Master în știință în gestionarea situațiilor de urgență și securitatea internă
Arkansas Tech University
Informatie cheie
Locația campusului
Russellville, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
USD 12.074 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* scolarizare pe an. Cheltuieli personale: 10.087 USD
Introducere
Departamentul de Management pentru Situații de Urgență (EM) de la Arkansas Tech University oferă un cadru solid în managementul de urgență și în abilitățile de securitate internă, precum pregătirea, atenuarea, răspunsul, recuperarea, prevenirea, protecția și colaborarea strategică. Există o cerere din ce în ce mai mare pentru profesioniști educați în managementul de urgență pentru sectorul de afaceri privat, educație și diverse agenții și organizații guvernamentale la toate nivelurile, locale, de stat, regionale, naționale și internaționale.
Acest grad oferă un program specializat atât pentru profesioniștii de carieră existenți în disciplină, cât și pentru cei care caută diverse oportunități de angajare disponibile în acest domeniu de carieră în evoluție. Curriculumul aplică o abordare multidisciplinară care vizează principiile managementului de urgență împreună cu tehnologiile de ultimă generație. Directorul de program EMHS acționează ca un consilier al facultății pentru fiecare student admis la programul EMHS.
Admitere necondiționată
Studenții sunt eligibili pentru a solicita admiterea necondiționată la programul de masterat în Management în Situații de Urgență și Securitate Interioară (EMHS) dacă îndeplinesc toate cerințele următoare. În plus, toate datele de acreditare ale cererii sunt examinate de directorul de program absolvent pentru a determina statutul de admitere.
- Solicitanții trebuie să îndeplinească cerințele de admitere pentru Colegiul Absolvent.
Solicitanții trebuie să aibă un grad mediu cumulativ minim de 3,00. Solicitanții trebuie să furnizeze o declarație de intenție care să abordeze obiectivele de carieră, interesele în colegiul absolvent și managementul de urgență și interesele de cercetare. (Minimum 500 de cuvinte) Solicitanții trebuie să furnizeze un CV sau un CV. Aprobarea directorului de program.
Admiterea condiționată
Admiterea condiționată poate fi posibilă atunci când media punctelor de clasă este cuprinsă între 2,5 și 3,0. În plus, toate datele de acreditare ale cererii sunt examinate de un comitet al facultății de la Departamentul EM pentru a stabili statutul de admitere. Dacă un student a fost admis condiționat în funcție de media punctelor de grad, condiția va fi îndeplinită dacă la finalizarea a douăsprezece (12) ore de semestru se obține o medie cumulativă de 3.00 sau mai bună.
După finalizarea cursului de proiectare și metode de cercetare, directorul de program va ajuta studentul în alegerea unui consilier și a comitetului de teză. Directorul de program va ajuta studentul în proiectarea unui curriculum de studii care să conducă la îndeplinirea cerințelor de grad. În plus, consilierul academic și colegiul absolvent vor monitoriza progresul studentului. În cele din urmă, rămâne responsabilitatea studentului de a înțelege și de a satisface toate cerințele de grad.
Admitere târzie
Data limită de prioritate pentru admiterea în toamnă este 1 martie, iar admiterea în primăvară este 1 octombrie. Orice student care solicită admiterea pentru orice termen academic trebuie să aibă materialul de documentare prelucrat pentru admiterea în program, astfel cum este cerut de Departamentul de Management al Urgențelor până în prima zi a termen solicitat. Documentația include transcrierea (e)-ul de licență, o declarație de intenție și un CV sau un Vitae. Dacă procesarea nu poate fi finalizată și aprobarea dată de directorul de program, studentul va fi respins pentru admiterea pentru acel termen și trebuie să aștepte să intre în următorul termen academic.
Cerințe de diplomă
Finalizarea a 36 de ore semestru de muncă este necesară, din care 18 ore semestru trebuie să fie la nivelul 6000.
Cursuri necesare (18 ore)
- EMHS 6033 Fundația de Leadership
- EMHS 6063 Principii de gestionare a pericolelor și a situațiilor de urgență
- EMHS 6093 Fundamentele securității interne
- EMHS 6103 Proiectare și metode de cercetare
- EMHS 6133 Considerații etice, legale și politice în gestionarea situațiilor de urgență și securitatea internă
- EMHS 6513 Tehnologie pentru gestionarea completă a situațiilor de urgență
Elective EMHS (9 ore)
Cursuri elective EMHS sau non-EMHS, adaptate la interesele și obiectivele de carieră ale fiecărui student.
