Master în management și marketing
University College Cork
Informatie cheie
Locația campusului
Cork, Irlanda
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 10.630 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
* Studenți din UE: 10.630 EUR | studenți din afara UE: 18.130 EUR
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Acest curs este conceput pentru absolvenții care au luat puțin sau deloc management sau marketing în gradul lor de licență. Dacă doriți să urmați o carieră în management sau marketing sau să vă concentrați asupra unei inovații strategice specifice, a unei întreprinderi sau a unei capacități de marketing, acest curs este potrivit pentru dvs.
La acest curs participă persoane dintr-o varietate de medii academice, inclusiv științe, arte, inginerie, drept și științe sociale. Este potrivit și pentru cei dintre voi cu o calificare profesională sau academică, cum ar fi medicină sau contabilitate. Acest program unic pune un mare accent pe aspectele creative și inovatoare ale managementului și marketingului, care sunt cerințe esențiale pentru carierele în afaceri și pentru dezvoltarea unei economii bazate pe cunoaștere.
De ce să alegeți acest curs
Acest program este conceput pentru cei dintre voi care au puțină sau deloc experiență în management sau conținut de marketing în gradul dvs. de licență și doresc să urmeze o carieră în management sau marketing - sau chiar să se concentreze pe o inovație strategică specifică. În acest scop, punem un mare accent pe aspectele creative și inovatoare ale managementului și marketingului în acest curs. Această abordare inovatoare se reflectă și în predarea noastră, unde combinăm prelegeri, proiecte, seminarii, discuții de grup, prezentări și atât rapoarte individuale, cât și de grup.
Curriculum conectat
Această abordare reflectă, de asemenea, angajamentul nostru față de curriculum-ul conectat, unde subliniem legătura dintre studenți, învățare, cercetare și leadership prin viziunea noastră pentru o universitate conectată. Personalul nostru se află în fruntea acestei abordări integrative a învățării și vă va sprijini în stabilirea conexiunilor semnificative în și între discipline precum managementul, marketingul și afacerile.
Galerie
Admitere
Burse și finanțare
Curriculum
Detaliile Cursului
Programul nostru de MSc (Management și Marketing) este livrat folosind o combinație de:
- prelegeri și tutoriale
- ateliere interactive
- studii de caz și discuții în clasă
- prezentări din industrie
- vizite de companie
- vorbitori invitați
- seminarii de cercetare
Cursul de 12 luni este împărțit în două părți:
Partea I acoperă mijlocul lunii septembrie până în martie următor. În acest timp, veți studia o selecție de subiecte de bază atât în management, cât și în marketing și, de asemenea, puteți alege dintr-o gamă de discipline opționale, în funcție de domeniul în care doriți să vă specializați.
Pentru a vă ajuta să vă pregătiți și să vă îmbunătățiți perspectivele de angajare, veți urma și un modul de Dezvoltare personală și profesională . La finalizarea acestui modul, ar trebui să fiți capabil să:
- Scrieți un curriculum vitae profesional.
- Oferă prezentări eficiente, informative și persuasive.
- Efectuați pregătirea pentru interviu și planificarea carierei.
- Reflectați asupra propriei dezvoltări profesionale și personale.
Aceste module sunt furnizate de o combinație de personal academic și practicieni din industrie din domeniu și beneficiază de cele mai recente tehnici, cu un accent puternic aplicat.
Partea a II-a: studenții finalizează modulul Proiect de cercetare aplicată (30 de credite). Dacă studenții și-au asigurat cu succes un loc de muncă, proiectul de cercetare aplicată trebuie finalizat în afara orelor normale de lucru.
Module
Elevii primesc 90 de credite, după cum urmează:
Partea I
Module de bază (60 de credite):
MG6302 Introducere în marketing (5 credite)
MG6303 Probleme etice în afaceri (5 credite)
MG6304 Cercetare de piață (5 credite)
MG6305 Persoane și organizații (5 credite)
MG6306 Comportamentul consumatorilor (5 credite)
MG6308 Comunicații de marketing (5 credite)
MG6309 Strategie (5 credite)
MG6315 Management de proiect (5 credite)
MG6320 Bazele managementului (5 credite)
MG6329 Dinamica organizațională (5 credite)
MG6335 Dezvoltare profesională și personală (5 credite)
MG6336 Marketing digital (5 credite)
Partea a II-a
Proiect de cercetare aplicată MG6825 (30 de credite)
Notă: În cazul în care un student a luat și a promovat un modul anterior, studentului i se va cere să urmeze un modul înlocuitor, conform instrucțiunilor directorului de program.
Mai multe detalii despre conținutul cursului și modulele sunt disponibile în Calendarul colegiului postuniversitar.
Puteți vizualiza broșura noastră descărcabilă aici: Broșura MSc Management și Marketing .
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Natura oricărui curs de management și marketing înseamnă că, la finalizarea cursului, veți fi echipat pe scară largă pentru a căuta un loc de muncă în cea mai largă gamă posibilă de industrii. Fundamentul teoretic și abilitățile oferite vă vor permite să abordați oportunitățile de carieră cu viziune și flexibilitate și să schimbați cariera cu mai multă ușurință, în conformitate cu propriile planuri de carieră în schimbare și cu așteptările antreprenoriale ale economiei moderne.
Persoanele care au absolvit acest curs și-au găsit un loc de muncă într-o mare varietate de industrii, inclusiv:
- educaţie
- mancare si bautura
- servicii financiare
- tehnologia de informație
- calatorie si turism
- consultanta in management
- industria de vânzare cu amănuntul și de producție.
Absolvenții recenti și-au găsit locuri de muncă într-o varietate de companii, inclusiv 2FM Radio, Aon Hewitt, Apple, Cork County Council, Kerry Group și Musgrave Group.
Sprijinul continuă după ce absolviți. Menținem o comunicare regulată cu absolvenții noștri și ne propunem să îi ținem informați cu privire la oportunitățile de angajare relevante pentru planurile și ambițiile lor de carieră. Acolo unde absolvenții doresc acest lucru, menținem o bază de date cu starea lor actuală ca informații pentru potențialii angajatori.
Facilităţi
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
MSc Marketing
- Lincoln, Regatul Unit
Master în antreprenoriat și marketing global (MScEGM)
- Kowloon Tong, Hong Kong
Master în marketing și strategie digitală
- Leeds, Regatul Unit