Master în managementul mărcilor de modă
IED – Istituto Europeo di Design Florence
Informatie cheie
Locația campusului
Florence, Italia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
9 semesters
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 24.000
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
22 Nov 2024
Introducere
Înțelegeți și gestionați echilibrul dintre cerințele creative și economice care definesc afacerea în modă.
Îmbină-ți pasiunea pentru brandurile de modă cu o înțelegere profundă a proceselor și pârghiilor de marketing. Studiați impactul culturii vizuale și analizați relația complicată dintre industria modei și arta contemporană.
Construiți baze metodologice care vă vor permite să dezvoltați și să prezentați strategii eficiente de brand. Masterul în managementul mărcilor de modă combină cercetarea și practica pentru a simula realitățile industriei modei printr-o abordare orientată spre design.
Elevii vor dobândi abilitățile și cunoștințele fundamentale necesare pentru a produce comunicare strategică și planuri de afaceri prin prelegeri, istorii de caz relevante și ateliere de lucru. De asemenea, studenții vor avea ocazia să se cufunde în vizite prestigioase ale companiilor, intrând în contact direct cu o varietate de figuri profesionale din scena modei locale.
Galerie
Studenți ideali
Având în vedere gama largă de aspecte culturale, manageriale și vizuale ale brandingului, acest program de master este deschis tuturor studenților interesați să intre în lumea modei, având ca numitor comun pasiunea pentru branduri.
Cursul a fost conceput pentru a pregăti studenții pentru cariere în roluri de brand, comunicare sau marketing. Abilitățile și competențele dobândite în acest sens.
programul poate fi, de asemenea, fundamental dacă studenții doresc să-și dezvolte cariera în domeniul Strategiei și Consultanței de Brand.
Curriculum
Metodologie și structură
Programul de master IED în managementul mărcilor de modă se bazează pe o abordare orientată spre proiectare și proiect, care echilibrează studiul teoretic cu aplicațiile practice, atingând o varietate de aspecte, de la sociologia imaginarului la operațiunile de modă.
Elevii vor trece printr-o simulare a strategiei de marketing și vor învăța cum să conceapă și să prezinte o propunere de comunicare eficientă. Munca în echipă va finaliza studiul individual, deoarece programul de master își propune să pregătească studenții pentru a lucra în companii structurate care operează într-un context global.
Proiectul final al cursului îi va vedea pe studenți să recreeze relația dintre un client și o firmă de consultanță, dezvoltând o strategie profesională de brand care va maximiza eficient performanța actuală a unui brand.
Rezultatul programului
Moștenirea și tradiția unui oraș precum Florența, precum și cultura italiană în ansamblu, contribuie la furnizarea unui context ideal în care afacerile și o nouă renaștere a sistemului modei pot înflori și prospera. Creativitatea studenților internaționali și a profesorilor din întreaga lume este dezlănțuită în această locație inspirată.
Parteneriatele strânse cu unele dintre cele mai importante și inovatoare mărci de modă din Italia și din întreaga lume vă vor permite să lucrați la proiecte din viața reală și să intrați în contact cu multe companii și agenții creative diferite.
Cursurile programului de master IED sunt concepute luând în considerare atât evoluțiile pieței, cât și abilitățile necesare pentru a forma profesioniști care sunt gata să urmeze căi de carieră relevante. 87% dintre studenții programului de master IED intră pe piața muncii la un an de la absolvire, conform datelor colectate în noiembrie 2021.