Master în marketing și tehnologie
Goldsmiths, University of London
Informatie cheie
Locația campusului
London, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
GBP 13.870 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Acasă / UE cu normă întreagă: 13.330 GBP; Internațional cu normă întreagă: 19.750 GBP
Introducere
MSc Marketing și Tehnologie își propune să transforme studenții în persoane instruite unic, care posedă cunoștințele și abilitățile necesare pentru a fi marketeri de succes în industrii dinamice și bazate pe tehnologie.
Companiile precum Netflix, Airbnb și Tesla au un lucru în comun: încalcă normele piețelor existente și utilizează abordări neconvenționale de marketing bazate pe tehnologie. Educația tradițională de marketing neglijează prea des abilitățile de marketing pe care aceste companii le posedă.
MSc Marketing & Technology se îndepărtează de logica de marketing destul de pasivă care presupune că piețele și canalele de marketing sunt caracteristici fixe ale realității. În schimb, arată cum managerii pot modela și crea în mod proactiv noi piețe și peisaje de marketing.
Kaboompics .com / Pexels
Scopul acestui program este de a transforma studenții în persoane instruite unic, care înțeleg cum să folosească tehnologiile emergente, cum ar fi imprimarea 3D, realitatea virtuală și internetul obiectelor, pentru a proiecta experiențe unice ale clienților, a perturba piețele existente și a crea cu totul noi cele.
Programul va direcționa atenția elevilor către tendințele tehnologice semnificative și emergente și va arăta cum pot aborda probleme sociale și de mediu importante.
Acesta urmărește să le permită studenților să descopere noi oportunități de piață care vor avea un impact pozitiv asupra economiei, societății și mediului. Elevii vor fi echipați cu abilitățile necesare pentru a naviga în mod eficient în mediile de marketing dominate de tehnologia de astăzi și vor învăța cum să fie marketeri de succes în era marketingului digital.
Veți găsi acest program valoros dacă:
- urmărește să găsească un loc de muncă de marketing într-o companie antreprenorială, într-o industrie creativă sau dominată de tehnologie și / sau în domeniul marketingului digital.
- prefer să lucreze în medii dinamice și în schimbare rapidă
- aveți o mentalitate antreprenorială și vă bucurați de gândire în afara casetei.
- sunt fascinați de ingeniozitatea umană și de ultimele descoperiri tehnologice.
- caută să aibă un impact pozitiv asupra societății.
Ce veți studia
MSc Marketing & Technology constă din:
- șase module obligatorii (90 de credite combinate)
- două module opționale (30 de credite combinate)
- o disertație de cercetare (60 de credite)
Module obligatorii
Titlul modulului | credite |
Inovație tehnologică și crearea pieței | 15 credite |
Marketing și branding digital | 15 credite |
Crearea experiențelor clienților | 15 credite |
Strategie de marketing | 15 credite |
Analize de marketing | 15 credite |
Proiectarea și analiza cercetării | 15 credite |
Proiect de cercetare
Veți întreprinde o cercetare independentă, concentrându-vă pe intersecția dintre marketing, managementul tehnologiei și inovație. Disertația de cercetare nu trebuie să depășească 10.000 de cuvinte. Veți fi sfătuiți de un supraveghetor cu experiență.
Module opționale
Puteți alege două module opționale pentru a compune restul de 30 de credite
Cerințe de intrare
Vi se va aștepta să dețineți un minim 2: 1. Experiența de lucru relevantă va fi luată în considerare în locul unei calificări de licență, de la caz la caz.
Calificări internaționale
Acceptăm o gamă largă de calificări internaționale.
Dacă limba engleză nu este prima dvs. limbă, veți avea nevoie de un scor IELTS (sau o calificare echivalentă în limba engleză) de 6,5 cu 6,5 în scris și fără element mai mic de 5,5 pentru a studia acest program. Dacă aveți nevoie de asistență în limba engleză, vă oferim o serie de cursuri care vă pot ajuta să vă pregătiți pentru studii postuniversitare.
Cariere
Companiile din multe industrii trebuie să facă față mediilor de marketing din ce în ce mai dominate de tehnologie. Acest program este un răspuns la nevoile de marketing ale acestor companii. De asemenea, firmele antreprenoriale, bazate pe tehnologie, vor aprecia abilitățile oferite de acest program. Locurile de muncă tipice includ, dar nu se limitează la, funcțiile de manager de marketing, manager de produs, manager de marcă, manager de publicitate, manager de PR, manager de mass-media, manager de comunicații digitale, manager de cont, strateg de marketing, analist de marketing, consultant de marketing sau manager de vânzări .
Admitere
Curriculum
Ce vei studia
Masteratul Marketing și Tehnologie constă din:
- șase module obligatorii (90 de credite combinate)
- două module opționale (30 de credite combinate)
- o dizertație de cercetare (60 de credite)
Module obligatorii
Titlul modulului | credite |
Inovație tehnologică și crearea pieței | 15 credite |
Marketing digital și branding | 15 credite |
Crearea experiențelor clienților | 15 credite |
Strategie de marketing | 15 credite |
Analize de marketing | 15 credite |
Proiectarea și analiza cercetării | 15 credite |
Proiect de cercetare
Veți întreprinde o cercetare independentă care se concentrează pe intersecția dintre marketing, managementul tehnologiei și inovația. Teza de cercetare nu trebuie să depășească 10.000 de cuvinte. Veți fi sfătuit de un supervizor cu experiență.
Module optionale
Puteți alege două module opționale pentru a alcătui restul de 30 de credite
Rezultatul programului
Scopul acestui program este de a transforma studenții în persoane cu pregătire unică, care să înțeleagă cum să folosească tehnologiile emergente, cum ar fi imprimarea 3D, realitatea virtuală și Internetul obiectelor, pentru a proiecta experiențe unice pentru clienți, pentru a perturba piețele existente și pentru a crea complet noi. cele.
Programul va îndrepta atenția studenților către tendințele tehnologice semnificative și emergente și va arăta cum pot aborda probleme sociale și de mediu importante.
Acesta caută să permită studenților să descopere noi oportunități de piață care vor avea un impact pozitiv asupra economiei, societății și mediului. Elevii vor fi dotați cu abilitățile necesare pentru a naviga în mod eficient în mediile de marketing dominate de tehnologie de astăzi și vor învăța cum să devină specialiști în marketing de succes în era marketingului digital.
Studenți ideali
Veți găsi acest program valoros dacă:
- scopul de a găsi un loc de muncă de marketing într-o companie antreprenorială, într-o industrie creativă sau dominată de tehnologie și/sau în zona de marketing digital.
- preferă să lucrezi în medii dinamice și în schimbare rapidă
- aveți o mentalitate antreprenorială și vă bucurați să gândiți în afara cutiei.
- sunt fascinați de ingeniozitatea umană și de ultimele descoperiri tehnologice.
- caută să aibă un impact pozitiv asupra societății.
Oportunități de carieră
Cariere
Companiile din multe industrii trebuie să facă față unor medii de marketing din ce în ce mai dominate de tehnologie. Acest program este un răspuns la nevoile de marketing ale unor astfel de companii. De asemenea, firmele antreprenoriale, bazate pe tehnologie, vor aprecia abilitățile oferite de acest program. Posturile tipice includ, dar nu se limitează la, posturile de manager de marketing, manager de produs, manager de marcă, manager de publicitate, manager de PR, manager media, manager de comunicații digitale, manager de cont, strateg de marketing, analist de marketing, consultant de marketing sau manager de vânzări. .
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.