Master în marketing digital și social media
Centro De Estudios Financieros CEF
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Madrid, Spania
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță, În campus
Durata
12 months
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
EUR 7.990 / per course *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* modalitatea față în față și tele față în față; 5.460 € - modul online
Introducere
Obiectivul Masterului în Marketing Digital și Social Media este de a pregăti profesioniști de nivel înalt astfel încât aceștia să poată implementa și dezvolta cu succes strategii de marketing, prin canale digitale, care să ajute la atingerea obiectivelor companiei. Și totul dintr-o perspectivă foarte practică, în care studentul va avea contact cu unii dintre cei mai buni profesioniști în marketing digital din Spania, care le vor arăta cele mai recente din sector.
Masterul nu se va concentra doar pe Internet ca vehicul pentru promovarea produselor și serviciilor, ci va aborda, dintr-o perspectivă cuprinzătoare, modul în care acesta afectează diferitele dimensiuni ale marketingului, permițând studentului să termine Masterul cu cunoștințe solide care să răspundă. întrebări precum: cum afectează internetul politica de prețuri? Ce caracteristici au canalele digitale ca mijloace de vânzare? Există produse pentru vânzare exclusivă pe Internet? Cum îmi pot găsi ținta? Am aceeași concurență pe internet ca la punctul fizic de vânzare?
Acest Master în marketing digital are conținut care va amesteca două aspecte fundamentale: pe de o parte, instrumentele, deoarece este esențial să cunoaștem în profunzime instrumentele digitale aplicate în lumea profesională; pe de altă parte, strategia, studentul va vedea o multitudine de cazuri și activități și va putea selecta cea mai bună strategie posibilă.
Este cel mai inovator Master de pe piață, deoarece conținutul său a fost recent reformat pentru a se adapta la ceea ce se cere pe piață și are o abordare foarte practică. Elevii nu vor participa doar la sesiuni despre strategii digitale, ci vor fi obligați să le planifice, să le implementeze și să le măsoare. În timpul masterului, studenții proiectează site-uri web, aplicații mobile, chatbot, lansează reclame sociale și afișează campanii de marketing, gestionează profiluri de social media, primesc informații pentru a obține certificate Google Ads, Google Analytics sau Hootsuite, dezvoltă strategii CRO, învață cel mai răspândit design grafic și programe de editare video de pe piață.
Gradul oficial
Studenții care îndeplinesc cerințele Universității la Distanță din Madrid (UDIMA) vor obține titlul de Master Universitar în Marketing Digital și Rețele Sociale (Oficial) oferit de UDIMA, pe lângă diploma de Master Profesional eliberat de CEF.
Rezultatul programului
La finalizarea diplomei de master, studentul va fi capabil să:
- Stabiliți obiective adecvate pentru marketing online, precum și evaluați rentabilitatea investiției acestor acțiuni.
- Stăpânește tehnicile comerțului electronic, vânzarea pe internet și generarea de trafic către paginile web.
- Aprofundați în poziționarea în motoarele de căutare, atât SEO, cât și SEM.
- Dezvoltați site-uri web de succes, învățând să utilizați managerii de conținut.
- Implementați politici CRM digitale și desfășurați campanii eficiente de marketing prin e-mail.
- Proiectați campanii publicitare pe Internet atât pentru reclame grafice, cât și pentru reclame sociale.
- Utilizați rețelele sociale ca puncte de contact pentru clienți pentru a îmbunătăți reputația digitală.
- Analizați rezultatele obținute în diferitele faze ale planului de marketing digital.
- Schimbați modul în care compania se relaționează, comunică și își gestionează relația cu clienții și piețele, realizând un exercițiu de transformare digitală.
- Înțelege cele mai noi tehnologii aplicate digitalizării companiei și poți să le adaptezi la nevoile organizației: big data, chatbot, internet of things.
Studenți ideali
adresată
Masterul se adresează tuturor celor cu o diplomă universitară și care sunt interesați să se specializeze în domeniile de marketing digital, comerț electronic și social media. De asemenea tuturor acelor antreprenori care doresc să înceapă afaceri bazate pe mediul digital și au nevoie să cunoască cheile și oportunitățile pe care le oferă internetul.
Nu este necesar să aveți cunoștințe aprofundate de marketing pentru a accesa acest Master, deoarece la începutul acestuia veți trece în revistă elementele fundamentale ale marketingului și comercializării produsului.
Totuși, acei absolvenți care nu provin din domeniile Comerț și Marketing, Economie, Organizarea Afacerilor, Jurnalism, Publicitate și Comunicare Audiovizuală și care doresc să obțină statutul oficial vor trebui să urmeze o pregătire suplimentară prin UDIMA. Mai exact, acestea sunt două subiecte: „Marketing și globalizare” și „Rețele sociale și management comunitar”.