Opțiune fără teză (9 ore)
- EMHS 6413 Capstone Research
- EMHS 6423 Stagiu pentru practică profesională
- EMHS 6933 Cercetări I
Opțiunea tezei (9 ore)
- EMHS 6123 Analiza datelor aplicate
- EMHS 6933 Cercetări I
- EMHS 6943 Cercetare II
Trebuie să se obțină o medie cumulativă de 3,00 sau mai mare în toate lucrările de absolvire încercate la Arkansas Tech University , cu maximum șase (6) ore de „C”. Un student care primește mai mult de șase (6) ore de „C” sau note mai mici decât „C” ar trebui să se refere la secțiunea din catalogul privind probarea și respingerea academică. Programul de masterat trebuie să fie finalizat în termen de șase (6) ani de la admiterea la programul de absolvire. Un minimum de 27 de ore semestru de studii de absolvire finalizate în reședința la Arkansas Tech University .
candidatura
Absolvenții admiși în mod necondiționat trebuie să candideze pentru candidatura la programul de diplomă selectat la finalizarea a douăsprezece (12) ore de credit absolvent. Elevii admiși condițional nu pot candida pentru candidatură până când nu au fost îndepărtate toate condițiile acordate la momentul admiterii la studii postuniversitare.
La finalizarea a douăsprezece (12) ore de absolvent, va fi plasată o poziție de reținere a studenților, până când un candidat va fi aprobat de către decanul absolvent. Neaplicarea candidaturii va avea ca rezultat reținerea în evidența studenților și incapacitatea de a se înscrie la cursuri ulterioare.
Elevii care au depus un formular de candidatură dar nu se înscriu sau primesc un credit absolvent pentru un (1) an universitar trebuie să depună un nou formular de candidatură în momentul readmisiei în același program de absolvent. Dacă sunt admiși într-un alt program academic, elevii nu sunt obligați să depună un nou formular de candidatură până când doisprezece (12) credite de absolvent au fost acumulate în cadrul noului program.
Cerere de absolvire
În plus față de satisfacerea tuturor cerințelor de grad, un candidat pentru o diplomă trebuie să depună o cerere de absolvire online sau la biroul registratorului. Elevii trebuie să candideze pentru absolvire la finalizarea a 12 (12) ore de credit absolvent.
Condiții speciale ale creditului absolvent
Absolvent de credit luate înainte de admiterea la Arkansas Tech University
Un maxim de nouă (9) semestre de credit absolvent cu o medie de punct „B” sau mai bine pot fi transferate de la școala absolvită acreditată, dacă se consideră adecvat programului de absolvire de către șeful departamentului principal al studentului și colegiul absolvent Decan. Studenții trebuie să trimită o solicitare scrisă șefului departamentului lor principal pentru a solicita o acceptare a creditului de transfer înainte de a solicita admiterea la candidatură la programul de absolvire. Creditul absolvent câștigat cu șase (6) ani înainte de data de finalizare a tuturor cerințelor de grad nu poate fi aplicat la grad, fără aprobarea directorului de program și a decanului colegiului absolvent. Creditele obținute prin cursuri de corespondență sau în scopuri de remediere nu se vor aplica pentru gradul de absolvire. Nici un curs de licență nu se poate repeta pentru credit absolvent.
Absolvent de credit luat după admiterea la Arkansas Tech University
Dacă, după admiterea la studii postuniversitare, un student dorește să urmeze un curs la o altă instituție pentru a lua în considerare cerințele de diplomă de la Arkansas Tech University , studentul trebuie să obțină, în prealabil înscrierii, o aprobare scrisă din partea directorului de program și a decanatului colegiu.
Costuri și taxe
* Taxele de școlarizare și taxele pot fi modificate după cum este necesar
Rata de școlarizare
ore | Rezident (în stat) | Nerezidentă (out-of-stat) |
1 | 284.00 | 568.00 |
2 | 568.00 | 1,136.00 |
3 | 852.00 | 1,704.00 |
4 | 1,136.00 | 2,272.00 |
5 | 1,420.00 | 2,840.00 |
6 | 1,704.00 | 3,408.00 |
7 | 1,988.00 | 3,976.00 |
8 | 2,272.00 | 4,544.00 |
9 | 2,556.00 | 5,112.00 |
10 | 2,840.00 | 5,680.00 |
11 | 3,124.00 | 6,248.00 |
12 | 3,408.00 | 6,816.00 |