Master în proiectare vizuală și comunicare
Raffles Milan - International Fashion and Design School
Informatie cheie
Locația campusului
Milan, Italia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
10 months
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 21.000 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Taxă de școlarizare pentru studenții din Uniunea Europeană și AELS
Introducere
Zece luni extraordinare, cu profesori de renume internațional. O oportunitate unică de a învăța direct de la protagoniști. Master Raffles Milano: în sfârșit cineva s-a gândit la asta.
Lider de curs: Franco Achilli, designer vizual
Arhitect, s-a format cu Alfred Hohenegger, Giorgio Fioravanti, Gianni Sassi și apoi la Școala de Arte Vizuale din New York. Asistent al lui Emilio Fioravanti în G&R Associati, apoi și-a deschis primul studio la Milano în 1985 cu Guglielmo Ghizzardi și Mario Piazza. În 1995 a creat A + G Achilli Ghizzardi Associati, pe care îl conduce în continuare cu privire la arhitectură, design de marcă și expoziție, grafică editorială. Printre clienți, în peste 30 de ani de activitate, grupuri industriale și comerciale, edituri și organizații internaționale. Are o vastă experiență didactică în școlile de design și predă Identitatea vizuală a mărcii la Universitatea IULM din Milano. A fost profesor invitat la Universitatea Northern Illinois, a susținut cursuri și prelegeri la Universitatea din Palermo, Institutul de Artă din Chicago, Politehnica din Milano, IUAV din Veneția și alte universități. Printre alte premii, pentru activitatea sa didactică a primit zece premii de la Designer & Art Directors Club din Londra. A scris și a editat publicații despre design și lucrările sale au apărut în cele mai importante reviste internaționale.
Aflați „De ce să alegeți Raffles Milano” și cunoașteți Masterul în design vizual și comunicare cu liderul de curs Franco Achilli.
De ce?
Dacă lumea este o geografie a vaselor care comunică, ce instrumente trebuie să fim siguri că mesajele nu se pierd pe parcurs? Proiectarea vizuală este disciplina celor care proiectează fluxuri mari de informații și conținut. Cu fiecare semn, urmează o reacție. La fiecare pas, urmează un schimb. Important este că acestea sunt constructive, corecte și interesante.
Studentul Anului
La sfârșitul fiecărui an universitar, RM acordă cel mai bun talent din fiecare an al cursului.
Recunoașterea este acordată elevului care, pentru cariera academică și portofoliu, sa distins în evaluarea atât a unei comisii de profesori interni, cât și a unei comisii de profesioniști externi, numită în acest caz pentru a judeca un portofoliu garantat de anonimitate.
Profesorii de proiect
A învăța direct de la protagoniști înseamnă dobândirea celor mai avansate viziuni și metode la sursă. Spre deosebire de Masters tradiționali, Raffles Milano Masters aduc cunoștințe în sala de clasă datorită celor 10 studiouri de grafică aflate în vârful pieței, care se schimbă în sala de clasă pe parcursul celor zece luni.
A învăța direct de la protagoniști înseamnă dobândirea celor mai avansate viziuni și metode la sursă. Spre deosebire de Masters tradiționali, Raffles Milano Masters aduc cunoștințe în sala de clasă datorită celor 10 profesioniști din vârful pieței care se schimbă în sala de clasă pe parcursul celor zece luni.
Fiecare profesionist petrece o lună cu studenții. 8 luni de 4 săptămâni și 2 luni de 3 săptămâni.
Pentru fiecare săptămână există o zi de 6 ore și o zi de 8 ore de lecții cu profesionistul.
La sfârșitul fiecărei luni studentul primește o evaluare a proiectului realizat.
Unii dintre profesioniști ar putea fi înlocuiți în timpul Masterului, cu alți profesioniști în topul pieței, menținând nivelul facultății internaționale neschimbat.
- FM MILAN
- Landor Milan
- Ester Manitto
- Pentagram / Justus Oehler
- G Design / Dimitris Stefanidis
- ID LAB MIRTI
Metoda de predare
Există, de asemenea, cunoștințe teoretice și abilități pe care le învăța pe fugă și necesită un studiu ad-hoc. Nu se știe când va fi util, dar un lucru este sigur: ei vor servi.
Există, de asemenea, cunoștințe teoretice și abilități pe care le învăța pe fugă și necesită un studiu ad-hoc. Nu se știe când va fi util, dar un lucru este sigur: ei vor servi.
