Master în marketing de marcă de lux
Glasgow Caledonian University, London (GCU London)
Informatie cheie
Locația campusului
London, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 - 3 an
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
GBP 8.400 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* studenți cu normă întreagă din Marea Britanie / UE
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Un program unic, conceput pentru a reflecta natura distinctivă a sectorului mărcilor de lux. Masteratul nostru în marketing de marcă de lux vă oferă abilitățile de specialitate, cunoștințele din industrie și expertiza necesare pentru o carieră de succes într-o nișă și o industrie inovatoare.
Veți studia o serie de subiecte, veți oferi o gamă largă de cunoștințe și înțelegere a marketingului legat în mod specific de brandurile de lux, cu accent pe perspectivele critice privind comportamentul consumatorilor de lux, brandingul de lux și comunicările de marketing și examinarea aspectelor juridice ale brandingului în cadrul unui lux context. Vă vom ajuta să vă dezvoltați abilitățile intelectuale împreună cu abilitățile și practicile contemporane necesare pentru a excela în industrie.
Există, de asemenea, posibilitatea de a finaliza un stagiu de muncă, voluntariat, consultanță de birou sau chiar să studieze în străinătate. Studenții au, de asemenea, posibilitatea de a se angaja în cercetare independentă prin proiectul de cercetare.
Programul își propune să ofere o oportunitate absolvenților de a studia marketingul de lux într-un context global, conștientizând în același timp responsabilitățile mai largi ale întreprinderilor, inclusiv conducerea responsabilă. La absolvire, veți fi bine poziționat pentru a opera ca manager într-o industrie din ce în ce mai competitivă și orientată digital, cu un domeniu internațional.
Universitatea sa bazat pe o bogăție de expertiză în sectorul luxului de la profesorii noștri academici și onorifici care provin și continuă să lucreze ca lideri în industrie. Scopul principal este de a oferi studenților o înțelegere contemporană a marketingului brandului de lux, pentru a satisface nevoile industriei brandurilor de lux. Se intenționează ca viitorii absolvenți să poată performa ca profesioniști care își aplică cunoștințele, abilitățile analitice și personale și competențele pentru a-și atinge cu succes locuri de muncă în sectorul mărcilor de lux.
Admitere
Curriculum
Informații despre modul
Legăturile noastre bine stabilite cu industria, împreună cu gândirea și cercetarea actuală, au modelat structura programului, care constă din 6 module, plus o disertație.
Marketing strategic al bunurilor de lux
Explorează modul în care activele unei companii de lux pot fi folosite pentru a crea și a oferi valoare părților interesate, în special clienților și părților interesate. Studenților li se oferă posibilitatea de a dezvolta o imagine de ansamblu managerială a modului în care marketingul interacționează cu celelalte domenii funcționale ale afacerii de lux.
Aspecte juridice ale managementului mărcii
Se concentrează și contextualizează aspectele de nișă ale dreptului, astfel încât să fie accesibile celor care nu au un studiu juridic prealabil al legislației sau reglementărilor privind proprietatea intelectuală. Acesta oferă baze pentru gândirea critică, analitică și creativă din punct de vedere juridic, în timp ce explorează problemele juridice legate de mărcile comerciale, numele de domenii, trecerea, drepturile de proiectare, drepturile de brevet, drepturile de autor și problemele legate de standardele de publicitate.
Dezvoltarea competențelor personale și profesionale
Permite studenților să identifice, să înțeleagă, să dezvolte și să articuleze abilitățile lor personale cheie în contextul aspirațiilor lor viitoare de carieră. Studenților li se va oferi oportunitatea de a efectua un plasament în industrie, de voluntariat, de a studia în străinătate sau de a participa la consultanță la birou, pentru a fi mai bine pregătiți pentru viața lor personală și profesională.
Marketing sustenabil condus de consumatori
Conceput pentru a oferi o înțelegere aprofundată și critică a practicilor de marketing durabile conduse de consumatori. Studenților li se prezintă conceptul de perspectivă asupra clienților și rolul acestuia în luarea deciziilor de marketing. Modulul evaluează rădăcinile psihologice, sociale și economice ale disciplinei comportamentului consumatorului și le raportează la consumatorii contemporani.
