Master în tehnici de relaxare și psihoterapie integrată
Centro Studi Panta Rei
Informatie cheie
Locația campusului
Milan, Italia
Limbi Străine
Italiană
Formatul de studiu
În campus
Durata
85 ore
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 1.490 / per credit *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* avans de 250 EUR 8 rate lunare de 155 EUR. 1340 EUR (150 EUR DISCOUNT) - 250 EUR avans în valoare de 1.090 EUR în cadrul celei de-a doua lecții de master. € 100 - Taxă suplimentară pentru cei care solicită acreditarea ECM (nu este necesară)
Introducere
Acest Master este rezervat pentru absolvenții de psihologie (psihologi și psihologi), absolvenți în medicină cu pregătire psihologică (specializată sau specializată în psihologie clinică, psihiatrie, neurologie).
Cuvintele cheie sunt: baza psihofiziologică de relaxare, abilitatea de a practica tehnici pe sine, gestionarea pacientului și grupului, flexibilitatea aplicării tehnicilor și contraindicațiilor tehnicilor de relaxare, planificarea cursurilor de relaxare. Comparație și practică între tehnicile de modificare psihologică (relaxare, biofeedback, hipnoză, meditație).
Participarea la maestrul nostru înseamnă:
- Obțineți tehnici aplicate cu rezultate excelente în diferite domenii ale psihologiei (în special clinice, wellness, sport, muncă) și utilizate în toate orientările psihologice principale (de exemplu: abordarea cognitiv-comportamentală, sistemică-relațională, psihanaliză, umanistă).
- Proiectarea către viitorul profesional: lapsychology este integrarea între abordările psihologice și neuroștiințe.
Pentru a accesa masterul, trebuie să sprijiniți un interviu pentru orientarea individuală gratuită, care să vizeze analiza așteptărilor, atitudinilor, motivațiilor, contraindicațiilor psihofizice la participare, orice îndoieli ale participantului și clarificări asupra programului de masterat.
Mărturie studenților ediții anterioare
Relaxarea a fost un instrument minunat pentru mine. Mi-a permis să descopăr și să aflu mai multe despre mine, să-mi înțeleg valorile fundamentale, să mă concentrez asupra scopurilor mele, să-mi trăiesc cu pasiune munca. De asemenea, mi-a permis să merg în viață cu o mai mare seninătate și respect de sine ... "(Valentina Morizio)
"Sincer, nu aș recomanda maestrul tuturor, necondiționat. Îi recomand cu siguranță celor care, în acest moment, simt că au resursele necesare pentru a se deschide la descoperirea sau redescoperirea aspectelor lor. "(Sara Girotti)
"O experiență stimulativă profesională, o muncă personală intensă și angajată, un curs provocator ..." (Agnese Olivato)
"Acest curs este o călătorie interioară adevărată, pentru a descoperi un instrument care poate da seninătate, stabilitate, făcându-ți să ții minte că trupul tău este o mașină care funcționează foarte bine fără prea multe modificări umorale la care ne întâlnim zilnic ..." (David D. Swan)
"Vreau să vă mulțumesc pentru precizia cu care maestrul a fost continuat, atenția la aspectele fiziologice, competența evidentă și, în special, disponibilitatea extremă de a răspunde oricăror îndoieli și solicitări sprijin. Sunt, de asemenea, fericit cu privire la gravitatea examenului, mult mai util decât testele clasice "proforma" pentru a-mi da înapoi eficiența efectivă a învățării mele. De fapt, cea mai mare parte a fericirii mele actuale se datorează faptului că într-adevăr cred că știu ceva despre relaxare și că am trecut de acest tip de examen mă ajută să cred puțin mai mult "(Matteo Castilletti)
"A spune că lecțiile au fost formative, este să folosiți un eufemism ... atât ca energie, cât și ca pozitivitate pe care le transmiteți ca profesori, atât ca un entuziasm pentru aprofundarea subiectelor tratate odată acasă ..." (Adele Callegari)
"Profesorii au un mod de a preda originalitatea și a adera la personalitățile lor. Ei știu, dincolo de conținut, transmit și pasiune pentru această muncă, entuziasm și sete pentru cunoaștere. Un lucru pe care l-am observat este absența totală a "egoismului intelectual" în ele. Experiențele clinice sunt adesea și în mod generos împărtășite ... "(Sabrina Menozzi)
"Posibilitatea de a gestiona clasa, de a organiza și de a conduce lecția în primă fază, de a avea un feedback imediat asupra modului meu de a relaționa și de a conduce grupul, sunt teste live despre ceea ce voi avea de a face cu viitoarele grupuri de pacienți pe care le voi găsi pentru a face față ...... "(Luca Mazzucchelli)
"Bella a fost experiența acestui maestru. Frumos, pentru că este complet și concret, frumos pentru că ne-ai dat niște indicii care ma intrigat, frumoase pentru deschiderea, disponibilitatea și flexibilitatea "(Marta del Bono)
Principalele subiecte abordate:
Tehnici de bază de relaxare:
- Tehnica RMP (relaxare musculară progresivă) conform lui E. Jacobson.
