obțin.
- CT01 Promovați și încurajați comunicarea interpersonală și capacitatea de a vorbi în public
- CT02 Promovați și dezvoltați munca în echipă cu responsabilitate și angajament
- CT03 Promovați flexibilitatea și capacitatea de adaptare la schimbare
- CT04 Îmbunătățirea capacității de a comunica și de a relaționa cu colegii, cu comunitatea academică în ansamblu și cu societatea în general prin promovarea abilităților lor sociale.
Competențe specifice
Sunt specifice gradului și au ca scop realizarea unui profil de ieșire specific pentru studenți.
- CE01 Să fie capabil să proiecteze o strategie de marketing pentru companie bazată pe analiza strategică a informațiilor de piață într-un context competitiv
- CE02 Să fie capabil să aplice cunoștințele dobândite în implementarea unui plan strategic de marketing, bazat pe dezvoltarea unei viziuni strategice, cuprinzătoare și globale a afacerii.
- CE03 Să fie capabil să aplice cunoștințele dobândite în dezvoltarea unei strategii cuprinzătoare de portofoliu de produse-piață
- CE04 Să fie capabil să dezvolte o strategie de prețuri avansată și cuprinzătoare, identificând și selectând abordarea adecvată a prețurilor în funcție de segment, piață sau produs
- CE05 Dezvoltați capacitățile și abilitățile necesare pentru managementul cuprinzător și coordonat al canalelor de distribuție
- CE06 Să fie capabil să aplice cunoștințele dobândite în dezvoltarea și implementarea unei strategii cuprinzătoare de comunicare în companie
- CE07 Să fie capabil să conceapă o strategie de internaționalizare a companiei bazată pe analiza strategică a informațiilor despre piețele externe într-un context multicultural.
- CE08 Cunoașterea metodei științifice pentru a o putea aplica cercetării științifice în domeniul marketingului.
Burse și finanțare
Studenții de la Master în Management de Marketing au posibilitatea de a aplica pentru două tipuri de burse:
- Burse și ajutoare oficiale promovate de Ministerul Educației
- Burse și reduceri oferite de Universitatea ESIC studenților săi. În cazul acestui grad, acestea sunt:
- Burse de diversitate
- Granturi pentru companii
- Planul Impulsa
Acordarea unei burse sau a unui ajutor oficial nu exclude acordarea unei burse sau reduceri de la Universitatea ESIC. Pe de altă parte, puteți beneficia doar de o singură bursă sau reducere a Universității ESIC.
Pentru informații mai detaliate despre fiecare dintre burse, vizitați Finanțare, burse și ajutor.