Master în managementul serviciilor, managementul culturii și creativității
Lund University
Informatie cheie
Locația campusului
Helsingborg, Suedia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Prezentare generală a programului
Programul de master în managementul serviciilor este o oportunitate unică pentru cei care caută un program de management la un nivel avansat, cu o legătură puternică cu cercetarea. Programul combină cunoștințele aprofundate ale sectoarelor de servicii cu o înțelegere a nevoilor organizaționale și manageriale specifice ale activităților de servicii.
Când aplicați la programul de master în managementul serviciilor, alegeți una dintre cele cinci specializări diferite: managementul culturii și creativității, retail, managementul lanțului de aprovizionare, managementul durabil al serviciilor sau turismul. Avem un amestec de studenți din întreaga lume.
Caracteristicile programului:
Cererile mai diversificate ale managerilor și profesioniștilor din sectoarele culturale, creative și non-profit din cauza schimbărilor tehnice, economice și sociale necesită o pregătire calificată în managementul și dezvoltarea serviciilor, întreprinderilor și organizațiilor. Veți obține o înțelegere profundă a condițiilor specifice și a proceselor de producție ale sectoarelor. Veți studia și analiza teorii și studii de caz din sectoarele legate de probleme precum guvernanța, conducerea, organizarea, antreprenoriatul și dezvoltarea serviciilor.
Curriculum
Structura programului
Semestrul 1:
- Introducere în managementul serviciilor (7,5 credite)
- Introducere în managementul culturii și creativității (7,5 credite)
- Gestionarea organizațiilor de servicii (7,5 credite)
- Teoria științelor sociale (7,5 credite)
Semestrul 2:
- Metode în științe sociale (15 credite)
- Dezvoltare de servicii, inovare și antreprenoriat (15 credite)
Semestrul 3:
- Cursuri opționale (15 credite)
- Managementul și guvernarea întreprinderilor creative (15 credite)
Semestrul 4:
- Teză de master (30 credite)
Oportunități de carieră
Perspectivele de carieră
Un master în managementul serviciilor este pentru cei care caută o carieră sau lucrează deja în sectorul cultural, creativ sau non-profit și caută să-și îmbunătățească abilitățile antreprenoriale și manageriale sau să obțină cunoștințe mai profunde despre guvernanța și dinamica specifică a acestor sectoare. Absolvenții vor putea lucra ca manageri, analiști, consultanți sau cercetători în sectoarele culturale, creative, non-profit sau în alte părți ale sectorului serviciilor.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master în Biologie Moleculară, Tehnologie Biomedicală
- Tampere, Finlanda
Biotehnologie: Știința și tehnologia biomoleculară
- Gothenburg, Suedia
Master în Științe Moleculare ale Vieții
- Stockholm, Suedia