Master în marketing digital și comerț electronic
Spain Business School
Informatie cheie
Locația campusului
Madrid, Spania
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
Amestecat, Învățământ la Distanță, În campus
Durata
12 months
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
EUR 6.850 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Mar 2024
* aplicați pentru bursa dvs. Posibilitate de până la 40%
Introducere
Cine ar trebui să participe
Se adresează tuturor acelor oameni care doresc să creeze o afacere pe internet și care doresc să ajungă la potențialii lor cumpărători, oriunde s-ar afla, și care știu cum să o facă din diferitele dispozitive care există. De asemenea, pentru acele persoane care trebuie să definească și să planifice strategia care va duce la succesul oricărei companii dedicate comerțului.
obiective
- Cunoașteți, înțelegeți și aplicați bazele fundamentale ale oricărei companii de pe Internet dedicate comerțului, dar din viziunea noii piețe digitale.
- Dobândiți cunoștințele complete de la achiziția de clienți, loialitatea, strategia de comerț electronic la analiza rezultatelor.
- Aflați cum să măsurați și să obțineți rezultate privind acțiunile care sunt puse în aplicare.
- Deveniți un expert în obținerea celei mai bune ROI.
- Aveți posibilitatea să vă construiți propriul proiect și să obțineți finanțare pentru acesta.
- În plus, există o serie de obiective globale pentru toate programele care constau în: gestionarea eficientă a echipelor de lucru, învățarea deciziilor strategice, dezvoltarea unei viziuni globale și integrate, stăpânirea managementului schimbării și captarea aptitudinilor manageriale.
agendă
Modulul 1: Noțiuni de bază
- Sesiunea 1: Mediul tehnologic și juridic
- Sesiunea 2: Fundamentele marketingului
- Sesiunea 3: Introducere în comerțul electronic
Modulul 2: Clientul
- Sesiunea 1: Consumator digital
- Sesiunea 2: CRM. Managementul clientilor
Modulul 3: Marketing digital
- Sesiunea 1: Marketing digital
- Sesiunea 2: Marketing mobil
- Sesiunea 3: Rețele sociale
- Sesiunea 4: Marketing prin e-mail
- Sesiunea 5: Motoare de căutare: SEO-SEM
- Sesiunea 6: Google Analytics I
- Sesiunea 7: Google Adwords I
- Sesiunea 8: Proiectarea și gestionarea campaniei
Modulul 4: E-commerce
- Sesiunea 1: Strategie în comerțul electronic
- Sesiunea 2: E-commerce social
- Sesiunea 3: logistica e-commerce
- Sesiunea 4: Prestashop
- Sesiunea 5: Magento
Modulul 5: Abilități de management digital
- Sesiunea 1: Managementul timpului
- Sesiunea 2: Managementul stresului
- Sesiunea 3: Vorbirea în public
- Sesiunea 4: Prezentări eficiente
Proiect final de masterat: întotdeauna însoțit de expertul dvs., de tutorele de proiect și de șeful studiilor.
informatii suplimentare
Acei studenți care doresc să facă acest lucru au posibilitatea de a face stagii în principalele companii.
Această formare poate fi finanțată de către Fundația tripartită.