Master în managementul IMM-urilor
Politécnico de Portalegre
Informatie cheie
Locația campusului
Portalegre, Portugalia
Limbi Străine
Portugheză
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 semesters
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 1.000 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Oct 2024
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Acest curs de masterat își propune să ofere o formare distinctă, care să favorizeze studiul celor mai recente tendințe în științele afacerilor, întotdeauna în vederea aplicării practice a conceptelor la țesătura afacerilor, în special companiilor mici și mijlocii.
În același timp, se intenționează ca Masterul în Managementul IMM-urilor să poată sprijini dezvoltarea regiunii de influență a Institutului Politehnic din Portalegre, printr-o conexiune puternică cu companiile și instituțiile regionale și prin contribuția la apariția de noi proiecte de afaceri. și la stabilirea oamenilor.
Admitere
Curriculum
anul 1
Semestrul I
- Economia globală și a cunoașterii
- Metode statistice de analiză și suport decizional
- Strategii competitive
- Metode de cercetare
- cadrul legal al IMM-urilor
Semestrul 2
- Logistica și operațiuni
- Managementul financiar al IMM-urilor
- Resurse umane și comportament organizațional
- Marketing aplicat
- Managementul performantei
al 2-lea an
Semestrul I
- Antreprenoriat și inovare în afaceri
- Seminar
- Proiect sau stagiu
Semestrul 2
- Proiect sau stagiu
Rezultatul programului
Se urmărește ca studenții să poată dobândi cunoștințe și abilități care să le permită să intervină direct în managementul companiilor, indiferent de profilul pe care și-l pot asuma (antreprenor, director tehnic, coordonator de proiect).
Taxa de școlarizare a programului
Galerie
Oportunități de carieră
Cursul își propune să pregătească profesioniști care sunt capabili să:
- Transformă o idee într-o afacere și proiectează planul respectiv;
- Înțelegerea comportamentului uman în organizații, dezvoltând abilități de conducere și negociere;
- Continuați cu structurarea și restructurarea financiară a companiilor;
- Înțelegerea sistemului logistic de afaceri ca o potențială sursă de avantaj competitiv;
- Luați decizii strategice și operaționale de marketing și aplicați cunoștințele, instrumentele și metodologiile în planificarea marketingului;
- Proiectează, implementează și monitorizează execuția planurilor strategice de afaceri;
- Proiectarea și implementarea sistemelor de inovare;
- Utilizați instrumente de management al performanței organizaționale și aplicați-le în contextul muncii.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
MIM - Master în Management Internațional - Managementul Afacerilor Mici
- Zürich, Elveţia
- Antwerp, Belgia + 7 Mai mult
MSc Business Administration: Small Business and Entrepreneurship
- Groningen, Ţările de Jos
Master în Administrarea Afacerilor: Afaceri Mici și Antreprenoriat
- Groningen, Ţările de Jos