Masterat în leadership educațional și studii politice
University of Texas Arlington
Informatie cheie
Locația campusului
Arlington, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
18 - 24 months
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
USD 11.044 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* pentru anul universitar 2021-2022
Introducere
Prezentare generală
Maestrul educației (M.Ed.) în leadership educațional și studii politice (ELPS) pregătește liderii și administratorii educaționali. Studenții își dezvoltă expertiza existentă cu abilități care pot spori eficacitatea organizațională. Opțiunile M.Ed. în ELPS oferă programe care prezintă administrația învățământului superior sau administrația în școli, gradinita 12.
Despre programul
- M.Ed. în conducerea educațională și studii de politici gradul este de 30 de ore de credit și non-teză.
- Programele de studiu subliniază administrarea învățământului superior sau certificarea principală.
- Curriculum, livrarea programului și cerințele de admitere sunt specifice fiecăreia dintre cele două accente ale programului.
- Accentul de administrare a învățământului superior include o opțiune pentru 1) o diplomă duală, Master of Social Work și Master of Education în ELPS sau 2) Master of Education în ELPS.
- Opțiunea principală de certificare este un program online.
Oportunități de carieră
Absolvenții din administrația învățământului superior își găsesc locuri de muncă în multe domenii ale învățământului superior, inclusiv, dar fără a se limita la:
- Studii de afaceri
- carcasă
- Ajutor financiar
- Cercetare și tehnologie instituțională
Absolvenții de certificare principală ocupă funcții de conducere / administrație în școlile din clasa pre-K-12, inclusiv:
- Principal asistent
- Principal
- Administrația centrală
Opțiuni de diplomă
Accentul administrării învățământului superior
Această opțiune de diplomă este pentru persoanele care ar dori să urmeze o carieră în învățământul superior sau care lucrează în colegii și universități și doresc să-și îmbunătățească cunoștințele despre sistemul de învățământ superior.
Acesta este un program în persoană care include modalități de instruire hibridă. Deoarece majoritatea studenților sunt profesioniști care lucrează, cursurile sunt oferite seara.
BA - doctorat Urmărire în conducerea educației și studii politice
Studenții acceptați în M.Ed. cu administrarea învățământului superior, accentul poate alege, cu aprobarea programului, să urmeze licența integrată. urmări.
Această cale permite studenților să înceapă mai devreme activitatea de doctorat și să se transfere în doctorat. program la finalizarea a 30 de ore de credit în M.Ed. program.
MSW de grad dual / M.Ed. Maestru de asistență socială / Maestru de educație în conducere educațională și studii politice cu accent pe administrarea învățământului superior
Studenții care își doresc masteratul în educație în conducere educațională și studii politice, accentul pe administrarea învățământului superior ar putea dori să caute o diplomă dublă pentru a obține, de asemenea, un master de asistență socială care oferă două specialități: 1) o specialitate în sănătatea mintală și utilizarea abuzivă a substanțelor îi susține pe cei care lucrează în învățământul superior pentru a satisface nevoile studenților provocate de sănătatea mintală și abuzul de substanțe și 2) o specialitate în practica comunitară și administrativă susține parteneriatul optim al profesioniștilor din învățământul superior cu comunitățile învecinate.
Certificare principală
- Această opțiune de diplomă online este pentru studenții care doresc să lucreze în administrație într-un mediu de clasele K-12.
- Împreună cu obținerea unui masterat, studenții din acest program sunt pregătiți pentru certificarea principală în Texas.
- Dacă sunteți o persoană din afara statului care solicită certificarea într-un alt stat, trebuie să vă consultați cu autoritățile educaționale ale acelui stat pentru a obține certificarea.
Curriculum
Pentru a absolvi UTA și Colegiul Educației, toți candidații trebuie să aibă cel puțin 3,0 GPA.
