Master în marketing digital și strategie online
Spain Business School
Informatie cheie
Locația campusului
Madrid, Spania
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
Amestecat, Învățământ la Distanță, În campus
Durata
12 months
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
EUR 6.850 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Mar 2024
* aplicați pentru bursa dvs. Posibilitate de până la 40%
Introducere
Cine ar trebui să participe
Pentru toți profesioniștii care trebuie să integreze în strategiile lor de afaceri noile canale utilizate de clienți: digital. Și, bineînțeles, tuturor antreprenorilor care au nevoie să cunoască avantajele pe care le oferă Internetul fie pentru că vor crea un e-commerce, fie pentru că vor să-și transforme sau să-și adapteze afacerea tradițională la cea digitală.
obiective
- Cunoașteți, înțelegeți și aplicați bazele fundamentale ale oricărei companii, dar din viziunea noii piețe: digital.
- Dobândi cunoștințe complete despre marketing și managementul clienților.
- Aflați cum să măsurați și să obțineți rezultate privind acțiunile care sunt puse în aplicare.
- Deveniți un expert în obținerea celei mai bune ROI.
- Aveți posibilitatea să vă construiți propriul proiect și să obțineți finanțare pentru acesta
agendă
Modulul 1: Noțiuni de bază
- Sesiunea 1: Mediul tehnologic și juridic.
- Sesiunea 2: Fundamentele marketingului.
Modulul 2: Clientul Sesiunea 1: Consumator digital.
- Sesiunea 2: CRM. Managementul clientilor.
- Sesiunea 3: Loialitatea clienților.
Modulul 3: Marketing digital
- Sesiunea 1: Marketing digital.
- Sesiunea 2: Marketing mobil.
- Sesiunea 3: Lumea rețelelor sociale.
- Sesiunea 4: Marketing prin e-mail.
- Sesiunea 5: motoare de căutare SEO și SEM.
- Sesiunea 6: Google Analytics I. Analiza datelor.
- Sesiunea 7: Google Adwords I. Proiectarea campaniilor.
Modulul 4: Strategie
- Sesiunea 1: Obiective și strategii ale unui site web.
- Sesiunea 2: Strategie în comerțul electronic.
- Sesiunea 3: Strategia în rețelele sociale.
- Sesiunea 4: Managementul reputației online.
- Sesiunea 5: Plan strategic de marketing.
- Sesiunea 6: Crearea produsului digital.
- Sesiunea 7: Campanii 360º.
- Sesiunea 8: Marketing sectorial.
Modulul 5: Abilități de management digital
- Sesiunea 1: Comunicare scrisă.
- Sesiunea 2: Comunicare audiovizuală.
- Sesiunea 3: Vorbirea în public.
- Sesiunea 4: Prezentări eficiente
Proiect final de masterat: întotdeauna însoțit de expertul dvs., de tutorele de proiect și de șeful studiilor.
informatii suplimentare
Acei studenți care doresc să facă acest lucru au posibilitatea de a face stagii în principalele companii.
Această formare poate fi finanțată de Fundația tripartită
Opiniile elevilor
Carmen Luna (2015)
- Care este cel mai bun curs?
Cel mai bun lucru despre master a fost varietatea subiectelor predate, variind de la subiecte mai tehnice, cum ar fi Noțiuni fundamentale ale mediului legal, Dreptul antreprenorial sau Finanțe pentru non-financiare, la subiecte mai practice și dinamice, cum ar fi Managementul timpului sau Motivație și leadership . - Care este cel mai rău curs?
Numărul mare de exerciții pe care unii profesori îl trimit - L-ai recomanda?
Da. L-aș recomanda persoanelor care doresc să aibă o pregătire extinsă în afaceri digitale și, de asemenea, celor care au cunoștințe despre anumite domenii ale marketingului și care nu s-au aprofundat în subiecte atât de importante precum marketingul mobil, rețelele sociale sau analiza web.
Francisco Salas (2016)
- Care este cel mai bun curs?
Îmi plac subiectul, campusul și metodele. - Ați recomanda acest maestru?
Da, desigur.
Admitere
Curriculum
Consultați planul oficial de studii pe site-ul acreditatorului de calitate a învățământului superior din Spania. Acreditare de calificare
Vezi planul de studiu detaliat și calendarul înSite-ul școlii de afaceri din Spania .
Clasamente
Premiul Spain Business School pentru cea mai bună școală de afaceri din Spania 2021 și 2022. Masterul nostru în clasamentul oficial Spania 2023:
Master în marketing digital: nr. 3
- Master în afaceri digitale: nr. 1
- Master în antreprenoriat: nr. 1
- Master în Analytics și Big Data: nr. 3 (Analist de date de afaceri / Știința datelor)
Master MBA: nr. 5