Masterat în marketing internațional, management și organizare
Università degli Studi di Udine
Informatie cheie
Locația campusului
Udine, Italia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Obiectivele de învățare ale programului Master of Science permit crearea de profiluri profesionale capabile să dețină atât poziții intermediare, cât și de nivel superior în companii internaționale, inovatoare și durabile și în diferite funcții de afaceri, cum ar fi marketing, MRU, managementul calității și dezvoltarea durabilă . Astfel de poziții se pot referi fie la firme unice, cât și la rețele de afaceri, grupuri de afaceri, precum și la firme de consultanță în afaceri.
Programul de masterat își propune să ofere studenților abilități pentru a înțelege și interpreta dintr-o perspectivă managerială acele fenomene referitoare la tiparele de internalizare, precum și la inovația tehnologică a afacerilor în interiorul firmelor.
O astfel de orientare determină furnizarea de cursuri care cuprind subiecte eterogene: de la negocieri în afaceri trans-culturale la marketing și management internațional; de la managementul calității la reproiectarea proceselor de afaceri; de la managementul inovării la laboratoarele de strategii și politici de afaceri. Vor fi furnizate și capacități încrucișate, cu cursuri specifice care acoperă legislația internațională și tehnici de măsurare a performanței.
Programul de Master folosește pe scară largă procese de învățare participativă, precum discuții despre studii de caz; dezvoltarea istoriilor de caz; lucrari de proiecte; vizite la companie; laboratoare de învățare și stagii.
Până la sfârșitul programului de master, studenții vor fi dobândit abilități specifice și soft, de la conținutul divers al cursurilor la abilități lingvistice îmbunătățite de o experiență de învățare predată în întregime în engleză, până la abilități de teren, făcând studenți profiluri extrem de competitive pe piața contemporană a muncii.
Obiectivele educaționale
IMMO este un masterat de doi ani, 120 ECTS, predat în limba engleză (Laurea Magistrale), care este conceput pentru a avansa educația în afaceri a studenților și pentru a oferi o bază solidă pentru progresul în carieră. Programul combină rigoarea academică cu expunerea la viața de afaceri.
Internaționalizarea, inovarea și sustenabilitatea sunt în centrul programului - atât în ceea ce privește abordarea, cât și subiectele de studiu.
Studenții vor dezvolta abilitățile pentru a deține poziții de conducere mijlocie și de top în companii internaționale, inovatoare și durabile. IMMO pregătește studenții să lucreze în funcții precum Marketing, Managementul Resurselor Umane, Cercetare și Dezvoltare, Calitate, în calitate de consultant în afaceri sau pentru a deveni antreprenor.
Curriculumul permite studenților să se scufunde în cele mai convingătoare probleme pentru firmele internaționalizate de astăzi: de la negocierea interculturală la marketingul internațional; de la managementul calității la BPR; de la managementul inovației la logistica internațională.
Datorită unei clase de dimensiuni reduse, IMMO adoptă o abordare de învățare participativă: simulări bazate pe echipă, discuții cu studii de caz, discuții cu manageri, lucrări de proiecte pe probleme ale companiilor partenere, vizite la companii și stagii.
Experiențele de mobilitate - atât în Europa, cât și în restul lumii - sunt foarte încurajate. IMMO are un acord de dublu grad cu Universitatea de Științe Aplicate din Carintia (Austria).
Până la sfârșitul programului de masterat, studenții vor fi extrem de competitivi pe piața locurilor de muncă contemporane, datorită cunoștințelor lor de ultimă generație pe teme de management specializate și abilităților lor dezvoltate în domeniu - de la studierea într-o clasă multiculturală până la lucrul la proiectele companiei .
Oportunități de carieră și locuri de muncă
Oportunități profesionale în domeniile marketing și vânzări, managementul resurselor umane, cercetare și dezvoltare, calitate și sustenabilitate, internaționalizare în domeniul activităților de top management la nivel de corporație și unitate de afaceri, în calitate de consultanți în management sau în centre de cercetare. Studentul absolvent are, de asemenea, competențele pentru a începe o activitate antreprenorială.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master în Marketing Internațional
- Academic City, Emiratele Arabe Unite
Master în Management și Marketing Internațional
- Angers, Franţa
Master în marketing internațional
- Newcastle upon Tyne, Regatul Unit