Master în economie și management al turismului
CISET - Università Ca' Foscari Venezia
Informatie cheie
Locația campusului
Treviso, Italia
Limbi Străine
Italiană
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 7.500 / per course
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Masterul universitar de prim nivel în economie și management al turismului s-a născut în 1993, cu scopul de a oferi pregătire managerială la nivel înalt în sectorul turismului. Inovând continuu, se propune ca un curs de formare de excelență și unul dintre cei mai populari maeștri în prezent în turism din sector.
Cursul, desfășurat la Campusul Ca 'Foscari din Treviso, este împărțit în prelegeri și activități de formare, cum ar fi lucrul în grup, studii de caz, proiecte live (proiecte de învățare în care studenții acționează ca consultanți în proiecte ale clienților reali).
Inovația, digitalul și contactul foarte puternic cu lumea afacerilor din sector sunt principalii piloni la baza Masterului în management economic și turistic. Studenții care participă la acesta lucrează profesional în domeniul ospitalității, intermedierii, evenimentelor, promovării culturale și teritoriale, consultanței și transportului.
Prognozele recente ale UNWTO – Organizația Mondială a Turismului – estimează o redresare a turismului care în 2024 va reveni chiar la nivelurile record pre-covid din 2019. Toate sursele autorizate indică, de asemenea, că turismul post-pandemic va fi diferit, necesitând inovare, abordări noi, competențe profesionale la nivelul noilor nevoi. Elevii din clasa 2022/23 se vor putea prezenta pregătiți pentru numire, gata să înceapă o carieră într-un mediu de lucru reînnoit și plin de viață.
Galerie
Burse și finanțare
Curriculum
Cursul oferă o viziune globală asupra turismului abordând specificul tuturor sectoarelor sale (hotel și ospitalitate, intermediere online și offline, evenimente și congrese, managementul destinațiilor, transport și croaziere, cultură, ...) atât cu lecții teoretice, cât și prin companie. mărturii (40% din facultate), studii de caz, proiecte live și ateliere. Un drum intens de creștere profesională și personală conceput atât pentru cei care doresc să intre în lumea muncii prin dezvoltarea competențelor manageriale, tehnice și transversale, cât și pentru actualizarea celor care lucrează deja în sector.
O experiență de 360 de grade
- Profesori și experți internaționali
- Mărturii de la manageri și profesioniști
- Proiecte live, ateliere, activități de teren
- Stagii de practică în companii, organizații, asociații și în străinătate
- O rețea de peste 800 de foști masteranzi în principalele companii italiene și străine din sector
Module: Structura modulelor de curs îmbrățișează o viziune globală a turismului, dezvoltând treptat competențe manageriale, tehnice și transversale și abordând specificul tuturor sectoarelor sale (hotel și ospitalitate, intermediere online și offline, evenimente și congrese, managementul destinațiilor, transport și croaziere, cultura, ..). Activitățile includ, în mod complementar, lecții teoretice, mărturii ale companiei (40% din facultate), studii de caz, proiecte live și workshop-uri
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Încă de la prima ediție în calitate de master universitar au fost semnate peste 100 de acorduri pentru stagii , în cadrul cărora colaborarea se reînnoiește an de an în funcție de disponibilitatea companiilor și totodată dând spațiu noilor realități emergente și inovatoare, care pot oferi excelente oportunități de munca la sfarsitul cursului .
De ce stagiul de practică al Masterului în Economie și Management al Turismului este diferit de celelalte? Pentru că nivelul de personalizare al tutoratului este foarte ridicat. parcursul individual se bazează pe contactul în clasă cu toate tipurile de firme de turism, o pregătire la 360° care permite inserarea în orice domeniu, interviuri de orientare, revizuire și consultanță pe CV-uri, simulare de interviuri, interviuri cu companii și monitorizarea activităților de stagiu și rezultate.
etapă
Stagiul de practică este o experiență importantă pentru studenți, din punct de vedere profesional și personal : este o oportunitate de contact direct și structurat cu afacerea sau, pentru cei care au lucrat deja, o nouă intrare mai conștientă în sector. Permite îmbogățirea curriculumului și este adesea și o oportunitate de plasare .
Masterul se pregătește pentru acest moment cu o grijă deosebită : potențialul, abilitățile personale și obiectivele fiecărui student se află în centrul activității de definire a stagiului, care se desfășoară apoi ad-hoc pentru fiecare student. Calea individuală de orientare, realizată cu tutorii Masterului, permite studenților să aleagă locațiile de stagiu în cel mai adecvat și conștient mod posibil și crește oportunitățile ca stagiul de practică să se transforme într-o relație de muncă.
Facilităţi
Mărturii studențești
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
MSc Managementul Turismului Internațional
- Guildford, Regatul Unit
Master în management și administrare a companiilor de turism
- Granada, Spania
MPhil Tourism Management
- Pretoria, Africa de Sud