Master în marketing
Oxford Brookes University
Informatie cheie
Locația campusului
Headington, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 - 2 an
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
GBP 16.200 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Studenți din Marea Britanie cu normă întreagă: 10.200 GBP | Studenți internaționali/UE cu normă întreagă: 16.200 GBP
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Veți obține o bază solidă în teoria și practica de marketing cu MSc Marketing. Încurajăm abordările inovatoare și creative ale învățării dvs. cu:
- studii de caz în direct
- proiecte de consultanta
- ateliere de abilități.
Veți face parte dintr-un mediu internațional de învățare incluziv. Veți combina teoria și practica pentru a dezvolta abilitățile cheie pe care le caută angajatorii. Și vei dobândi o înțelegere a:
- comportamentele și așteptările clienților și varietatea de canale folosite pentru a interacționa cu clienții
- analiza datelor de marketing
- elaborarea unei strategii de marketing pentru mărci și organizații globale.
Veți dezvolta abilitățile de luare a deciziilor și rațiunea de a concepe planuri de marketing și comunicare. Și puteți dezvolta o zonă de expertiză în marketing, cu o gamă de module specializate, oferindu-vă mai multe opțiuni de carieră.
Dacă începeți în septembrie, puteți opta pentru un an de plasare plătită, supravegheată, într-un rol de marketing. Această experiență de muncă te va pregăti pentru viitoarea ta carieră.
Galerie
Admitere
Burse și finanțare
Curriculum
Module de studiu
Module obligatorii
- Introducere în principiile marketingului
Acest modul prezintă principiile cheie ale marketingului, studiind teoriile care stau la baza marketingului. Acesta explorează rolurile cumpărătorilor, mediul de marketing și modalitățile în care agenții de marketing planifică, gestionează, implementează și monitorizează programele de marketing în contextul mediului internațional al secolului XXI. - Înțelegerea comportamentului clientului
Veți evalua critic comportamentele clienților și interacțiunile acestora cu marketingul. Informat de știința comportamentală, veți analiza de ce clienții se comportă așa cum o fac și modul în care activitatea de marketing le influențează comportamentul. Această analiză vă informează înțelegerea critică și implementarea atât a practicilor de marketing strategice, cât și responsabile. O dimensiune inovatoare a acestui curs este investigarea agenților de schimbare care vor influența semnificativ comportamentele clienților în viitor, de exemplu, neuroștiința, schimbările climatice și inovația tehnologică. Acesta este un modul analitic care utilizează dovezile cercetării pentru a informa evaluarea, cercetarea comportamentală și de comunicare. - Dezvoltare profesională și academică
Acest modul de dezvoltare a competențelor profesionale și academice vă ajută să deveniți un cursant pe tot parcursul vieții, să vă concentrați pe carieră și să vă îmbunătățiți capacitatea de angajare. Începând cu concentrarea asupra modului de a obține cele mai bune rezultate din punct de vedere academic, apoi vă dezvoltați abilitățile pentru angajare și planificare a carierei. Veți lucra printr-un plan de auto-dezvoltare, luând conducerea în propria învățare și dezvoltare. Veți fi instruit în identificarea, implicarea și reflectarea asupra modului în care puteți câștiga din activitățile de dezvoltare din cadrul universității și din exterior. - Metode de cercetare pentru evenimente și marketing
Acest modul oferă abilitățile care vă permit să efectuați cercetări de marketing în mod independent. Se așteaptă ca studenții de la programele de master să efectueze cercetări eficiente, bazându-se pe o serie de surse de date secundare și primare în pregătirea cursurilor. Veți fi expus la o serie de probleme metodologice, tehnici de colectare a datelor și abilități de studiu. În plus, acest modul este orientat spre pregătirea și finalizarea cu succes a cercetării de înaltă calitate, riguroase și sistematice pentru afaceri și management. - Strategie de marketing digital și social media
Tehnologiile digitale au transformat marketingul, oferă noi surse de perspectivă asupra clienților, au schimbat dramatic comportamentul clienților, au permis noi modele de afaceri și au influențat modul în care organizațiile interacționează cu clienții lor și cu părțile interesate cheie. Acest modul își propune să adopte o perspectivă strategică a mediului digital și social media. Se concentrează pe interacțiunea dintre consumatori, întreprinderi și alte organizații și modul în care gândirea digitală poate ajuta la un marketing eficient. Media web, platformele mobile, social media și instrumentele digitale sunt revizuite, practicate și evaluate critic pentru a identifica performanța de succes și pentru a crea strategii de marketing digital contemporane. - Strategia globală de marketing
Veți construi pe modulul Principii de marketing și veți explora mediul global de marketing. Se pune un accent deosebit pe internaționalizare și pe crearea și dezvoltarea piețelor globale. Veți înțelege principiile, influențele și instituțiile care afectează dezvoltarea comerțului internațional și a strategiilor de marketing global. Veți analiza oportunitățile și constrângerile în contextul strategiei globale de marketing și problemele de organizare și control asociate cu dezvoltarea piețelor globale. Aceasta include o apreciere a importanței problemelor etice și sociale.
