Masterat in invatamant superior moleculara Nanoștiință si Nanotehnologie

Generalități

Programul de descriere

Acesta este un grad de masterat conceput pentru a pregăti studenții în domeniul Nanoscience si Nanotehnologie, pentru ca acestea să poată dezvolta o carieră în acest domeniu, sau de a începe o activitate de cercetare care să conducă la o teză de doctorat. Domeniile de cunoaștere, care este înscris: în principal, în domeniul chimiei, fizicii, inginerie, stiinta materialelor, biochimie, farmacie și medicină. Tema Master este la intersecția Nanoscience / Nanotehnologia si sisteme moleculare. Prin urmare, afectează domeniile științifice de interes actual cum ar fi Molecular Electronics, Magnetism Molecular, Supramoleculara Chimie, Fizică de suprafață sau Știința Materialelor moleculare.

Justificare din titlu

Master în Nanostiinta si Nanotehnologie Moleculara raspunde profilul academic si cercetator la printr-o serie de subiecte în domeniile științifice și tehnologice de interes actual, cum ar fi electronică moleculară, nanomagnetism și moleculare Spintronică, The Supramoleculară Chimie, Fizică de suprafață, sau știința materialelor moleculare. „Moleculara“ orientare a acestui maestru Nanoscience face unic la nivel național și construiește acele aspecte ale nanoștiință găsite la intersecția de fizică, chimie și biologie / medicină, făcându-l cu adevărat multidisciplinar.

Maestrul Interuniversitar

  • permite mobilitatea studenților în activitățile de formare programate în locații diferite (prezentarea publică de lucrări, prelegeri, expoziții de lucrări și alte evenimente);
  • oferă master un nivel științific și o abordare multidisciplinară care nu realizabile de către oricare dintre universitățile separat, deoarece mobilizează un personal de profesori format de cei mai buni cercetători din fiecare dintre universitățile participante;
  • Spania favorizează consolidarea unei comunități de tineri oameni de știință instruiți în acest domeniu de cercetare strategică;
  • încurajează mobilitatea studenților în locații diferite pentru a efectua anumite faze ale proiectului de cercetare.

Profil de intrare și de ieșire

Profilul Ideal Student

Profilul de venit recomandat este student care a terminat calificările anterioare studii universitare de predare sau tehnici experimentale legate de obiectivele de Master; inclusiv: Chimie, Fizică, Biochimie, Biotehnologie, Farmacie, Medicină, Inginerie Chimică, Inginerie electrică, sau grade conexe.

De asemenea, este necesar ca elevii să demonstreze o cunoaștere de nivel B2 engleză, pentru a se asigura că acestea pot urma cursurile.

profilul absolvent

La finalizarea masterand va avea o pregătire multidisciplinară atât nanoștiința aspectele chimice (apropierea de nanoștiinței pentru a proiecta molecule funcționale și structuri supramoleculare ascendentă; interacțiunile intermoleculare; autoensamblado și auto-organizare moleculară), ca aspecte fizice (abordare pentru nanofabricarea, tehnici de manipulare fizică, organizarea și caracterizarea nanomaterialelor descrescătoare).

Scopuri

  • Cunoaștere și înțelegere care să ofere o bază sau o oportunitate pentru originalitate în dezvoltarea și / sau aplicarea ideilor, de multe ori într-un context de cercetare.
  • Că elevii se pot aplica cunoștințele și capacitatea lor de a rezolva problemele în medii noi sau necunoscute în cadrul mai larg (sau multidisciplinare), contexte ce țin de domeniul lor de studiu.
  • Că elevii sunt capabili să integreze cunoștințele și să gestioneze complexitatea și să formuleze judecăți pe baza unor informații care au fost incomplete sau limitate, include reflecții privind responsabilitățile sociale și etice legate de aplicarea cunoștințelor și a hotărârilor acestora.
  • Studenții își pot comunica concluziile lor și cunoștințele și motivația care stă la specialiști și non-specialiști într-un mod clar și lipsit de ambiguitate.
  • Studenții trebuie să posede abilitățile de învățare care să le permită să continue să analizeze într-un mod care va fi în mare parte auto-direcționată sau autonome.

