Masterat în comunicare și managementul noilor tehnologii [DCNT]
ESIC Business & Marketing School
Informatie cheie
Locația campusului
Madrid, Spania
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
În campus
Durata
12 months
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 16.200 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Apel 2023-09: 16.100 €
Introducere
Acest Master în Managementul Comunicațiilor și Noile Tehnologii din Madrid apare pentru a satisface cererea tot mai mare de profesioniști calificați în aceste domenii insuficient explorate care oferă oportunități profesionale noi și atractive.
- Calitatea programului: Program acreditat de ANECA (Agenția Națională de Evaluare și Acreditare a Calității) cu programul său VERIFICA.
-Utilizați tehnici, instrumente și valori avansate. Studenții studiază și lucrează cu tehnologiile actuale de informare, marketing și comunicare de pe piață.
- Include instrumente de abilități de management, cum ar fi coaching, leadership, negociere de afaceri și management al timpului.
limbă
- spaniolă
factori diferențialele
- Versiunea oficială a programului lider pe piață în studiile de comunicare și publicitate, conform clasamentului publicat de ziarul „El Mundo”.
- Masterul în managementul comunicării și noile tehnologii din Madrid încorporează implementarea marketingului ca element cheie în care se inserează comunicarea de afaceri.
Oportunități de carieră
obiective
Studiile care vizează gradul propus răspund unei nevoi resimțite de societate și companii, și care se traduce printr-o cerere tot mai mare de profesioniști în domeniile Comunicare și Noile Tehnologii.
Companiile și instituțiile transmit o multitudine de mesaje, fie că sunt voluntare sau involuntare. Și tocmai în comunicare – împreună cu factorul uman – diferența reală între succes sau eșec se regăsește în relația dintre companii și restul agenților implicați în activitatea lor.
Științele comunicării devin „varful de lance” al inovației tehnologice, făcând noi tehnologii să schimbe lumea și conceptele pe care le avem despre ea. Iar media digitală a condus la noi orizonturi nemaivăzute până acum în termeni culturali, intelectuali, semiotici și comunicativi, impactând viețile a milioane de oameni, atât individual, cât și în societăți în ansamblu, și la toate nivelurile: personal, social și de afaceri. Pe scurt, companiile și organizațiile, indiferent de dimensiunea lor, se mișcă din ce în ce mai mult într-o lume globalizată și interconectată, și sunt nevoite să facă față unor situații mai complexe care necesită soluții actuale. În acest sens, programul de Licență este focalizat cu o viziune strategică, astfel încât Departamentul de Comunicare să răspundă și să se adapteze nevoilor cerute de companie.
Obiectivele specifice ale Masterului în Managementul Comunicațiilor și Noile Tehnologii de la Universitatea ESIC sunt:
- Oferiți pregătire științifică adecvată la nivel postuniversitar în relație cu Departamentul de Comunicare și Noi Tehnologii
- Oferiți cunoștințele și instrumentele necesare pentru a aborda cu succes provocările pe care le ridică lumea comunicării, atât în companii, cât și în orice tip de instituții (ONG-uri, fundații, consilii municipale etc.)
- Consolidarea atitudinii proactive în luarea deciziilor a Departamentului de Comunicare (DirCom), în concordanță cu evoluția mediului de afaceri
- Dezvoltați funcții dezvoltate cu managementul publicitar al oricărei instituții, fie în medii convenționale, fie în medii digitale
- Oferiți cunoștințe cuprinzătoare din domeniul Noilor Tehnologii, ținând cont de implicațiile acestuia asupra culturii, managementului și organizării companiei
- Oferă abilități avansate de management
competențe
Spațiul European al Învățământului Superior, inițiat în 1999 odată cu Declarația de la Bologna, promovează o schimbare a metodologiilor de predare, care concentrează obiectivul pe procesul de învățare al elevului, care se extinde pe tot parcursul vieții și spre angajare. Din acest motiv, planurile de studii, care conduc la obținerea unei diplome, trebuie să aibă în centrul obiectivelor lor dobândirea de competențe de către studenți.