Master în educație în conducerea educației și studii politice, cu cursuri de certificat principal
Cursuri de bază
- EDAD 5322 - Cercetare și evaluare educațională - 3
- EDAD 5360 - Teoria conducerii - 3
- EDAD 5380 - Diversitate și echitate în educație - 3
- EDAD 5399 - Capstone Practicum în leadership educațional și studii politice - 3
Director ca cursuri de certificare a liderului instructiv
- EDAD 5330 - Leadership în cadrul de instruire - 3
- EDAD 5381 - Guvernanță, aspecte politice și juridice ale educației - 3
- EDAD 5383 - Principatul - 3
- EDAD 5384 - Managementul resurselor în educație - 3
- EDAD 5389 - Practicum administrativ - 3
- EDAD 5305 - Proiectarea, implementarea și evaluarea curriculumului - 3
Total ore - 30
Master în educație în conducerea educației și studii politice, cu accent pe administrarea învățământului superior
Cursuri de bază
- EDAD 5322 - Cercetare și evaluare educațională - 3
- EDAD 5360 - Teoria conducerii - 3
- EDAD 5380 - Diversitate și echitate în educație - 3
- EDAD 5399 - Capstone Practicum în leadership educațional și studii politice - 3
Cursuri de accentuare a administrației învățământului superior
- EDAD 5350 - American College Student - 3
- EDAD 5351 - Administrarea învățământului superior și afaceri studențești - 3
- EDAD 5352 - Legea învățământului superior - 3
- EDAD 5354 - Colegiul comunitar american - 3
- EDAD 5356 - Istoria, principiile și filosofia administrației învățământului superior - 3
- EDAD 5357 - Tendințe și probleme ale învățământului superior - 3
Total ore - 30
De ce să ne alegeți?
- Programe complet acreditate la nivel de stat, regional și național
- Programe concepute pentru a găzdui profesioniștii care lucrează
- Planuri de diplomă de 30 de ore
- Profesori cu experiență, de înaltă calitate
Cerințe de admitere
Admiterea la Master în Educație (M.Ed.) în Leadership Educațional și Studii de politici este competitivă și unii studenți calificați nu pot fi admiși dacă cererea depășește capacitatea programului de a deservi toți solicitanții.
Toți studenții trebuie să îndeplinească calificările universității, colegiilor, departamentelor și Codului administrativ din Texas pentru a participa la programele de pregătire a educatorilor. Studenții din afara statului nu se vor califica pentru certificarea educatorului din Texas. Prin urmare, studenții ar trebui să revizuiască cerințele statului lor pentru a determina dacă finalizarea unui program la UTA va duce la certificare în statul lor.
Zonele programului au cerințe suplimentare, inclusiv documente pentru raportarea TEA, inclusiv 1) un răspuns scris la promptul dat (îndeplinește „alt instrument de screening” conform cerințelor Agenției pentru Educație din Texas) și 2) completarea formularelor de atestare și FERPA. În plus, unele programe necesită acces la o setare Pre K-12 aprobată. Media generală (GPA) a fiecărei clase primite admise în perioada 1 septembrie - 31 august a fiecărui an de către un program de pregătire pentru educatori (PPE) nu poate fi mai mică de 3,0 pe o scară de patru puncte sau echivalent. Programele de certificare au cerințe TAC suplimentare pentru GPA (utilizate de program în plus față de cerințele menționate mai sus, nu în locul acestora).
Criterii de admitere necondiționate
- 2 sau mai mulți ani de experiență profesională relevantă
- Transcrieri de licență cu 3,0 GPA în ultimele 60 de ore sau 3,0 GPA cumulativ, dintre care cel mai mare va fi utilizat în scopuri de admitere. Un APG 3.0 pe ultimele 9 ore de cursuri postuniversitare poate fi luat în considerare în locul APP universitar.
- 2 scrisori de referință profesionale sunt la dosar. Scrisorile de la supraveghetori sunt puternic încurajate.
Criterii de admitere probatorie
- Solicitanților care îndeplinesc cerințele 2) și 3) din criterii de admitere necondiționate, dar care au mai puțin de 2 ani de experiență profesională relevantă, li se poate acorda admitere de probă. Comitetul de admitere al facultății poate solicita documente suplimentare (de exemplu, scorurile GRE) pentru examinare.
- Studenții cărora li se acordă admitere de probă trebuie să mențină un GPA de 3,0 (B sau mai bun) în primele 9 ore de credit ale cursurilor postuniversitare din programul Colegiului Educației pentru a fi transformat din admitere de probă în admitere necondiționată.
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.