Din acest motiv, studenții au în cele 10 luni 200 de ore de lecții cu profesorii de metodă, lecțiile sunt distribuite pe parcursul celor 10 luni de Master.
Unii dintre profesorii de metodă ar putea fi înlocuiți în timpul masteratului, menținând nivelul facultății neschimbat.
- Andrea Amato
- Francesco Dondina (grafician)
- Gabriele Donini
- Maki Gherzi (regizor)
- Laura Lisi (Traducător / Interpret)
- Corrado Musmeci
- Simone Oltolina
- Anna Santi (cercetător)
Companii
În aproape treizeci de ani de activitate, Grupul Raffles a construit o rețea solidă de parteneri care colaborează la cursurile de trei ani și la masterat. Reputația companiilor și calitatea relațiilor dezvoltate reprezintă garanția unei întâlniri extrem de fertile între lumea educației și cea a afacerilor.
Adidas, Aigner, B&O - Bang & Olufsen, Boucheron, Brother, Bulgari, Burberry, C&A, Cartier, Chanel, Chloé, Design Business Chamber Singapore, Diesel, Dior, Dolce & Gabbana, Dunhill, Elle, Fendi, Fujifilm, Premiul pentru designul mobilierului Singapore, Giorgio Armani, H&M, Heinz, Hermes, Hogan, HP Technology, HSBC - Hong Kong and Shanghai Banking Corporation, IKEA, InterContinental Hotels & Resorts, Kohler, Lear Corporation, Lego, Li & Fung, L'Oréal, Louis Vuitton, LVMH, Mahogany, Max Mara, MediaCorp, Metro, Michael Kors, Microsoft, Nippon Paint, Nokia, Orchard Road Business Association, Pepsi, Philips, Prada, Puma, Ralph Lauren, Redworks, Richemont, Richmond, Rolex, Saatchi & Saatchi, Saint Laurent Paris, Samsung, Shiseido, Siemens, Singapore Furniture Industries Council, Singapore Jewelers Association, Sony Pictures, Standard Chartered, Textile & Fashion Federation, Tiffany & Co., Valentino, Versace, Y&R, Yves Saint Laurent.
Discuții despre Raffles
În fiecare luni seara, la ora 18.30, Raffles Milano invită studenții să cunoască o figură grozavă din scena designului, stilul și cultura proiectului. Ascultarea în direct a poveștilor și ideilor care influențează piața și ne promovează mentalitatea este o oportunitate de mare profunzime, care completează programele academice.
Studenți ideali
Cine este
Cursul se adresează designerilor care au o diplomă de nivel I și/sau experiență profesională în teme legate de grafică, imagine, comunicare, produs și publicare și, în general, tuturor celor care consideră că comunicarea este o alegere profesională validă și un instrument puternic. pentru creșterea individuală. Acesta este un Master pentru cei care cred că detaliile fac diferența și sunt convinși că comunicarea și experiența sunt definite atât la nivel emoțional, creativ și artistic, cât și la nivel strategic.
Oportunități de carieră
Oportunități profesionale
Designerii vizuali își găsesc locuri de muncă în acele sectoare în care companiile se raportează la un public, cum ar fi redacția, companiile de produse, startup-urile. Și bineînțeles în industria de design și comunicare, ca freelancer, sau în galaxia studiourilor și agențiilor locale și internaționale de grafică, branding, publicitate, digital și service design. De la interfața unui bancomat la acronimele de televiziune, de la ambalarea biscuiților la amenzile de viteză, de la ziarele pe care le citim la evenimentele la care participăm, la șosetele pe care le purtăm, lumea este o mare mină de oportunități de proiecte.
Admitere
Curriculum
program
A face și a gândi împreună: elevii își dezvoltă - prin proiectare - abilitățile de compunere, proiectare și utilizare a tipografiei și fotografiei, precum și elementele de bază ale vizualizării și prototipării datelor ca baze tehnice/artistice pentru a da formă ideilor. În același timp, studenții experimentează diferite abordări ale cercetării, ale înțelegerii temei de design și a constrângerilor acesteia, la generarea de idei eficiente. Proiectele ating diferite domenii ale imaginii și comunicării culturale, comerciale și editoriale cu artefacte pentru lumea fizică și digitală.
Subiecte
- Cercetare.
- Regia de artă.
- Branding.
- Editura.
- Tipografie și icoane.
- Afișarea datelor.
- Căutare și semnalizare.
- Proiectare digitală și interfață utilizator.
- Generarea conceptului.
- Grafică / comunicare integrată.