Masterat în economie și comunicații pentru management și inovare
Sapienza University of Rome
Informatie cheie
Locația campusului
Rome, Italia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 1.500 / per year *
Termen limită de aplicare
29 Jul 2024
Cea mai devreme dată de începere
Oct 2024
* pe an universitar
Introducere
Economia și comunicarea pentru management și inovare este un program multidisciplinar bazat în mod special pe nevoile întreprinderilor și Confindustria, principala Asociație italiană a antreprenorilor. Programul se bazează pe știința întreprinderii, comunicațiile digitale și informatica aplicată.
Admitere
Rezultatul programului
Rezultatele învățării
Cursul de master își propune să formeze viitori manageri ai companiilor publice și private capabili să se ocupe de probleme de mare actualitate și surse de nou profesionalism cu familiaritatea cu o abordare specifică strict inerentă caracterului unui master în economia afacerilor.
Absolvenții de master în „Economie și comunicare pentru management și inovare” trebuie:
- Să aibă cunoștințe aprofundate în domeniile managementului afacerilor, economiei, dreptului și domeniul matematico-statistic pentru a putea face față problemelor complexe legate de managementul afacerilor cu o atenție deosebită problemelor inovatoare, din ce în ce mai prezente în cadrul companiilor
- Să aibă la dispoziție cunoștințe privind managementul și activitățile de management al afacerilor, în special în legătură cu activitatea complexă de internaționalizare a companiilor de pe piață
- Deține abilități puternice în coordonarea, organizarea și gestionarea relațiilor și a proceselor de comunicare
- Să dețină cunoștințe metodologice adecvate pentru dezvoltarea și utilizarea instrumentelor de colectare și analiză a datelor referitoare la nevoile, opiniile și comportamentele companiilor;
- Deține cunoștințe specifice privind exploatarea concretă a inovației tehnologice în cadrul companiilor
Personalitățile profesionale pe care ne propunem să le creăm prin cursul de master în „Economie și comunicare pentru management și inovare” sunt:
- Abordare sistemică și coerentă a problemelor legate de implementarea corporativă a reglementărilor europene privind certificarea calității sistemului de producție
- Viziune aprofundată cu privire la aplicarea tehnologiei atât la nivel de administrație publică, cât și de context privat
Cursul de formare include un semestru inițial care vizează consolidarea cunoștințelor în domeniile economic, de afaceri și cantitativ dobândite în cadrul diplomei de trei ani, urmate de dezvoltarea competențelor de specialitate orientate în special spre managementul și controlul proceselor de producție, inovație tehnologică, și probleme (de asemenea, reglementări) legate de certificarea calității.
Oferta educațională a cursului de master în „Economie și comunicare pentru management și inovare” este, așadar, fundamental multidisciplinară în timp ce necesită, datorită temelor abordate, o analiză aprofundată în domeniile specifice disciplinelor menționate în denumire.
Timpul dedicat studiului individual este definit în regulamentul educațional al cursului de licență.