Master în marketing internațional de lux
Oxford Brookes University
Informatie cheie
Locația campusului
Headington, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 - 2 an
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
GBP 16.200 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Studenți din Marea Britanie cu normă întreagă: 10.400 GBP | Studenți internaționali/UE cu normă întreagă: 16.200 GBP
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Cursul nostru MSc International Luxury Marketing vă permite să planificați și să aplicați strategii de management de marketing de lux. Totul într-un cadru de marketing internațional.
Studiile tale te vor dota cu perspicacitate și abilități critice și vei:
- învață să evalueze situațiile din punct de vedere financiar, comercial și cultural
- învățați cum să luați decizii cu privire la soluții și acțiuni prin integrarea cunoștințelor academice și practice cu studii de caz practice și scenarii live
- dezvolta strategii de marketing intr-un context de lux
- înțelegeți cât de esențial este construirea încrederii clienților și promovarea mărcilor de lux
- învață să ia decizii cu privire la activitățile operaționale și strategice de afaceri ale mărcilor de lux și canalele lor de distribuție.
Cu modul sandwich, poți aplica pentru un an de muncă plătită, supravegheată, într-un rol de marketing de lux, pentru a te pregăti pentru carieră. Acesta este disponibil dacă începeți cursul în septembrie.
Galerie
Admitere
Burse și finanțare
Curriculum
Învățare și evaluare
Veți studia opt module obligatorii, inclusiv un modul care vă ajută abilitățile profesionale și academice. Veți alege fie o dizertație, fie un proiect client.
Dacă începi din septembrie, poți alege modul sandwich. Acest lucru vă oferă posibilitatea de a aplica pentru un an de experiență de muncă plătită, supravegheată, într-un rol de marketing. Cursul durează doi ani.
Dacă alegi să nu faci un stagiu de muncă, cursul durează un an.
Dacă începeți în ianuarie, cursul durează un an, deoarece nu există opțiune de plasare.
Module de studiu
Module obligatorii
- Introducere în principiile marketingului
Acest modul prezintă principiile cheie ale marketingului prin studierea teoriilor care stau la baza subiectului. Veți explora rolurile cumpărătorilor, mediul de marketing și modalitățile în care agenții de marketing planifică, gestionează, implementează și monitorizează programele de marketing în contextul mediului internațional al secolului 21. - Înțelegerea comportamentului clientului
Veți evalua critic comportamentele clienților și interacțiunile acestora cu marketingul. Informat de știința comportamentală, veți analiza de ce clienții se comportă așa cum o fac și modul în care activitatea de marketing le influențează comportamentul. Această analiză vă informează înțelegerea critică și implementarea atât a practicilor de marketing strategice, cât și responsabile. O dimensiune inovatoare a acestui curs este investigarea agenților de schimbare care vor influența semnificativ comportamentele clienților în viitor, de exemplu, neuroștiința, schimbările climatice și inovația tehnologică. Acesta este un modul analitic care utilizează dovezile cercetării pentru a informa evaluarea, cercetarea comportamentală și de comunicare. - Metode de cercetare pentru evenimente și marketing
- Acest modul oferă abilitățile care vă permit să efectuați cercetări de marketing în mod independent. Se așteaptă ca studenții de la programele de master să efectueze cercetări eficiente, bazându-se pe o serie de surse de date secundare și primare în pregătirea cursurilor. Este important să fiți expus la o serie de probleme metodologice, tehnici de colectare a datelor și abilități de studiu. În plus, acest modul de Metode de cercetare este orientat spre pregătirea și finalizarea cu succes a cercetării de înaltă calitate, riguroase și sistematice pentru afaceri și management.
- Dezvoltare profesională și academică
Acest modul de dezvoltare a competențelor profesionale și academice vă ajută să deveniți un cursant pe tot parcursul vieții și vă îmbunătățește capacitatea de angajare. Începând cu concentrarea asupra modului de a obține cele mai bune rezultate din punct de vedere academic, vă veți dezvolta apoi abilitățile pentru angajare și planificarea carierei. Veți lucra printr-un plan de auto-dezvoltare, luând conducerea în propria învățare și dezvoltare. Veți fi instruit în identificarea, implicarea și reflectarea asupra modului în care puteți câștiga din activitățile de dezvoltare din cadrul universității și din exterior. - Strategie de marketing digital și social media
Tehnologiile digitale au transformat marketingul, oferă noi surse de perspectivă asupra clienților, au schimbat dramatic comportamentul clienților, au permis noi modele de afaceri și au influențat modul în care organizațiile interacționează cu clienții lor și cu părțile interesate cheie. Acest modul își propune să adopte o perspectivă strategică a mediului digital și social media. Se concentrează pe interacțiunea dintre consumatori, întreprinderi și alte organizații și modul în care gândirea digitală poate ajuta la un marketing eficient. Media web, platformele mobile, social media și instrumentele digitale sunt revizuite, practicate și evaluate critic pentru a identifica performanța de succes și pentru a crea strategii de marketing digital contemporane. - Strategia globală de marketing
Veți construi pe modulul Principii de marketing și veți explora mediul global de marketing. Se pune un accent deosebit pe internaționalizare și pe crearea și dezvoltarea piețelor globale. Veți înțelege principiile, influențele și instituțiile care afectează dezvoltarea comerțului internațional și a strategiilor de marketing global. Veți analiza oportunitățile și constrângerile în contextul strategiei globale de marketing și problemele de organizare și control asociate cu dezvoltarea piețelor globale. Aceasta include o apreciere a importanței problemelor etice și sociale. - Marketing internațional de lux
Acest modul examinează deciziile strategice implicate în marketingul de lux și managementul mărcilor de lux. Studenții au ocazia să planifice și să evalueze critic campaniile de marketing de lux. Brandurile de lux sunt unice prin faptul că oferă consumatorului un produs sau un serviciu de înaltă calitate, împreună cu beneficiile emoționale ale prestigiului și exclusivității. Acest modul reunește teoriile și practicile contemporane de marketing de lux, care acoperă multe domenii precum bijuterii, accesorii de modă, turism, vinuri fine, băuturi spirtoase și mașini de prestigiu. - Gestionarea experienței de lux
Acest modul leagă managementul operațiunilor de aspectele strategice de bază ale managementului internațional al retailului de lux pe diferite canale. Elevii vor înțelege modul în care unele locuri au devenit sinonime ale destinațiilor de lux, datorită capacității lor de a crea și de a oferi o experiență de lux fără probleme. Cheia în acest sens nu este doar gestionarea canalelor către piață, ci și capacitatea de a crea, gestiona și promova o relație credibilă și consistentă cu clienții. Într-o perioadă în care mărfurile contrafăcute au devenit, de asemenea, o problemă principală pentru această industrie, gestionarea experienței bunurilor și serviciilor de lux este mai esențială ca niciodată pentru succesul susținut al mărcilor de lux.