Module optionale
- Perspectiva și implicarea clienților
Explorați cum să obțineți, să păstrați și să creșteți ponderea portofelului clienților buni, precum și cum să retrogradați clienții nedoriți fără a declanșa comportamente de răzbunare. Se bazează pe premisa că clienții sunt esența organizației, deoarece, fără clienți, organizația ar eșua. Modulul adoptă o abordare centrată pe client și recunoaște mediul hiperconectat în care operează organizațiile în prezent. Sunt discutate tehnologii și abordări metodologice pentru a obține informații despre clienți și pentru a construi profiluri detaliate ale clienților. Mai mult, modulul ia în considerare cum să interacționezi cu clienții în moduri care adaugă valoare ambelor părți. Folosește studii de caz reale, precum și experiențele proprii ale studenților ca clienți. - Marketing digital și analiză
Veți explora impactul macro și micro al tehnologiei digitale asupra managementului de marketing, înainte de a analiza problemele implementării și executării unei campanii de marketing digital, inclusiv problemele etice. În plus, veți examina modalitățile în care informațiile digitale sunt utilizate pentru a lua decizii strategice de marketing și pentru a evalua și îmbunătăți performanța de marketing. Veți dezvolta abilități în rezolvarea problemelor, raționamentul critic, proiectarea cercetărilor de piață, analiza datelor calitative și cantitative, utilizarea tehnologiei în managementul marketingului și analiza și interpretarea datelor de marketing. - Managementul marketingului de conținut
Acest modul investighează conceptele de conținut de marcă și marketing de conținut. Te vei concentra în special pe rolul și aplicarea marketingului de conținut ca o nouă abordare managerială în comunicarea de marketing. Modulul examinează în mod critic schimbarea fundamentală de paradigmă în peisajul comunicațiilor de marketing de la marketingul push la pull care a condus la creșterea conținutului de marcă și a marketingului de conținut. În plus, acest modul clarifică ceea ce diferențiază conținutul de marcă și marketingul de conținut de alte concepte cheie de comunicare de marketing și abordări de management. Veți învăța să dezvoltați practici de management de conținut responsabile din punct de vedere etic într-o varietate de sectoare și să luați în considerare mai multe părți interesate la nivel regional, național și internațional. - Brand și comunicare de marketing
Veți explora rolul și utilizarea mărcilor contemporane și a comunicațiilor de marketing și înțelegerea fundamentală pe care strategia de brand a unei organizații trebuie să fie în centrul tuturor activităților sale de comunicare de marketing. O concentrare profesională și responsabilă din punct de vedere etic vă va ajuta să luați în considerare nevoile mai multor părți interesate – de exemplu consumatori, companii, mass-media, grupuri de presiune – într-un context global. O gamă largă de canale și instrumente de comunicare de marketing vor fi evaluate critic. Aceasta include publicitatea, relațiile publice, sponsorizarea și comunicațiile de marketing digital. Perspectivele creative și strategice din practica curentă vă vor ajuta să înțelegeți și să aplicați abilitățile de comunicare de marketing. - Management strategic de brand
Veți examina modul în care mărcile sunt create și gestionate cu succes. Veți explora cele mai recente cercetări și practici în managementul strategic al mărcii și vă veți concentra pe abordări inovatoare pentru dezvoltarea de noi produse. Implicațiile cheie etice, de mediu și socio-culturale pentru managementul brandului contemporan sunt analizate în contexte regionale, naționale și globale. Sunt investigate cele mai recente cercetări și practici în managementul strategic al mărcii și utilizarea rețelelor sociale și a tehnologiei de comunicații digitale. La finalizarea acestui modul, veți dobândi cunoștințe avansate despre cele mai recente instrumente, tehnici și implicații societale mai largi ale managementului strategic contemporan de brand. - Marketing internațional de lux
Acest modul examinează deciziile strategice implicate în marketingul de lux și managementul mărcilor de lux. Aveți ocazia să planificați și să evaluați critic campaniile de marketing de lux. Brandurile de lux sunt unice prin faptul că oferă consumatorului un produs sau un serviciu de înaltă calitate, împreună cu beneficiile emoționale ale prestigiului și exclusivității. Acest modul reunește teoriile și practicile contemporane de marketing de lux, care acoperă multe domenii precum bijuterii, accesorii de modă, turism, vinuri fine, băuturi spirtoase și mașini de prestigiu. - Gestionarea experienței de lux
Acest modul leagă managementul operațiunilor de aspectele strategice de bază ale managementului internațional al retailului de lux pe diferite canale. Veți descoperi cum unele destinații au devenit sinonime cu luxul, datorită capacității lor de a crea și de a oferi o experiență de lux perfectă. Cheia în acest sens nu este doar gestionarea canalelor către piață, ci și capacitatea de a crea, gestiona și promova o relație credibilă și consistentă cu clienții. Într-o perioadă în care mărfurile contrafăcute au devenit, de asemenea, o problemă principală pentru această industrie, gestionarea experienței bunurilor și serviciilor de lux este mai esențială ca niciodată pentru succesul susținut al mărcilor de lux.
