Masterat combinat în comunicare digitală și marketing în modă

Generalități

Citește mai multe despre acest program pe site-ul web al instituției

Programul de descriere

147787_147752_Digital_Communication_and_Marketing_in_Fashion_madrid.jpg

Putem vorbi astăzi despre Fashion 2.0? Care este impactul Internetului asupra realității mărcilor și a strategiilor lor de comunicare? Cum se schimbă regulile cu noua sociabilitate, participare și comunicare?

Fenomenul modei răspunde provocării digitale, care se confruntă cu reajustarea regulilor sale. Schimbările sociale, noile tehnologii, rețelele sociale, evoluția consumatorilor și democratizarea modei au determinat brandurile să își regândească strategiile de comunicare și marketing. Pentru mulți, această „era digitală” a fost o oportunitate de a se face cunoscuți, de a se poziționa sau chiar de a se reinventa. Identitatea unei mărci este un factor cheie pentru definirea unei strategii cuprinzătoare și coerente, nu numai în proiectarea fiecărei colecții, ci și în modelul de afaceri, tipurile de produse sau publicul țintă.

Prin urmare, este vital ca toate departamentele să lucreze spre un singur obiectiv și să ofere brandului valori recunoscute și comune, consolidându-și astfel poziționarea într-un mediu dinamic și interactiv precum cel actual. În baza acestei premise, înțelegem importanța strategiilor de comunicare bune în orice afacere de modă și stil de viață, indiferent de mărime sau poziție. Indiferent dacă face parte din sectorul retailului de lux sau dintr-o mică afacere artizanală, are nevoie de o identitate.

Cu toții suntem conștienți de semnificația mass-media și de puterea de influență care a ajuns în acest sector, de unde și importanța Masterului mixt în comunicare și marketing digital de modă, care oferă o viziune cuprinzătoare, de la fundamentele comunicării tradiționale până în prezent ecosistem digital, care ne va aduce la concepte precum comunicare digitală, platforme de blogging, rețele sociale (Flickr, LinkedIn, Vimeo, YouTube, Twitter, Facebook, Instagram, Pinterest, etc.), instrumente de management și analiză etc., oferind studenților cu abilitățile necesare pentru a deveni profesioniști eficienți și multidisciplinari.

Obiective

  • Constituie fundații solide în domeniul comunicării și, în special, în particularitățile industriei modei
  • Înțelegerea interdependenței dintre diferitele sectoare implicate în relația dintre modă și comunicarea digitală
  • Înțelegeți mediul digital și impactul acestuia, provocările și oportunitățile din perspectiva comunicării și marketingului
  • Gestionați, construiți și moderați comunități care sunt generate online în jurul unei mărci de modă și a unui stil de viață cu abilitățile necesare pentru a gestiona un plan strategic pentru social media
  • Înțelegeți și masterați instrumentele, dispozitivele și platformele digitale majore
  • Master tehnici de e-marketing de moda

Oportunități profesionale

  • Ofițer de comunicare la o companie de modă, frumusețe și stil de viață
  • Comunicare și Consultant Digital Marketing la comunicații, evenimente și agenții de PR
  • Modă și stil de viață profesionist media
  • Șef de comunicare la instituții sau fundații în domeniul modei și stilului de viață
  • Director al Comunicării Digitale
  • Manager social media
  • Social Media Strategist
  • Managerul digital
  • Manager de comunitate
  • Manager de conținut pentru marcă
  • Manager de comunicare la platformele de moda e-commerce
  • Manager magazin web
Ultima actualizare Dec 2020

Despre facultate

We can remember the Spanish domination over Milan, lasted almost two centuries, and that in southern Italy. In a way, the decision that Spain would be the first country outside Italy to host IED campu ... Citeste mai mult

We can remember the Spanish domination over Milan, lasted almost two centuries, and that in southern Italy. In a way, the decision that Spain would be the first country outside Italy to host IED campuses came quite naturally. Citește mai puţin