Admitere
Curriculum
Masterul CEF în Marketing Digital și Social Media are un program foarte ambițios care include conținutul fundamental pe care un profesionist care vrea să facă o carieră în domeniul marketingului în canalele digitale trebuie să îl cunoască.
Masterul, consolidat deja în ultimii ani ca unul dintre cele mai bune din domeniul său, este reformulat în fiecare ediție pentru a se adapta la ultimele tendințe care apar pe piață. În acest sens, putem spune că este probabil cel mai inovator program de pe piață care permite obținerea unei diplome oficiale (Masterul în Marketing Digital și Rețele Sociale de la UDIMA).
Mai mult, cunoștințele obținute pe parcursul programului, atent concepute ținând cont de nevoile cerute de piață, vor fi puse la încercare în Proiectul Final de Master, care urmărește realizarea unui plan de marketing digital sau digitizarea unei companii. Obiectivul este de a extinde capacitatea de angajare a studentului.
Mai jos puteți vedea subiectele Masterului CEF în Marketing Digital și Social Media, precum și organizarea acestora pe semestre și numărul de credite pentru fiecare dintre ele:
subiecți
Primul semestru
- Ecosistem și transformare digitală
- Client digital
- Plan de marketing digital
- Web Design, Comerț Electronic și Experiență Utilizator
- Social Media și Content Marketing
Al doilea semestru
- Marketing-ul motoarelor de căutare
- Planificare de marketing și publicitate display
- Business Intelligence și marketing bazat pe date
- Web Analytics și rețele sociale
- Practici externe
- Proiect final de master
Oportunități de carieră
Marketingul digital este un sector foarte dinamic în care profesioniștii sunt solicitați în fiecare zi și în care șomajul practic nu există. Pentru că este un domeniu multidisciplinar, există diverse posturi pe care profesioniștii în marketing digital le pot ocupa, atât în departamentele de marketing ale companiilor din toate domeniile, cât și în agențiile și consultanțele de marketing și comunicare.
Pe de o parte, există diferite poziții specifice în marketingul digital: Manager de marketing digital, Manager de marketing digital, Consultant SEO, Manager de social media, Expert în analiză web, Planificator de media digitală, Consultant de utilizare, Manager de comunitate, Specialist în transformare digitală, Director de cont digital , Tehnician senior SEM, Manager de proiect digital, Trafficker etc.
Pe de altă parte, faptul de a fi specialiști în digital, domeniu care ocupă o secțiune din ce în ce mai importantă din bugetele și sistemele organizatorice ale companiilor, reprezintă un avantaj față de ceilalți profesioniști în marketing atunci când vine vorba de ocuparea unor posturi precum: Director de Marketing, Manager de produs, planificator media, manager de marketing, manager de proiect, tehnician marketing și vânzări etc.
Consiliul de muncă
Schimbul de locuri de muncă și antreprenori este un serviciu gratuit oferit atât studenților, cât și absolvenților CEF.- UDIMA, precum și companiilor care doresc să ocupe posturi în diferite domenii funcționale, cu scopul de a crea o interrelație reciprocă. Are birouri în Barcelona, Madrid și Valencia din care sunt gestionate ofertele naționale și internaționale.
Bursa de locuri de muncă și antreprenori oferă îndrumări și informații profesionale pentru angajare și este o sursă magnifică de recrutare a profilurilor profesionale la orice nivel al companiei, de la stagiari în practici de formare până la profiluri senior, inclusiv manageri și tehnicieni. Pentru a facilita căutările, are propriul portal de angajare și stagiu.
La începutul masterului, consilierii centrului de locuri de muncă și directorul de master se adună individual cu studenții pentru a le înțelege nevoile și a-i ajuta să-și crească angajabilitatea. Această dublă perspectivă este foarte interesantă, întrucât managementul programului este pe deplin conștient de ceea ce se cere în departamentele de marketing, iar agențiile de publicitate și consilierii cunosc perfect nevoile recrutorilor.
Schimbul nu se limitează la gestionarea platformei de căutare a unui loc de muncă, ci ajută și studentul care o solicită în realizarea unui CV atractiv, sau în pregătirea unui interviu sau a unei dinamici de grup. De fapt, pe parcursul programului sunt stabilite o serie de sesiuni specifice pe aceste teme.
Ca exemplu al proiecției sale, CEF.- UDIMA a semnat mii de acorduri cu companii colaboratoare naționale și internaționale din toate sectoarele de afaceri.