Branding global și comunicații de marketing integrate
Oferă studenților o înțelegere critică a teoriei branding-ului printr-o examinare a cadrelor teoretice cheie relevante pentru identitatea mărcii, personalitatea, relațiile cu brandul și cultura mărcii. Sunt explorate diverse sectoare, inclusiv moda, lux, călătorii și divertisment, oferind studenților o înțelegere a mixului de comunicare de marketing.
Proiect de cercetare: Design și Metode
Prezintă studenților abordările de cercetare și abilitățile de gestionare a timpului esențiale pentru proiectul lor de cercetare. Modulul oferă cunoștințe esențiale despre designul cercetării în domenii cheie și adoptă o perspectivă critică în compararea și contrastarea modelelor alternative de cercetare.
Disertație
Elementul final al programului este disertația, care vă oferă o oportunitate de a proiecta și de a întreprinde o cercetare originală într-o zonă selectivă de marketing de brand de lux.
Rezultatul programului
Obiectivele educaționale ale programului
Ca răspuns la propunerea unică pe care bunurile și serviciile de lux sunt prezente pe piața globală împreună cu corpul emergent de interes academic care s-a dezvoltat în acest domeniu, programul MSc Luxury Brand Marketing își propune să ofere absolvenților o oportunitate de a studia marketingul de lux într-un contextul global, fiind, de asemenea, conștienți de responsabilitățile mai largi ale afacerilor, inclusiv conducerea responsabilă.
Studenților din program li se va oferi posibilitatea de a studia teoria și practica de marketing printr-o varietate de subiecte specializate, inclusiv comportamentul consumatorilor de lux, branding de lux și comunicații de marketing și examinarea aspectelor legale ale brandingului într-un context de lux. În plus, fie efectuați un stagiu de muncă, studiați în străinătate, lucrați de voluntariat sau consultați la birou. Studenții au, de asemenea, posibilitatea de a se angaja în cercetare independentă prin proiectul de cercetare.
Programul este cel mai potrivit pentru studenții care au studiat anterior afacerile la nivel de licență și care doresc să dezvolte o înțelegere mai profundă a instrumentelor și tehnicilor disponibile managerilor și să le aplice într-un context de marketing de brand de lux. Programul poate atrage și studenții care nu provin din mediul comercial, dar care se angajează să dezvolte o carieră de marketing în branding de lux. Programul este oferit atât full-time, cât și part-time. Practicanții sunt bineveniți să aplice, prin urmare programul acceptă cererile prin ruta de intrare flexibilă care implică transferul de credit și RPL.
Se anticipează că viitorii absolvenți ai programului vor putea funcționa ca profesioniști, aplicând cunoștințele, abilitățile și competențele de rezolvare a problemelor din lumea reală pentru a obține cu succes locuri de muncă în sectorul de marketing al mărcilor de lux. Mai exact, obiectivele educaționale ale programului sunt:
- Oferiți studenților o serie de oportunități pentru studiul teoriei și practicii relevante pentru marketingul mărcilor de lux;
- Să pregătească și să echipeze studenții cu cunoștințele academice adecvate pentru a le permite studenților să comunice eficient cu privire la problemele legate de marketingul mărcilor de lux;
- Oferiți studenților posibilitatea de a se angaja în rezolvarea problemelor din lumea reală, de exemplu, printr-o oportunitate de plasare la locul de muncă sau consultanță la birou;
- Oferiți studenților oportunități de dezvoltare personală prin realizarea unui proiect de cercetare individual. În special, încurajarea studenților să învețe independenți, persoane foarte motivate și încrezătoare în sine;
- Pregătiți studenții pentru cariere în marketingul mărcilor de lux, în special, pentru a dezvolta o serie de abilități și atribute pentru a spori capacitatea de angajare a studenților ca potențiali profesioniști de marketing în sectorul de lux;
- Furnizați nu numai abilități de cunoștințe legate de subiect, ci și abilități de cercetare, studiu și abilități personale. Pentru a facilita dezvoltarea gândirii critice, a abilităților analitice și a practicilor de cercetare pentru a le permite studenților să înțeleagă și să selecteze metodologii și tehnici de cercetare adecvate pentru cercetarea independentă.
Galerie
Taxa de școlarizare a programului
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master în spațiu și identitate de marcă (învățare la distanță)
- Online Cyprus
Master în Branding și Design de Ambalaje
- Barcelona, Spania
Master in Branding
- Barcelona, Spania