Ce se înțelege prin Competiție? Ansamblul de cunoștințe, deprinderi și atitudini care sunt dobândite sau dezvoltate prin experiențe de formare coordonate, care au scopul de a obține cunoștințe funcționale care să răspundă eficient unei sarcini sau probleme din viața cotidiană și profesională care necesită un proces de predare și învățare.
Abilitățile pe care trebuie să le dobândească studenții de la Masterul în Managementul Comunicațiilor și Noile Tehnologii de la Universitatea ESIC sunt:
Abilități de bază și generale
Ele sunt comune diplomelor universitare, dar sunt adaptate contextului specific al fiecărei diplome.
De bază
- CB6 Deține și înțelege cunoștințe care oferă o bază sau o oportunitate de a fi original în dezvoltarea și/sau aplicarea ideilor, adesea într-un context de cercetare.
- CB7 Ca studenții să știe să aplice cunoștințele dobândite și capacitatea lor de a rezolva probleme în medii noi sau puțin cunoscute în contexte mai largi (sau multidisciplinare) legate de domeniul lor de studiu.
- CB8 Că studenții sunt capabili să integreze cunoștințele și să se confrunte cu complexitatea formulării judecăților bazate pe informații care, fiind incomplete sau limitate, includ reflecții asupra responsabilităților sociale și etice legate de aplicarea cunoștințelor și judecăților lor.
- CB9 Că studenții știu să-și comunice concluziile și cunoștințele și motivele finale care îi susțin unui public specializat și nespecializat într-un mod clar și fără ambiguitate.
- CB10 Că elevii posedă abilitățile de învățare care le permit să continue să studieze într-un mod care va fi în mare parte auto-direcționat sau autonom.
general
- CG01 Demonstrează o înțelegere sistematică a proceselor de management al comunicării în organizații, stăpânind abilitățile și codurile utilizate în comunicarea companiilor și instituțiilor.
- CG02 Capacități și abilități necesare obținerii și gestionării acelor surse de informații utile pentru a-și continua dezvoltarea propriei pregătiri în domeniul managementului și direcției comunicării.
- CG03 Capacitatea de a efectua o analiză critică și evaluare și sinteză a mesajelor noi și complexe în domeniile comunicării convenționale (off-line) și digitale (on-line).
- CG04 Capacitatea de a promova, în contexte academice și profesionale, avansarea tendințelor aplicate comunicării în societatea informațională actuală.
- CG05 Capacitatea de a genera gânduri critice pe baza cunoştinţelor dobândite. Studentul va genera judecăți care să permită reflecția asupra formei, conținutului și modalităților de gestionare a comunicării în organizații din responsabilitățile manageriale.
competențe transversale
Sunt comune tuturor studenților aceluiași centru universitar, indiferent de gradul pe care îl obțin.
- CT01 să promoveze și să dezvolte munca în echipă cu responsabilitate și angajament.
- CT02 Promovarea și încurajarea comunicării interpersonale și a capacității de a vorbi în public. CT03 Promovați flexibilitatea și capacitatea de adaptare la schimbare.
- CT04 Îmbunătățirea capacității de a comunica și de a relaționa cu colegii, cu comunitatea academică în ansamblu și cu societatea în general, promovând abilitățile lor sociale.
Competențe specifice
Sunt specifice gradului și au ca scop realizarea unui profil de ieșire specific pentru studenți.
- CE01 Stăpânește codurile și termenii comunicării convenționale și digitale între organizații și societate.
- CE02 Aplica instrumente de comunicare internă și externă, convenționale și digitale, în procesele de interacțiune ale companiilor și instituțiilor.
- CE03 Analizați situația Departamentului de Comunicare în raport cu domeniul Jurnalism și Marketing.
- CE04 Utilizarea strategiilor convenționale și digitale de comunicare, pentru a încerca evaluarea posibilei evoluții a sectorului.
- CE05 Cunoașteți responsabilitățile Departamentului de Comunicare cu privire la activele necorporale, cum ar fi sustenabilitatea, comunicarea internă sau responsabilitatea socială corporativă.
- CE06 Să dețină cunoștințe de actualitate asupra tendințelor axate pe prelucrarea informațiilor, cunoscând semnificația acesteia la nivel internațional.
