Master în managementul designului premium
POLI.design
Informatie cheie
Locația campusului
Milan, Italia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Amestecat, Învățământ la Distanță
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 12.500
Termen limită de aplicare
18 Oct 2024
Cea mai devreme dată de începere
01 Nov 2024
Introducere
Politecnico di Milano Master de specializare de nivel I în parteneriat cu Universitatea Internațională din Monaco (IUM) . Masterul de specialitate poate fi obținut individual sau ca opțiune de diplomă dublă în cadrul Master of Science în managementul luxului .
Masterul de specialitate va fi livrat în limba engleză.
Masterul de specialitate implică aprofundarea problemelor legate de proiectarea unui nou tip de marketing și management în sectorul luxului, cu implicarea disciplinelor transversale și în funcție de teme și strategii aparținând celor două domenii de proiectare și management economic.
Piața bunurilor și serviciilor de lux, în special, cu tendința sa recentă de comercializare a experiențelor, mai degrabă decât a produselor, oferă un teren unic de întâlnire între domeniile teoretice și practice legate de proiectare, precum și analizele și studiile legate de lume de marketing și managementul afacerilor.
Diplomă acordată
La finalizare, studenții câștigă un Master de specialitate de nivel superior în Politecnico di Milano în „Management de proiectare premium” .
Masterul de specialitate acordă 60 CFU, echivalent cu 60 ECTS.
Didactică
Cursul de masterat va începe pe 22 noiembrie 2021 și se va încheia în ianuarie 2023.
Cursul este împărțit în două etape. Una va fi furnizată de Politecnico di Milano prin POLI.design iar cealaltă va fi furnizată de Universitatea Internațională din Monaco .
În timpul Masterului de specialitate este oferit un stagiu.
Participarea la activitățile acoperite de master este obligatorie pentru cel puțin 75% din activitățile cursului.
Sunt programate teste de verificare și un examen final. Examenul final constă în prezentarea și discutarea unui eseu realizat în timpul masterului de specialitate.
Rezultatul programului
Scopul Masterului de specializare este de a forma personalități-cheie capabile să medieze instanțe de management și marketing corporativ cu nevoile de produse, spații și servicii caracterizate de design de înaltă sau foarte înaltă calitate.
Oportunități de carieră
Oportunitățile de angajare sunt în principal în sectorul luxului care are multiple zone neafectate de nicio criză, pe lângă oportunități în zona serviciilor și a planificării și managementului evenimentelor și expozițiilor. Există, de asemenea, perspective în domeniile design și marketing strategic.
Curriculum
Masterul de specializare acordă 60 CFU, echivalent cu 60 ECTS.
Frecvență
Prezența la activitățile acoperite de Master este obligatorie pentru cel puțin 75% din activitățile cursului.
Planul didactic
Cursul este structurat pe domenii tematice, fiecare dintre acestea fiind condusă de o facultate formată din profesori de la Politecnico di Milano, experți din întreprinderi și studiouri și din alte universități.
În timpul Masterului Specializat este oferit un stagiu.
Sunt programate testele de verificare și examenul final. Examenul final constă în prezentarea și discutarea unui eseu realizat în timpul Masterului Specializat.
Module didactice
Programul este împărțit în următoarele activități de predare și predare împărțite în patru unități:
Încălzire
Modulul de încălzire va introduce studenții în cultura Designului, propunând o sinteză a scenariilor actuale și a contextului de referință, oferind instrumentele de bază pentru înțelegerea și studierea istoriei Designului și Modei și sprijinindu-i în interpretarea celor mai recente. tendinte.
Unitatea 1 – Stâlpii designului
Prima unitate va analiza principalele studii de caz ale celui mai bun design contemporan pentru sectorul de lux. Vor fi analizate și cele mai recente teorii care stau la baza dezvoltărilor contemporane ale sistemului Design și Fashion în Europa, cu exemple practice ale principalelor inovații ale disciplinei.
Unitatea 2 – Produs și Brand Design
Al doilea modul va investiga nu numai cele mai importante și mai emblematice produse ale luxului contemporan, ci și contribuția oferită de design în timpul planificării sau reproiectării unui brand în sine.
Unitatea 3 – Valori de comunicare
Comunicarea este astăzi, fără îndoială, unul dintre principalele domenii de interes în Design: obiectul acestui studiu va fi așadar nu doar o imagine coordonată, nu doar comunicarea prin noi canale digitale și creativitatea în slujba marketingului online, ci și instrumentele de bază pentru sociologia consumului și dezvoltarea unui mic proiect autonom în domeniul comunicării pentru lux sub supravegherea profesorilor de la Politecnico.
Unitatea 4 – Retail și experiență de brand
Ultima unitate va fi dedicată în întregime potențialului oferit de design în sectoarele comercial și experiențial pentru segmentul de lux, cu atenție și către noile forme de lux, exprimate acum prin noi produse și servicii pentru noii consumatori. Pe lângă introducerea teoretică în temele de cumpărare, merchandising vizual și evenimente, studenților li se vor oferi și activități practice cu vizite specifice și module de proiectare, pentru a facilita o mai bună înțelegere a dinamicii de dezvoltare a proceselor creative și a le permite studenților să aibă o vedere în spate. al cincilea.
Masterul include, de asemenea, 70 de ore specifice dedicate zonei „Managementul luxului”, care va explora temele de management al marketingului de lux, prețuri, CRM și licențiere (în colaborare cu 24Ore Business School), fără a neglija aspectele sociologice și de imagine de marcă.
Un curs opțional cu o durată totală de aproximativ 100 de ore pe următoarele subiecte:
- Management de lux,
- Marketing de lux de bunuri și servicii.
Admitere
Clasamente
- 1 în Italia
- 4 în Europa
- 8 în lume
Politecnico di Milano - Clasament QS 2023 la categoria Artă și Design
Taxa de școlarizare a programului
Burse și finanțare
POLI.design oferă comunității Politecnico di Milano o reducere de 50% care va fi aplicată la taxa de participare la un curs de specializare de nivel I și II de master sau de învățământ superior / program postuniversitar / curs de formare continuă pe care POLI.design îl gestionează și îl oferă. Reducerea este pentru personalul intern (adică profesori structurați și personalul tehnic și administrativ) cu contracte active la Politecnico di Milano și membrii gospodăriei acestora .
Cum functioneaza:
Pentru a beneficia de reducere va trebui:
- trimiteți cererea de selecție la cursul ales cu documentele relevante necesare;
- trece cu succes selecțiile;
- trimiteți o copie a situației familiale a solicitantului.