Master în marketing digital
HTL - International School Of Hospitality Tourism & Languages
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Barcelona, Spania
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță, În campus
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 4.200 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
În versiunea Campus
Acest program de formare profesională intensivă pentru 1 an universitar este conceput pentru a produce profesioniști în domeniul marketingului digital . Acest program este probabil un beneficiu special pentru studenții care studiază cursuri de ospitalitate, turism, publicitate, afaceri, mass-media, marketing, comunicare, relații publice și subiecte conexe în care aprecierea comerțului electronic, e-marketingului, sunt necesare medii sociale.
Marketingul digital este un domeniu profesional de practică care necesită abilități puternice de comunicare verbală și scrisă, acuratețe și atenție la detalii, excelente abilități de lucru în echipă și, în același timp, capacitatea de a lucra independent, capacitatea de a transporta simultan mai multe proiecte, capacitatea de a lucra sub presiune și respectarea termenelor limită, cunoașterea bună a relațiilor și a competențelor analitice.
Limba de predare principală este engleza . Planul de studiu include un modul intensiv de studiere a limbilor străine pentru a alege din spaniolă pentru străini, francezi sau ruși. După finalizarea modulelor teoretice sau simultan cu aceasta, toți studenții au opțiunea de a încheia o perioadă de stagiu în companii locale sau situate în străinătate.
Această formare a fost special concepută pentru a vă învăța toate informațiile și abilitățile de care aveți nevoie pentru a deveni un manager de marketing digital de succes. Instruirea este sub forma unor cursuri, obiective de învățare, studii de caz și întrebări de examinare, idei cheie, activități și misiuni individuale. Examenul se desfășoară sub formă de examene scrise și misiuni individuale și de grup și exerciții de atelier. Discuțiile la studiile de caz din clasă acoperă diferite domenii profesionale, de la sectorul Industrie turistică până la cel Retail, ceea ce va ajuta la alegerea sferei de specializare în care să lucreze.
Toți studenții străini trebuie să facă un modul de pregătire a limbii spaniole pentru a lua unul dintre examenele de stat oficiale de limbă spaniolă pentru străini, DELE sau SIELE Global, de nivel corespondent A1, A2, B1, B2 sau C1. Școala Internațională HTL este un centru de examinare SIELE acreditat al Institutului Cervantes.
Versiune online
Structura programului:
- Veți avea acces la platforma online specializată pentru o perioadă de 9 luni, cu toate materialele de studiu necesare pentru toate modulele obligatorii conform planului de studiu
- Toți studenții străini trebuie să facă un modul de pregătire a limbii spaniole pentru a lua unul dintre examenele de stat oficiale de limbă spaniolă pentru străini, DELE sau SIELE Global, de nivel corespondent A1, A2, B1, B2 sau C1. Școala Internațională HTL este un centru de examinare SIELE acreditat al Institutului Cervantes.
- Veți avea 9 luni pe an universitar pentru a pregăti toate cele necesare pentru testele de absolvire și examenele. Examenele se pot face online sau personal la școală din Barcelona sau Valencia.
- Veți avea posibilitatea de a face stagiu la nivel mondial ca student HTL. Școala va semna toate acordurile de stagiu necesare. Stagiul de practică se poate desfășura pe tot parcursul anului, simultan cu studiile online teoretice. Odată ce stagiul este terminat, va fi necesar să prezentați certificatul de evaluare pentru a-l număra ca credit obligatoriu în scrisul dvs. de studiu.
Admitere
Pentru a se înscrie în diploma de master, este necesar:
1. completați formularul de cerere online de mai jos
2. să depună documentele solicitate:
- copie dupa pasaport
- ultima transcriere a studiilor
- CV
- Certificat de nivel în limba engleză, dacă există. Dacă nu aveți nicio dovadă a nivelului dvs. de limba engleză, trebuie să completați testul de plasare online pentru a fi completat online înainte ca cererea online să se încheie. Legătura directă se află pe pagina Admitere.
calificări
După finalizarea cu succes a acestui program profesional de studiu, veți:
1. Fiți acordat
- Diplomă de licență în marketing digital
- diploma DELE sau diplomele oficiale pentru limba spaniolă pentru limba străină (SIELE Global) sau
- Certificat de limbă franceză / rusă
2. Au obținut o calificare acreditată pentru nivelurile de conducere și de supraveghere, care vă arată că aveți competență în activitățile profesionale de muncă.
3. Au obținut o calificare de nivel înalt, echivalată cu cadrul de studii internaționale, ca Master sau Propio Master conform cadrului național spaniol.
Planul de studiu: 72 ECTS
Modulul I: Introducere în marketingul digital
- Înțelegerea internetului
- Situația digitală în marketing
Modulul II. Elaborarea planurilor strategice de marketing
- Strategia digitală de marketing
- Cercetarea pieței
- Strategie de marketing pentru conținut
Modulul III. Înțelegerea oportunităților și provocărilor web
- Experiența utilizatorilor
- Dezvoltare și design web
- Scrierea pentru
Modulul IV. Conducerea traficului și construirea relațiilor
- Managementul relatiilor cu clientii
- Optimizarea motorului de căutare (SEO)
- Rețeaua de căutare
- Publicitate online
- Afiliere de marketing
- Video Marketing
- Social Media Channels
- Social Media Strategy
- Marketing prin e-mail
- Marketingul mobil
Modulul V. Folosirea datelor pentru optimizare
- Analiza datelor
- Optimizarea conversiilor
Modulul VI. Curs intensiv de limbi străine I (spaniolă, franceză sau rusă)
- Examenul oficial DELE al modulului de pregătire pentru Spaniolă pentru Străini
- Teste de limbă generală franceză sau rusă în funcție de nivelul inițial de intrare
Modulul VII. Limba spaniolă / franceză / rusă pentru modulul sectorului turistic
Modulul VIII. Proiect final
· Proiectarea proiectului
Instrumente de cercetare
· Reflecții personale
· Proiecte potrivite pentru chestionare
· Desfășurarea cercetărilor academice, a cercetării și revizuirii literaturii
· Dezvoltarea unei întrebări, ipoteze și metodologie de cercetare
· Gestionarea unui proiect de cercetareIV: Managementul producției și al operațiunilor
Modulul IX: stagiu
examene
Examen interdisciplinar
Examenul oficial al limbii spaniole pentru străini DELE sau SIELE
Examen limba franceză / rusă
* O oră academică: 45 de minute
Carieră
Multe companii mari și mijlocii au un departament de marketing și comunicare intern, care oferă servicii de marketing digital în plus față de suportul tradițional de marketing. Întreprinderile mici și mijlocii (IMM-urile) pot externaliza comercializarea către agenții sau pot avea echipe de marketing mai mici.
Oportunități există în toate sectoarele, printre care:
- sectorul automobilelor
- management de evenimente
- calcul și software
- bunuri de larg consum în mișcare rapidă (FMCG)
- servicii financiare
- educație superioară și continuă
- divertisment la domiciliu
- industria ospitalitatii
- agenții de turism online
- servicii de rezervare online
- media și publicarea
- media online
- cu amănuntul
- telecomunicații
- companiile aeriene / transport, etc
Perspectivele de carieră:
- asistent de marketing digital
- executivul de marketing digital
- coordonator / manager digital
- junior de marketing digital
- contul executiv
- director de cont digital
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master în marketing digital
- 463, Singapore
Master în Marketing Digital
- Zagreb, Croaţia
Master în marketing digital și social media
- Madrid, Spania