Master în mass-media și societate
Politécnico de Portalegre
Informatie cheie
Locația campusului
Portalegre, Portugalia
Limbi Străine
Portugheză
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 semesters
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 2.000 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Oct 2024
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Masterul în mass-media și societate integrează oferta de formare ESECS-IPP în domeniul comunicării, urmată de diploma în jurnalism și comunicare. Acest masterat se adresează nu numai deținătorilor unei diplome din zonă, ci și deținătorilor de diplome în alte domenii de studiu (management, publicitate și administrare marketing, proiectare comunicare, turism etc.), care doresc să-și lărgească drumul. pregătire la nivel superior.
Cu acest ciclu de studii, studenții dobândesc pregătire științifică și profesională în domeniul științelor comunicării, dezvoltă o capacitate mai mare de analiză asupra problemelor contemporane ale mass-media și societății și sunt înzestrați cu abilități de analiză, producție și creație în context a mass-media.
Ciclul de studii constă dintr-o parte curriculară în primele două semestre. În semestrele III și IV, studenții pot opta pentru specializarea profesională, printr-un stagiu în domeniul comunicării sau jurnalismului sau prin calea de cercetare în care dezvoltă o disertație sau un proiect.
Admitere
Curriculum
anul 1
Semestrul I
- Metode de cercetare
- Teoria și discursul media
- Noile narațiuni media și noi audiențe
- Violența media (opțiunea 1)
- Istoria și teoria jurnalismului (Opțiunea 1)
- Strategii de comunicare online (opțiunea 1)
Semestrul 2
- Societatea New Media
- Critica media și culturală
- Cibercultura
- Teoria și studiul surselor de informații (opțiunea 2)
- Relațiile cu mass-media în mediul digital (opțiunea 2)
- Noi contexte pentru producția jurnalistică (opțiunea 2)
al 2-lea an
Anuale
- Disertație / Proiect / Stagiu
Taxa de școlarizare a programului
Galerie
Oportunități de carieră
- Integrarea birourilor de comunicare în companii, municipalități și alte instituții care beneficiază de strategii și instrumente de comunicare;
- Dezvoltarea activității de tehnician în relații cu media și comunicare digitală;
- Dezvoltați activitatea de jurnalist în contextul scrierii în mass-media și agențiile de presă locale sau naționale;
- Integrarea echipelor de cercetare.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
MS în Comunicare Strategică Media
- St. Cloud, Statele Unite ale Americii
Master in Fashion Marketing, Communication and Event Planning (English or Spanish)
- Barcelona, Spania
Master în comunicare globală
- Wrocław, Polonia