Fișier de curs

  • Tipul cursului: Master combinat
  • Limba: engleză
  • Școală: Modă
  • Credite IED: 60
  • Durata: 11 luni
  • Programul: dimineața-după-amiaza Modulul on-site: luni până vineri, de la 9:30 la 13:30 și de la 15:00 la 18:00
  • Participarea: amestecată
  • Calificare: Private / Un certificat privat va fi emis la sfârșitul cursului.
  • Direcționate către: absolvenți sau cei cu diplomă în domeniul Comunicării, Marketingului, Fashion, Jurnalismului și Designului, care doresc să-și redirecționeze cariera profesională în zona digitală. Experiența profesională va fi evaluată.
  • Procesul de admitere: CV / Motivare Scrisoare / Portofoliu (max 3Mb) / Web / Interviu personal, după cum consideră necesar echipa de coordonare academică

Putem vorbi astăzi despre Fashion 2.0? Care este impactul internetului asupra realității mărcilor și a strategiilor lor de comunicare? Cum se schimbă regulile cu noua sociabilitate, participare și comunicare?

Fenomenul de modă răspunde provocării digitale, care se confruntă cu reajustarea regulilor sale. Schimbările sociale, noile tehnologii, rețelele sociale, evoluția consumatorilor și democratizarea modei au determinat brandurile să-și regândească strategiile de comunicare și marketing. Pentru mulți, această "epocă digitală" a fost o oportunitate de a se face cunoscuți, poziționați sau chiar reinventați. Identitatea unei mărci este un factor-cheie pentru definirea unei strategii cuprinzătoare și coerente, nu numai în proiectarea fiecărei colecții, ci și în modelul de afaceri, tipurile de produse sau publicul țintă.

Prin urmare, este vital ca toate departamentele să acționeze în direcția unui singur obiectiv și să ofere valorile comune recunoscute și comune, întărind astfel poziția sa într-un mediu dinamic și interactiv precum cel actual. Pe baza acestei premise, înțelegem importanța strategiilor de comunicare bune în orice modă și stil de viață, indiferent de dimensiune sau poziție. Fie că face parte din sectorul de vânzare cu amănuntul de lux sau de o mică afacere artizanală, are nevoie de o identitate.

Suntem cu toții conștienți de semnificația mass-media și de puterea de influență care a ajuns în acest sector, de aici și de importanța Maestrului Blended în moda comunicare și marketing digital, care oferă o viziune cuprinzătoare, de la bazele comunicării tradiționale cu actualul ecosistemul digital, care ne va duce la concepte cum ar fi comunicarea digitală, platforme de blogging, rețele sociale (Flickr, LinkedIn, Vimeo, YouTube, Twitter, Facebook, Instagram, Pinterest etc) cu abilitățile necesare pentru a deveni profesioniști eficienți și multidisciplinari.

Obiective

  • Constituie fundații solide în domeniul comunicării și, în special, în particularitățile industriei modei
  • Înțelegerea interdependenței dintre diferitele sectoare implicate în relația dintre modă și comunicarea digitală
  • Înțelegeți mediul digital și impactul acestuia, provocările și oportunitățile din perspectiva comunicării și marketingului
Gestionați, construiți și moderați comunități care sunt generate online în jurul unei mărci de modă și a unui stil de viață cu abilitățile necesare pentru a gestiona un plan strategic pentru social media
Înțelegeți și masterați instrumentele, dispozitivele și platformele digitale majore
Master tehnici de e-marketing de moda

Oportunități profesionale

  • Ofițer de comunicare la o companie de modă, frumusețe și stil de viață
  • Comunicare și Consultant Digital Marketing la comunicații, evenimente și agenții de PR
  • Modă și stil de viață profesionist media
  • Șef de comunicare la instituții sau fundații în domeniul modei și stilului de viață
  • Director al Comunicării Digitale
  • Manager social media
  • Social Media Strategist
  • Managerul digital
  • Manager de comunitate
  • Manager de conținut pentru marcă
  • Manager de comunicare la platformele de moda e-commerce
  • Manager magazin web
Program predat în:
  • Engleză

Vezi 28 mai multe cursuri de la IED – Istituto Europeo di Design Madrid »

Ultima actualizare Iunie 18, 2019
Acest curs este Online & Campus Combinate
Start Date
Ian 2020
Duration
11 luni
La zi
Price
11,900 EUR
Taxă de înscriere 2500 € - Taxă de curs: 9400 €
După locații
După dată
Start Date
Ian 2020
Termen limită de aplicare

Ian 2020

Location
Termen limită de aplicare
End Date