- Instruirea autogenă JH Schultz: exerciții ale ciclului inferior (greutate, căldură, respirație, inimă, plexul solar, fruntea proaspătă, fața, ochii și umărul, exerciții reduse).
- Biofeedback. Parametrii principali utilizați: electromiografia, bataile inimii, temperatura periferică, conductanța pielii.
Bazele psihofiziologice ale relaxării:
- Bazele relaxării: mușchii scheletici și funcționarea lor. Tensiunea musculară și distensia.
- Relaxare viscerală: mușchii netedi implicați în relaxare.
- Vasele de sânge: cum funcționează și de ce sunt implicați în relaxare.
- Respirația: plămânii, coastele și mușchii asociați.
- Inima și sistemul cardio-circulator.
- Sistemul gastrointestinal.
- Sistemul central nervos, periferic și autonom (simpatic și parasympatic)
- Elemente anatomo-fiziologice pentru înțelegerea exercițiilor ochilor, feței, umărului.
- Introducere în psihoneuroendocrinoimunologia (modelul PNEI).
Evaluarea centrată pe tehnicile de relaxare:
- Introducere în modelul multidimensional cognitiv-comportamental.
- Biofeedback: linia de bază (detectarea psihofiziologică) și verificarea rezultatelor practicii de relaxare pe participanții individuali în timpul masterului.
Conducerea grupului de relaxare și a dinamicii psihologice aferente:
Fiecare lecție, cu excepția primei, include două momente în care grupul este dedicat practicii de relaxare. Unul dintre aceste două momente va fi gestionat de către profesori, în timp ce celălalt va fi gestionat, începând cu a doua lecție, de către studenții care vor urma unul câte unul în timpul lecțiilor.
Introducere în tehnicile imaginative și restructurarea cognitivă:
Exercițiile de proponimento de formare autogenică. Introducere în marketingul aplicat psihologiei: cum să proiectezi cursuri de relaxare și cum să le promovezi:
Introducere în marketingul aplicat psihologiei.
- Cum să structurați eficient un curs de relaxare: structurarea obiectivelor, conținutului, costurilor, identificarea celor mai bune domenii de aplicare a tehnicilor de relaxare.
- Exemple de proiecte de succes de curs de relaxare.
Aplicarea relaxării în cadrul clinic:
- Cazuri clinice legate de tulburările principale ale Manualului de Diagnostic al DSM V (Manual de Diagnostic și Statistic al Tulburărilor Mentale) de către Asociația Psihiatrică Americană).
- Indicații și contraindicații de relaxare.
Comparație experimentală între tehnicile de relaxare și meditație:
"O cale interioară de conștientizare și meditație"
- Intenția provine din dorința de a cunoaște natura ființei.
- De unde să încep? Ce știm și cum știm?
- Este mintea arhitectul lumii noastre interioare și exterioare? Dacă așa face și prin ce modalități? Experiențe prin conștiințele senzoriale și conștiința mentală.
- Ce putem folosi pentru a verifica?
- Prima meditație meditativă pentru a observa mintea și funcționarea ei.
- Practica internă este propusă ca instrument de investigație, cunoaștere și transformare.
- Cum putem compune o cale de investigare care să încerce să răspundă la întrebările noastre?
- Meditația poate fi unul dintre instrumentele. Ce este meditația? Care sunt principalele căi meditative.
- Meditație de concentrare care ajută la stabilizarea minții. Ce este și cum să îl practicați. Ce este de folos?
- Experiența meditației de concentrare.
- Ce este conștientizarea. Diferitele nivele de conștientizare.
- Conștientizarea meditației ajută la investigarea naturii ființei. Ce este și cum este practicat. Ce este de folos?
- Conștientizarea experienței meditației.
- Calitățile de a fi în slujba noastră și a umanității.
- Meditația asupra calităților interioare. Ce este și cum să-l practicați.
- Scopul meditației asupra calităților interioare.
i) Comparație experimentală între tehnicile de relaxare și IPNOSI:
Introducere în hipnoza: ce este hipnoza? Ce nu este hipnoza? Judecăți și prejudecăți privind hipnoza. Cum diferă de tehnicile de relaxare?
- Definiția trance and suggestion.
- Fenomenologia hipnozei.
- Sugestii privind istoria hipnozei.
- Principalele aplicații ale hipnozei.
- Exemple de tehnici de inducție ale directivei și de transmisie non-directivă.
- Experiențe practice de hipnoză.
Introducere în noua hipnoză Eriksoniană.
Trance-ul ca fenomen natural (transa comună de zi cu zi) și non-directivă. Conceptul de raport și rolul terapeutului. Setarea terapeutică: o abordare flexibilă și creativă. Un nou concept de rezistență. Citirea și povestirea de către Milton H. Erickson. Tehnica paradoxală.
- Numărul maxim de participanți: 20
- Numărul minim de participanți pentru activarea Maestrului: 8
Notă: studenții masteratului vor fi anunțați dacă începutul lor este amânat cu cel puțin 2 săptămâni înainte de data de începere programată, dacă numărul minim nu este atins.