Masterat în cercetare și inovare în didactică specifică pentru educația timpurie și primară
Universidade Santiago de Compostela
Informatie cheie
Locația campusului
Santiago de Compostela, Spania
Limbi Străine
Spaniolă, Galician
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 854
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Oct 2024
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Acest Master este conceput pentru profesori (noui și experimentați) și este în mod clar dedicat inovației educaționale. Este orientat spre perfecţionarea şi specializarea pregătirii cadrelor didactice în domeniul didacticii specifice, permiţând abilităţile de cercetare necesare cercetării educaţionale, astfel încât elevii să-şi dezvolte cunoştinţele şi abilităţile necesare aplicării metodologiilor şi abilităţilor în sala de clasă.strategii inovatoare şi dezvoltarea cercetării. inițiative din sălile de clasă și centrele de învățământ. În plus, masterul oferă calificarea necesară pentru ca cadrele didactice din grădiniță și din clasele primare să poată încorpora cercetarea științifică în cariera lor profesională și, prin urmare, să poată accesa programele oficiale de doctorat ale universităților.
Masterul Interuniversitar în Cercetare și Inovare în Didactica Specifică pentru Învățământul Preșcolar și Primar este oferit la universitățile din Coruña (campusul La Coruña), Santiago (campusul Santiago de Compostela) și Vigo (campusul Pontevedra). Are o durată de un an universitar cu o încărcătură de 60 de credite ECTS, iar blocul de discipline obligatorii este abordat dintr-o perspectivă interdisciplinară și cu o abordare globală. Structura masterului, care încorporează nouă arii disciplinare, necesită un efort integrator pentru a prezenta o propunere coerentă și coerentă. Acest efort este notabil la trei dintre disciplinele obligatorii (Mediul ca resursă educațională; Analiza experiențelor interdisciplinare; Proiectarea proiectelor interdisciplinare). În acestea sunt abordate proiecte interdisciplinare încercând să răspundă acestei nevoi, oferind un cadru conceptual de interdisciplinaritate, analizând experiențele și bunele practici desfășurate sub acest demers și în final îndrumând studenții în conceperea unei propuneri multidisciplinare care să reunească preocupările lor personale, ale acestora. formarea iniţială şi caracteristicile contextului de practică profesională.
Legat de acest aspect profesionalizant, una dintre funcțiile cheie ale acestui master este de a promova crearea de noi cunoștințe prin cercetare și inovare asupra acțiunii educaționale în didactica specifică. Este incontestabil faptul că noile scenarii sociale și profesionale impun necesitatea formării cadrelor didactice care reușesc să stimuleze gândirea critică, etica și creativitatea prin procese și proiecte de inovare în contexte reale.
De asemenea, este necesară formarea cadrelor didactice în managementul instrumentelor metodologice și a diferitelor abordări de cercetare în didactica specifică, înțelegerea specificului și problemelor acestora, cu intenția de a transforma educația bazată pe inovare și cercetare.
Din acest motiv, se pune un accent deosebit pe relația dintre cercetare și inovare, concepte strâns legate, întrucât progresul teoretic, practic și metodologic al liniilor actuale de cercetare în fiecare din didactica specifică este proiectat și definit prin procesele de îmbunătățire implementate în contexte profesionale.
Acest Master se angajează în mod clar în inovarea educațională și este orientat spre îmbunătățirea și specializarea pregătirii în domeniul didacticii specifice și contemplarea punctelor lor de coincidență într-un cadru interdisciplinar care nu poate ignora contactul direct cu realitatea educațională. Analiza abordărilor didactice inovatoare, rezolvarea problemelor specifice cercetării etc., constituie o sarcină formativă care poate fi realizată doar prin practici externe în școli sau în cele direct legate de noi, de aceea astfel de practici au fost considerate ca materie obligatorie. în curriculum.
Pe de altă parte, Proiectul Final de Master este o oportunitate pentru studenți de a reflecta asupra învățării realizate la diferitele materii și de a aplica aceste cunoștințe la probleme specifice. Din acest motiv, Teza de Master și Practicile externe sunt legate între ele, în așa fel încât studenții să poată raporta teoria cu problemele educaționale reale, aspect inevitabil pentru ca pregătirea cadrelor didactice de specialitate să fie de calitate și să permită inovarea și îmbunătățirea calității reale a educației.
Curriculum
Masterul este structurat într-un an universitar și cu o încărcătură de 60 de credite ECTS, care sunt distribuite astfel: 39 de credite de discipline obligatorii (care includ 6 credite de stagii externe, 9 de teză finală de master) și 42 de credite de subiecte opționale ( din care elevii trebuie să ia doar 21 de credite).
Rezultatul programului
Obiectivul este ca absolvenții care își încep călătoria în diferite domenii productive să poată face acest lucru cu o pregătire care nu numai că este mai completă, ci și le extinde perspectivele și posibilitățile de angajare.
Ceea ce face acest titlu diferit și atractiv este angajamentul său față de o organizare structurală de natură interdisciplinară. Astfel, se urmărește formarea studenților prin proiecte interdisciplinare, astfel încât diferitele discipline din reglementările actuale să fie parte activă în proiectul academic al diplomei.
Galerie
Studenți ideali
Curiozitate științifică, gust pentru studiu și citit, capacitate de învățare autonomă și colaborativă, abilități de comunicare interpersonală, capacitate de analiză și raționament critic, conștientizarea aspectelor sociale și educaționale precum durabilitatea și egalitatea, angajamentul etic și democratic față de diferite domenii profesionale în concordanță. cu societatea secolului XXI, prin definiție, din ce în ce mai diversă și multiculturală.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
PGCE (Primary)
- London, Regatul Unit
PGCE (Primary with Modern Languages)
- London, Regatul Unit
PGCE (Primary with Mathematics)
- London, Regatul Unit