Master în marketing internațional și management de brand
Lund University
Informatie cheie
Locația campusului
Lund, Suedia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Prezentare generală a programului
Acest program vă pregătește pentru o carieră în marketing, strategie, management de brand și produs, vânzări și cercetare de marketing. Programul de master în marketing internațional și managementul mărcii este unul dintre cele mai populare programe de masterat în afaceri din Suedia.
Când aplicați la acest program, selectați fie pista Strategii pentru mărci și piețe internaționale, fie pista Tendințe internaționale de consum, mărci și inovație.
La finalizarea programului, veți absolvi un MSc în Administrarea Afacerilor cu o specializare în Marketing internațional și Managementul mărcii.
Strategii pentru mărci și piețe internaționale (pista 1)
În această pistă, veți antrena procesul de luare a deciziilor strategice și veți învăța cum să construiți conștientizarea mărcii și loialitatea pe piețele internaționale. Vă veți dezvolta înțelegerea strategiilor alternative pentru corporațiile care selectează, intră, dezvoltă și părăsesc piețele internaționale. Veți afla, de asemenea, despre aplicarea practică a strategiilor de brand. Aspecte și teorii ale managementului mărcii vor fi prezentate și discutate pentru a dezvolta cunoștințe despre modul de gestionare într-un mediu global de brand. Dacă vrei să înveți cum să influențezi deciziile, oamenii, afacerile și societatea în general, acesta este locul de plecare.
Tendințele internaționale ale consumatorilor, mărcile și inovația (pista 2)
Consumul oamenilor este în continuă schimbare, la fel ca întreprinderile și autoritățile publice să își comunice cu succes produsele și serviciile. Această pistă vă oferă teoria și instrumentele necesare pentru a ajuta companiile și organizațiile să identifice și să se pregătească pentru tendințele viitoare și să obțineți un avans. Vă oferim oportunități ample de a aprofunda cunoștințele despre consumatori și piață și metodele de colectare a informațiilor despre tendințele consumatorilor, pe măsură ce vă aprofundați simultan înțelegerea mărcilor, inovației și relațiilor de afaceri.
Curriculum
Structura programului
Primele cincisprezece săptămâni ale programului sunt organizate în două piste.
Când aplicați la acest program, trebuie să selectați și ce pistă doriți să urmați, fie o perspectivă mai orientată spre management, fie o perspectivă care pune accent pe aspectele culturale și de consum. În plus, veți putea alege cursuri care vă vor oferi tipul de specializare pe care îl preferați în aria mai largă a marketingului internațional și a managementului mărcii. Ambele piese se încheie cu un proiect de licență în marketing global (15 credite).
Cursuri - Track 1:
- Marketing și strategie internațională (7,5 credite)
- Management strategic al mărcii (7,5 credite)
- Marketing multicanal, retail și internaționalizare (7,5 credite)
- Strategie de cercetare (5 credite)
Cursuri - Track 2:
- Teoria culturii consumatorului și perspectivele consumului (7,5 credite)
- De la percepția consumatorilor la inovație (7,5 credite)
- Valoarea mărcilor într-o societate de consum (7,5 credite)
- Strategie de cercetare (5 credite)
Opțiuni pentru ambele cursuri:
- Una dintre următoarele două opțiuni (7,5 credite fiecare):
- Sustenabilitate și etica de marketing
- Marketing digital.
- Unul dintre următoarele două cursuri de metodă (5 credite fiecare):
- Metode de cercetare calitativă
- Metode de cercetare cantitativă
- Unul dintre următoarele două cursuri de metodă (5 credite fiecare):
- Înțelegerea consumului
- Managementul brandului corporativ și reputația
Acreditări
Oportunități de carieră
Perspectivele de carieră
Legăturile strânse ale școlii cu comunitatea internațională de afaceri și o rețea extinsă de parteneri corporativi asigură relevanță practică și oferă carierei tale un avans. Absolvenții și-au găsit un loc de muncă la companii lider internaționale din întreaga lume, de exemplu, SAS, L'Oréal și IKEA. Absolvenții acestui program pot căuta poziții în firme internaționale în marketing, strategie, management de brand și produs, vânzări și cercetare de marketing. Veți putea ajuta companiile să obțină o perspectivă oferindu-le analize de tendințe, cercetare de consum și marketing, business intelligence, planificare de scenarii, strategie și inovare.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master în Marketing Internațional
- Academic City, Emiratele Arabe Unite
Master în Management și Marketing Internațional
- Angers, Franţa
Master în marketing internațional
- Newcastle upon Tyne, Regatul Unit