Proiect final - alege unul dintre
- Disertație
Dizertația este o oportunitate pentru tine de a explora și de a dezvolta expertiză în marketingul internațional de lux. Sunteți încurajat să alegeți un subiect care va fi valoros în viitoarea dvs. carieră. Aceasta este o activitate autogestionată, cu dvs. conducând propriul proiect de cercetare, cu îndrumări și sfaturi de către un supervizor, pe baza propunerii dezvoltate în modulul Metode de cercetare în marketing. - Proiect client
Aveți posibilitatea de a lega teoria de practică analizând o problemă organizațională reală. După ce ați identificat un proiect (cu aprobarea atât a companiei client, cât și a liderului de modul), investigați o anumită problemă, una care poate fi susținută prin literatura de specialitate și prin efectuarea de cercetări primare cu clientul. Acest modul nu este un stagiu, dar poate fi luat împreună cu un stagiu pe care l-ați identificat și la care participați. „Problema” în cauză poate fi o problemă actuală de management pentru organizația client sau legată de alegeri strategice viitoare. Proiectul Client vă oferă o experiență semnificativă de învățare și dezvoltare personală.
Loc de munca
- Practică de marketing (modul sandwich)
Acest modul este o oportunitate excelentă de a câștiga un an de experiență de lucru plătită cu normă întreagă supravegheată în Marea Britanie sau la nivel internațional într-un rol de marketing. Veți investiga o provocare de marketing într-o organizație comercială sau non-profit. Pe tot parcursul acestui plasament, aplicați conceptele practice pe care le învățați la curs. Când lucrați pentru organizație, veți fi responsabil pentru gestionarea unei mari părți din propria dvs. învățare, inclusiv urmărirea și înregistrarea progresului dvs.
Oferim multă asistență pentru a vă ajuta să găsiți experiență de muncă plătită și să obțineți conexiuni cu diverse organizații. Echipa noastră de plasamente (WAVES) are o bază de date care înregistrează oportunitățile de plasare și organizează numeroase târguri de plasare în care ai putea întâlni potențialii angajatori. Asigurarea unui loc de muncă în experiență este responsabilitatea dvs. și necesită mult efort, dar acest lucru vă oferă o experiență valoroasă. Ar trebui să vă acoperiți propriile costuri de trai și de călătorie pe toată durata acestei perioade.
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Programul asigură că absolvenții sunt bine plasați pentru a fi angajați în roluri de marketing în întreaga lume și în sectoare de lux, cum ar fi:
- bijuterii
- Modă
- turism
- vin fin
- spiritele
- mașini de prestigiu.
Aceste poziții nu se limitează la managementul intern de marketing, ci pot fi și în agențiile media, digitale, de brand și de comunicare, în special cele specializate pe piața de lux.
În plus, absolvenții din portofoliul nostru de cursuri sunt angajați în roluri de marketing în întreaga lume; acestea includ locuri de muncă în media, agenții digitale, de brand și de comunicații, precum și poziții interne de management de marketing în domenii atât de diverse precum bunuri de larg consum, retail, retail de lux și ospitalitate, călătorii, publicații și producție. Angajatorii includ:
- Johnson & Johnson
- Hitachi
- DK
- Avis
- PWC.
Pozițiile absolvenților noștri în marketing sunt manageri de marketing, planificatori de marketing, manageri de brand, manageri de comunicare corporativă și manageri de comunități de social media. În plus, unii dintre studenții noștri își înființează propriile companii.
Marketingul de la Oxford Brookes University are relații strânse cu companii dintr-o serie de industrii. Aceste relații informează proiectarea și livrarea programului și oferă oportunități de plasare și angajare. Pe lângă sprijinul pentru dezvoltarea carierei profesionale oferit în cadrul programului, Universitatea are un Serviciu de Cariere activ și entuziast. Acest serviciu îi ajută pe studenți să obțină „avantajul competitiv” atunci când aplică pentru locuri de muncă, oferind ajutor cu CV-uri și centre de evaluare simulate și interviuri.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master of Science (MSc) în Managementul experiențelor de lux
- Kowloon, Hong Kong
MA Management de brand de lux
- London, Regatul Unit
Master International Management Industries De Lux
- Paris, Franţa