- CE07 Definiți și lucrați la relația existentă între diferiții actori (părți interesate) care alcătuiesc sectorul comunicațiilor convenționale și noile tehnologii.
- CE08 Faceți cunoscute și lucrați asupra diferitelor metode și tehnici de cercetare utilizate în Științe Sociale.
- CE09 Abordarea instrumentelor de evaluare a mărcii și de măsurare a audienței oferite de noile tehnologii în domeniul comunicării în afaceri.
- CE10 Dezvoltați și îmbunătățiți abilitățile creative prin instrumente legate de tehnologiile multimedia, creativitatea și producția.
- CE11 Abilitatea de a planifica, dirija, coordona și gestiona eficient comunicarea internă și de criză.
- CE12 Analizați rentabilitatea investiției în publicitate și cunoașterea surselor actuale de finanțare, atât publice, cât și private, spaniole sau străine.
- CE13 Stăpânește conceptele și aspectele juridice de bază care cuprind jurisprudența aplicată sectorului, acordând un interes deosebit acelor competențe de bază pentru practica profesională.
- CE14 Cunoașteți și recreați, în practică simulată, strategii de marketing și comunicare convenționale și digitale pentru diferite audiențe.
- CE15 Stăpânește abilitățile necesare pentru ca un director de comunicații să dezvolte și să ia decizii strategice și tactice în medii digitale/web.
- CE16 Lucrează cu instrumentele necesare care să permită, în mod autonom, recrearea întregului proces de producție a mesajelor publicitare, de la generarea ideii până la momentul difuzării acesteia și monitorizarea ulterioară, punând accent pe randamentul investiției și contribuția acesteia la organizație.
- CE17 Capacitatea de a sintetiza toate informațiile și cunoștințele dobândite pe parcursul Masterului, generând documentație a limbajului de publicitate, marketing, Relații Publice și noile tehnologii.
- CE18 Cunoaște și folosește instrumentele tehnologice necesare pentru editarea mesajelor de conținut legate de publicitate și comunicare organizațională.
- CE19 Stăpânește tehnica vorbirii în public în fața unui public eterogen, aplicând dialectica sesiunilor practice și expozițiilor publice.
- CE20 Abilitatea de a lucra în echipă și într-un mediu multidisciplinar cu obiectivul specific de a crea și dezvolta o campanie de comunicare cuprinzătoare.
- CE21 Abilitatea de a dezvolta, apăra și argumenta un proiect final de master; Prin urmare, studentul va fi calificat să prezinte concluzii în fața unei Comisii de prestigiu recunoscut.
Admitere
Clasamente
- #1 Spania - Lideri în masterat în publicitate și comunicare bazate pe cerere, resurse și curriculum de master
- #1 Spania - Lideri în masterat în marketing conform El Mundo
- #3 Spania - Esic pe podiumul celor mai bune școli de afaceri, pentru proaspăt absolvenți și tineri profesioniști
- #3.4 Europa - Esic printre cei mai buni europeni în realizarea programelor de marketing
Burse și finanțare
Nu ne dorim ca problemele economice să fie un obstacol pentru a vă atinge obiectivele și a vă asigura pregătirea cu viitor, prin urmare, vă prezentăm o gamă largă de posibilități care vă vor ajuta în acest sens, atât Planul de burse pe care l-am dezvoltat la ESIC. Universitatea , cum ar fi cele puse la dispoziție de diferite organizații publice sau private.
- Burse proprii
- Burse naționale
- Burse internaționale
- Burse de mobilitate pentru stagii internaționali
- Asigurari si ajutor
Universitatea ESIC menține acorduri de finanțare cu anumite entități bancare în condiții preferențiale pentru studenții înscriși la oricare dintre programele școlii. Regulile și condițiile specifice fiecăruia dintre aceste acorduri pot fi găsite în Secretariatul de zonă. Universitatea ESIC vă ajută cu finanțarea diplomei.
Daca sunteti in cautare de cazare va recomandam o serie de firme si resedinte dedicate cazarii studentilor. Găsiți-l pe cel care se potrivește cel mai bine nevoilor dvs.