Competențe

Competențe specifice:

  • Elevii au dobândit cunoștințele și abilitățile necesare pentru a urma studii de doctorat viitoare in Nanoștiință si nanotehnologie.
  • Studenții de la o zonă de cunoștințe (de exemplu, fizică) sunt capabili de a comunica și de a interacționa cu colegii științifice din alte domenii de cunoaștere (de exemplu, chimia în rezolvarea problemelor de nanoștiință și nanotehnologie moleculare.
  • Cunoașterea abordărilor metodologice folosite în Nanoștiință
  • Dobândească cunoștințele conceptuale ale chimiei supramoleculare necesare pentru proiectarea de noi nanomateriale si nanostructuri
  • Cunosc "stadiul tehnicii" nanomaterialelor moleculare cu proprietăți optice, electrice sau magnetice
  • Evalueze relația și diferențele dintre proprietățile macroscopice ale materialelor și a proprietăților sistemelor unimoleculare și nanomateriale.
  • Cunoașterea principalelor aplicații tehnologice ale nanomaterialelor moleculare și să fie în măsură să le plaseze în contextul general al Stiinta Materialelor.
  • Cunoașterea principalelor aplicatii ale nanoparticulelor si materiale nanostructurate - obținute sau funcționalizat printr-o abordare în magnetismul molecular, electronica moleculara si biomedicina.

Orientare și îndrumare

Organisme și servicii de sprijin și orientare pentru student.

Toate universitățile participante au servicii de sprijin echivalente și orientare. Pentru simplificare, numai listele de la Universitatea din Valencia.

a) Sedi: Serviciul de Informații Energizant Studenții UV pentru consiliere și revitalizarea studenților prin crearea și promovarea programelor de sprijin personal pentru student (ajutoare de studiu, mobilitatea, psihologică, pedagogică și program de consiliere sexological coexistența, managementul granturilor de colaborare, etc.) și acțiuni pentru a încuraja participarea, asociații și voluntariat consiliere crearea și gestionarea parteneriatelor.

b) OPAL: Serviciul UV al cărui obiectiv principal este de a spori capacitatea de inserție profesională a absolvenților și postuniversitari de la Universitatea din Valencia, în curs de dezvoltare sarcinile necesare pentru a se referi în mod eficient cererea și oferta, este, în esență, o punte de legătură între formare și ocupație.

c) ADEIT: Serviciul de Fundația Universității-întreprindere al cărei obiectiv principal este de a îmbunătăți performanța de stagii externe în curs de dezvoltare sarcinile necesare pentru a aproxima formarea și ocuparea forței de muncă.

d) UPD: Unitat pe un AMB persones Integració de Discapacitat, este un serviciu și consiliere pentru întreaga comunitate universitară cu privire la handicap. Printre alte acțiuni efectuate roluri secundare în procesul de predare și să sprijine diferite acțiuni personalizada.Centro Absolvent Universitatea din Valencia sunt coordonate. Înainte de solicitarea relevantă o evaluare a nevoilor specifice se confruntă pentru a determina posibilele adaptări tehnice și resurse umane vor fi făcute și, dacă este cazul, curriculare.

e) Centrul Absolvent al Universității din Valencia.

Organisme și servicii de sprijin și orientare specifică a comandantului.

Directorul de Master, membrii Comisiei Academic de coordonare și responsabil PAS al afacerilor Master va fi, de asemenea, oameni care participa direct studenților pentru a le ajuta la orice întrebări sau probleme legate de gestionarea sau administrarea care pot apărea în timpul inițierea și dezvoltarea cursului. În cazul unor incidente sau conflicte majore, CEC va reuni pentru a studia și de a decide modul cel mai adecvat pentru a le rezolva.

În cazul acțiunilor necesare pentru a sprijini elevii cu nevoi speciale vor fi realizate în colaborare cu serviciile universităților dedicate acestui scop.

Meditatii elevi

În conformitate cu regulile universităților participante, CEC atribuie un Master tutor de master Prof. fiecare student la începutul cursului pentru a ghida și sfătui să fie bine, care ar propune muncă tezei de master care urmează să fie făcut.

Fiecare student la începutul cursului, pentru a alege un tutor Prof. Maestru, după acceptarea de către acel profesor. CEC va aproba în cele din urmă alocarea de tutori pentru studenți.

Maestrul Tutore Prof. fiecare student va acționa ca:

- Prof. Tutore calificărilor de integrare și de monitorizare, pentru a facilita încorporarea în studii și ghida pe parcursul dezvoltării lor - Teză Prof. Tutor Master

practicile externe

Acest master nu are în vedere performanța practicilor externe.

Master tezei de doctorat

Teza de Master este o oportunitate ideală de a evalua gradul de maturitate al studentului. Pe de o parte, direcția de lucru de către profesori permit supravegherea directă a muncii și o șansă de a evalua aptitudinile dobândite. Mai mult decât atât, expoziția publică a tezei de master și de apărare împotriva unei instanțe este un prilej pentru evaluarea rezultatelor învățării elevilor.

Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad ... Citeste mai mult

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad y contribuyendo decisivamente a su modernización. Citește mai puţin
Santa Cruz de Tenerife