Master în formarea profesorilor de educație pentru școlile secundare superioare cu studiu dublu curriculum Formarea profesorilor de limba engleză pentru școlile secundare inferioare și superioare
Charles University Faculty of Education
Informatie cheie
Locația campusului
Prague, Republica Cehă
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 2.334 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* taxa de aplicare online: 820 CZK
Introducere
Formarea cadrelor didactice de învățământ pentru școlile secundare superioare
Studiile vizează în primul rând dezvoltarea competențelor profesionale, pedagogice și psihologice, de comunicare și a altor competențe personale și de cultivare necesare pentru a deveni profesor de pedagogie în școlile secundare profesionale și pentru alte activități educaționale și de coordonare în domeniul educației. Pe lângă intensificarea bazelor științifice profesionale ale disciplinelor pedagogice (în urma conținuturilor studiilor de licență), se urmărește didactica educației și aplicarea competențelor didactice profesionale în practica didactică. Accentul special este pus pe metodologia cercetării pedagogice, deoarece unul dintre obiective este de a face profesorii de pedagogie competenți, printre altele, în propunerea, implementarea și evaluarea cercetării empirice în domeniul educației. Accentul în programul de studii este pus și pe cunoștințele și abilitățile în domeniul educației sociale, asistenței sociale și pe metodologia acestor fenomene. Elevii își au practica didactică în școli, facilități școlare; dar și în instituțiile de servicii sociale.
Formarea profesorilor de limba engleză pentru școlile secundare inferioare și superioare
Expertiza de bază predată în cadrul studiului de masterat se bazează pe programul de studii de licență anterior și constă dintr-un set de discipline lingvistice, literare și didactice interconectate simbiotic, menite să ofere absolventului cunoștințe substanțiale în toate acestea, în corespondență cu nivelul de masterat.