Proiect final - alege unul dintre
- Disertație
Acest modul vă oferă oportunitatea de a explora și dezvolta expertiză într-un domeniu de interes. Sunteți încurajat să alegeți subiecte care vor fi valoroase în viitoarea dvs. carieră. Aceasta este o activitate autogestionată, conducând propriul proiect de cercetare în timp ce ești îndrumat și consiliat de un supervizor, pe baza propunerii dezvoltate în modulul Metode de cercetare în Marketing și Evenimente. - Proiect client
Aveți posibilitatea de a lega teoria de practică analizând o problemă organizațională reală. După ce ați identificat un proiect (cu aprobarea atât a companiei client, cât și a liderului de modul), investigați o anumită problemă, una care poate fi susținută prin literatura de specialitate și prin efectuarea de cercetări primare cu clientul. Acest modul nu este un stagiu, dar poate fi luat împreună cu un stagiu pe care l-ați identificat și la care participați. „Problema” în cauză poate fi o problemă actuală de management pentru organizația client sau legată de alegeri strategice viitoare. Proiectul Client vă oferă o experiență semnificativă de învățare și dezvoltare personală.
Loc de munca
- Practică de marketing (modul sandwich)
Acest modul este o oportunitate excelentă de a câștiga un an de experiență de muncă plătită supravegheată în Marea Britanie sau la nivel internațional într-un rol de marketing. Veți investiga o provocare de marketing într-o organizație comercială sau non-profit. Pe parcursul acestui modul, aplicați conceptele practice pe care le-ați învățat la curs. Când lucrați pentru organizație, veți fi responsabil pentru gestionarea unei mari părți din propria dvs. învățare, inclusiv urmărirea și înregistrarea progresului dvs.
Oferim multă asistență pentru a vă ajuta să găsiți experiență de muncă plătită și să obțineți conexiuni cu diverse organizații. Echipa noastră de plasamente (WAVES) are o bază de date care înregistrează oportunitățile de plasare și organizează numeroase târguri de plasare în care ai putea întâlni potențialii angajatori. Asigurarea unui loc de muncă în experiență este responsabilitatea dvs. și necesită mult efort, dar acest lucru vă oferă o experiență valoroasă. Ar trebui să vă acoperiți propriile costuri de trai și de călătorie pe toată durata acestei perioade.
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Absolvenții noștri sunt angajați în roluri de marketing în întreaga lume; acestea includ locuri de muncă în media, agenții digitale, de brand și de comunicații și poziții interne de management de marketing în domenii atât de diverse precum bunurile de larg consum, comerțul cu amănuntul, ospitalitatea, călătoriile, publicarea și producția. Angajatorii actuali includ:
- Johnson & Johnson
- Hitachi
- DK
- Avis
- PWC
Precum și un număr de agenții „digitale” mici și mijlocii.
Exemple de poziții ale absolvenților noștri în marketing includ:
- managerii de marketing
- planificatorii de marketing
- managerii de marcă
- managerii de comunicare corporativă
- managerii comunității din rețelele sociale.
În plus, unii dintre studenții noștri își înființează propriile companii.
Avem relații puternice cu companii dintr-o gamă largă de industrii. Aceste relații informează proiectarea și livrarea programului și oferă oportunități de plasare și angajare.
Pe lângă sprijinul pentru dezvoltarea carierei profesionale oferit în cadrul programului, Universitatea are un serviciu de cariere activ și entuziast. Acest serviciu vă ajută să obțineți „avantaj competitiv” atunci când aplicați pentru locuri de muncă, oferind ajutor cu CV-uri și centre de evaluare simulate și interviuri.
Cerințe de admitere la program
Demonstrați-vă angajamentul și disponibilitatea de a reuși în școala de afaceri susținând examenul GMAT - cel mai utilizat examen pentru admitere care vă măsoară gândirea critică și abilitățile de raționament.
Descărcați mini-chestionarul GMAT pentru a obține o aromă a întrebărilor pe care le veți găsi la examen.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master in Digital Marketing Management
- Rennes, Franţa
- Paris, Franţa
Master in Culture, Creative and Luxury Industries
- Rennes, Franţa
- Paris, Franţa
Master în Marketing Internațional
- Île-de-France, Franţa