Master în economie și administrarea afacerilor - Marketing global și cultură pentru consumatori
University of Southern Denmark
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Odense, Danemarca
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
01 Sep 2024
* gratuit pentru studenții cu studii superioare din țările nordice sau din țările UE / SEE și Elveția; 4.250 EUR pe semestru pentru studenții cu cetățenie non-UE / SEE sau cetățenie non-elvețiană
Introducere
Acest program unic vă pregătește pentru rolul în schimbare al marketingului și comunicării într-o economie culturală globalizată cu ritm rapid. Vă învață să înțelegeți relațiile dintre marketing și cultură ca bază pentru adaptarea la diferențele culturale și pentru a răspunde provocărilor și tendințelor contemporane din societățile de consum din întreaga lume. Veți învăța să aplicați principiile de gestionare a mărcii culturale și să efectuați metode etnografice de cercetare a pieței pentru a obține cunoștințe profunde și bogate în cultura consumatorului.
Admitere
Curriculum
Structura programului
Programul se concentrează pe perspective socioculturale privind consumul, marketingul și brandingul, precum și abordările etnografice ale cercetării de piață folosind teoria avansată de marketing. Veți fi predat de un grup internațional de cercetători care au studiat cultura consumatorului de la cercul polar până la Amazon și de la YouTube până în zona Sahel. Veți dobândi, de asemenea, abilități pentru analiza principiilor și logicii sociale și culturale fundamentale care stimulează procesele de globalizare și consecințele acestora pentru piețe, corporații și consumatori.
Rezultatul programului
Rezultatele învățării
Competențe specifice pentru profilul în Marketing Global și Cultura Consumatorului
Domeniul de interes al profilului este Marketingul Global și Cultura Consumatorului. Absolvenții cu acest profil vor avea cunoștințe mai mari în cadrul principalelor discipline în: perspective socio-culturale asupra consumului, marketingului și branding-ului, precum și abordări etnografice ale cercetării de piață folosind teoria avansată a marketingului.
În plus, candidații vor fi dobândit cunoștințe și abilități pentru a putea analiza principiile și logicile sociale și culturale fundamentale care stimulează procesele globalizării și consecințele acestora pentru piețe, corporații și consumatori. În cele din urmă, absolventul va fi dobândit competențe în analiza relațiilor contemporane dintre marketing și cultură și gestionarea asemănărilor și diferențelor dintre diferite culturi, precum și aplicarea principiilor contemporane de management al mărcilor culturale și metodelor de cercetare a pieței etnografice într-o economie culturală globalizată.
Competențe generale pentru Master în Economie și Administrarea Afacerilor
Toate profilurile de Master în Economie și Administrarea Afacerilor de la University of Southern Denmark au aceleași competențe generale. Fiecare profil are un domeniu de interes în care absolventul va dobândi cunoștințe, abilități și competențe specifice. Mai jos, puteți citi despre competențele generale și domeniul specific de interes al programelor orientate spre cercetare oferite la Campus Odense.
Cunoaștere și înțelegere
Programul de master în Economie și Administrarea Afacerilor furnizează cunoștințe care, în domeniul de interes al profilului, se bazează pe cea mai înaltă cercetare internațională într-un domeniu de studiu. Absolventul este capabil să înțeleagă și, pe o bază științifică, să reflecte asupra cunoștințelor domeniului/domeniilor de studiu și să fie capabil să identifice problemele științifice de relevanță
Aptitudini
Absolventul poate, într-o manieră calificată, să selecteze și să aplice metode și teorii științifice pentru colectarea și analiza datelor cantitative și calitative pentru descrierea și analiza complexă a condițiilor interne și externe ale firmei, precum și a problemelor teoretice legate de aceste domenii. Absolventul poate pune la punct noi modele de analiză și soluții pentru probleme pe baza analizelor efectuate. Absolventul își poate comunica cunoștințele și poate discuta probleme profesionale și științifice cu colegii, managementul și societatea înconjurătoare.
Competențe
Un Master în Economie și Administrarea Afacerilor poate, în zona profilului, să gestioneze situații de lucru și dezvoltare care sunt complexe, imprevizibile și necesită noi modele de soluții. Absolventul poate iniția și implementa în mod independent cooperarea profesională și interdisciplinară și își poate asuma responsabilitatea profesională. Absolventul își poate asuma în mod independent responsabilitatea pentru propria dezvoltare profesională și specializare. Un Master în Economie și Administrarea Afacerilor permite absolvenților să lucreze la rezolvarea sarcinilor de specialitate în diferitele domenii funcționale ale organizațiilor din sectorul public și privat.
Galerie
Oportunități de carieră
Oportunități de carieră
Programul de masterat în marketing global și cultură a consumatorilor de la Campus Odense vă oferă o bază excelentă și versatilă pentru viitoare oportunități de carieră. Cursurile oferă o combinație unică de teorie și practică pentru a asigura o bază teoretică solidă și instrumente ușor de angajat în primul tău loc de muncă.
Competențele obținute în timpul studiilor la Odense pot fi folosite în dezvoltarea curriculară, mergând de la a deveni antreprenor individual de afaceri, a lucra ca specialist în mari companii multinaționale sau ca consultant la nivel internațional.
Indiferent dacă doriți o carieră ca liber profesionist sau ca manager în companii publice sau private, această diplomă vă va stimula viitoarea carieră. Puteți, de exemplu, să lucrați la descoperirea și cercetarea de noi idei pentru planificarea, managementul și realizarea conceptelor de afaceri în companii daneze și internaționale. Cu acest program sunteți calificat pentru un loc de muncă în Danemarca sau în străinătate, de exemplu:
Globalizare și marketing cultural: șef ONG, manager de proiect