Master în design media și interacțiune
University of Bergen
Informatie cheie
Locația campusului
Bergenhus, Norvegia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
Contactează şcoala
Ritm
Contactează şcoala
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Aug 2023
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Obțineți o educație extrem de relevantă pentru industrie, care vă permite să proiectați prototipuri pe noi media și să evaluați experiența utilizatorului atât a producătorilor de media, cât și a utilizatorilor de media.
Temele și problemele cheie ale programului de studii includ:
Ce este un conținut media interactiv bun?
Cum arată mass-media viitorului?
Cum pot proiectarea interacțiunii și soluțiile tehnice să ajute producătorii media să creeze conținut media mai bun?
Prin intermediul mass-media, cetățenii primesc informații care fac posibilă participarea la dezbaterea publică. Cu sistemele digitale, vedem o cerere crescută pentru noi soluții tehnice și noi formate pentru participarea publicului și conținut generat de utilizatori.
Cu această educație, puteți identifica și dezvolta multe soluții la provocările pe care le are mass-media atunci când vine vorba de un flux de lucru mai bun și mai eficient.
Programul este predat în Media City Bergen, un cluster de cunoștințe și industrie în care universitatea este co-locată cu companii media și de tehnologie media, cum ar fi TV2, NRK, Vizrt, Bergens Tidende, Mediability și Vimond. În același timp, deoarece predarea se bazează teoretic pe studiile media, designul interacțiunii și teoria comunicării, acest lucru oferă studenților o apropiere unică de industria media.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master în științe sociale în viața digitală durabilă, societăți durabile și digitalizare
- Tampere, Finlanda
Master în Screen Media și inovație
- Tallinn, Estonia
Master în Direcție Creativă, Conținut și Branding
- Madrid, Spania