Masterat în comunicare organizațională, comunicare organizațională și inovare digitală
University Rennes 2
Informatie cheie
Locația campusului
Rennes, Franţa
Limbi Străine
Franceză
Formatul de studiu
În campus
Durata
Contactează şcoala
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2023
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Masterul în comunicare organizațională și inovare digitală este o formare universitară în departamentul de comunicare împărțit în organizația de comunicare. Compus din profesori-cercetători și conferențieri profesioniști, acesta oferă dezvoltarea abilităților legate de analiza și implementarea strategiilor de informare și comunicare din unghiuri organizaționale, mass-media, sociale și tehnice. Este susținut de laboratorul PREFics al Universității din Rennes 2.
Cursul de comunicare organizațională și inovare digitală își propune să pregătească profesioniștii în comunicare pentru organizații susceptibile de a ocupa funcții manageriale în diferite tipuri de structuri: companii, consultanță în comunicare și agenții de furnizare de servicii, autorități locale, sector asociativ, cultural și medico-social. Instruirea este orientată către achiziționarea de capacități analitice și de diagnostic ale mediilor organizaționale în care vor fi desfășurate misiunile și capacitatea de a traduce aceste diagnostice în recomandări, strategii argumentative și acțiuni operaționale. De asemenea, formarea are ca scop instruirea profesioniștilor pentru a sprijini evoluția formelor organizaționale în contextul transformării digitale.
Know-how și abilități:
- Analizați sistemele de informații sociale, tehnice, organizaționale și media;
- Analizați contextul și provocările comunicării pentru o organizație;
- Auditarea dispozitivelor de comunicare;
- Selectați și prioritizați mass-media și rețelele sociale;
- Dezvoltarea strategiilor de comunicare;
- Analizați dinamica inovației;
- Analizați și susțineți utilizările mașinilor digitale și a sistemelor informaționale;
- Analizați, implementați și susțineți logica comunicării, cooperării și coordonării acțiunii;
- Suport schimbare;
- Proiecte digitale pilot;
- Analizați evoluția formelor organizaționale în contextul digital.
Mențiunea „Comunicarea organizațiilor” este strâns legată de alte două mențiuni ale departamentului Comunicare: „Comunicare publică și politică” și „Informare și comunicare”. Unitățile didactice fundamentale și metodologice ale celor trei termeni sunt reunite pe parcursul celor doi ani pentru a oferi o bază de cunoștințe, metode și abilități transversale în domeniul științelor umane și sociale utile informației și științelor sociale. Comunicare: epistemologia informației și comunicării, aspecte sociale ale tehnologiei digitale, sociologie, semiologie, comunicare interculturală, metodologii audiovizuale pentru analiza activității, inițiere în cercetare.
Integrare profesională:
Deschiderile vizate de curs se referă la ingineria informației și comunicării profesionale: sectorul afacerilor, industria și serviciile, asociațiile, sectorul economiei sociale și solidare, sectorul public, sectorul agențiilor. Candidații la curs sunt destinați în special să găsească locuri de muncă manageriale ca:
- Directorii, directorii, managerii de comunicare,
- ofițeri de comunicare,
- ofițeri de relații publice,
- Apăsați atașat (e),
- Responsabil pentru schimbările organizaționale în contextul digital,
- Consultanți în organizare și comunicare (independent sau în agenție),
- Manager de comunitate,
- Creatori, creatori de afaceri.
Aceasta implică formarea profesioniștilor în informare generală și comunicare capabili să își asume responsabilitatea pentru serviciul de informare și comunicare al unei organizații. Această diplomă de master, susținută de laboratorul PREFICS, face posibilă și luarea în considerare a urmăririi unei teze de doctorat.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master în Arte și Tehnologie Media
- Las Vegas, Statele Unite ale Americii
Master of Arts în scoring pentru film, TV și media interactivă
- Grand Canal Dock, Irlanda
- Dublin, Irlanda
Master în Comunicare și Creare de Conținuturi Digitale
- Barcelona, Spania