Master în design de modă și afaceri
Raffles Milan - International Fashion and Design School
Informatie cheie
Locația campusului
Milan, Italia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
10 months
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 21.000 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Taxă de școlarizare pentru studenții din Uniunea Europeană și AELS
Introducere
Zece luni extraordinare, cu profesori de renume internațional. O oportunitate unică de a învăța direct de la protagoniști. Master Raffles Milano: în sfârșit cineva s-a gândit la asta.
Conducător de curs: Arthur Arbesser, designer de modă
Născut și crescut la Viena, Arthur a fost imediat fascinat de cultura și istoria orașului, al cărui dinamism arhitectural și moștenirea artelor aplicate rămân încă o mare sursă de inspirație pentru el astăzi. La Colegiul Central Saint Martins pentru Artă și Design, își dezvoltă rapid estetica, susținută de noi cunoștințe ale scenei artistice londoneze. Imediat după absolvire s-a mutat la Milano și a început să lucreze în echipa Giorgio Armani, unde a rămas șapte ani. În februarie 2013, Arthur și-a lansat propriul brand. În 2015, la cea de-a doua ediție a prestigiosului premiu LVMH, el face parte din cercul celor șapte finaliști și, în luna iunie a aceluiași an, participă ca designer invitat la PITTI Immagine din Florența. Pe lângă marca sa omonimă, Arthur colaborează cu companii precum Apple, Silhouette Eyewear, HEM și YOOX. Noua provocare complexă a proiectării de costume pentru Baletul Anului Nou de la Viena din 2018 și Opera de Stat din Berlin i-au dat un nou impuls creativ. Astăzi este cunoscut la nivel internațional ca unul dintre cei mai promițători designeri, care se exprimă printr-un stil foarte personal și sofisticat, înfrumusețat cu o grafică plină de viață și o alegere atentă a țesăturilor, cu care siluetele sale scot la iveală farmecul unei modernități senzuale.
Aflați „De ce să alegeți Raffles Milano” și cunoașteți Masterul în Design vestimentar și Afaceri cu liderul de curs Arthur Arbesser.
De ce?
Moda este educația în frumusețe, abilitatea de a exprima gândurile și emoțiile, cea mai directă manifestare a contemporanului. Culori, forme și materiale în perfectă armonie. Este cea mai animată formă de artă, care trăiește pe oameni, în viața reală. La fel ca într-o piesă grozavă, punerea în scenă este fundamentală în jocul seducției, dar rolul nu poate suporta întregul. Pentru a putea recâștiga un consumator din ce în ce mai stresat și probabil confuz, este necesar să reveniți la substanță printr-un preparat tehnic amănunțit.
Studentul Anului
La sfârșitul fiecărui an universitar, RM acordă cel mai bun talent din fiecare an al cursului.
Recunoașterea este acordată studentului care, pentru carieră academică și portofoliu, s-a distins atât în evaluarea unei comisii de profesori interni, cât și a unei comisii de profesioniști externi, chemată în acest caz să judece un portofoliu garantat de anonimat.
Profesorii de proiect
A învăța direct de la protagoniști înseamnă dobândirea celor mai avansate viziuni și metode la sursă. Spre deosebire de Masters tradiționali, Raffles Milano Masters aduc cunoștințe în sala de clasă datorită celor 10 profesioniști din vârful pieței care se schimbă în sala de clasă pe parcursul celor zece luni.
Fiecare profesionist petrece o lună cu studenții. 8 luni de 4 săptămâni și 2 luni de 3 săptămâni.
Pentru fiecare săptămână există o zi de 6 ore și o zi de 8 ore de lecții cu profesionistul.
La sfârșitul fiecărei luni studentul primește o evaluare a proiectului realizat.
Unii dintre profesioniști ar putea fi înlocuiți în timpul Masterului, cu alți profesioniști în topul pieței, menținând nivelul facultății internaționale neschimbat.
- Maria Walter Nielsen
- Andrea Cammarosano
- Maxence Dinant
- Cem Cako
- Sabrina Klaziena / Fischer
- Virginia / Diletta Ratti / Albertini
- Mauro Ballette
- Marco Sammicheli
Metoda de predare
Există, de asemenea, cunoștințe teoretice și abilități pe care le învăța pe fugă și necesită un studiu ad-hoc. Nu se știe când va fi util, dar un lucru este sigur: ei vor servi.
Din acest motiv, studenții au în cele 10 luni 200 de ore de lecții cu profesorii de metodă, lecțiile sunt distribuite pe parcursul celor 10 luni de Master.
Unii dintre profesorii de metodă ar putea fi înlocuiți în timpul masteratului, menținând nivelul facultății neschimbat.
- Lia Luzzatto (teoretician și consultant în culori)
- Matteo Balza
- Brais Vilaso (Editor)
- Ilenia Durazzi
- Maki Gherzi (regizor)
- Jules Goldsmith
- Bradly Dunnklerks
- Nora Helena Erdle
- Enrica Roddolo
- Andrew Hempel
- Paola Maggioni
- Mirko Rizzi
- James Pilat
Companii
În aproape treizeci de ani de activitate, Grupul Raffles a construit o rețea solidă de parteneri care colaborează la cursurile de trei ani și la masterat. Reputația companiilor și calitatea relațiilor dezvoltate reprezintă garanția unei întâlniri extrem de fertile între lumea educației și cea a afacerilor.
Adidas, Aigner, B&O - Bang & Olufsen, Boucheron, Brother, Bulgari, Burberry, C&A, Cartier, Chanel, Chloé, Design Business Chamber Singapore, Diesel, Dior, Dolce & Gabbana, Dunhill, Elle, Fendi, Fujifilm, Premiul pentru designul mobilierului Singapore, Giorgio Armani, H&M, Heinz, Hermes, Hogan, HP Technology, HSBC - Hong Kong and Shanghai Banking Corporation, IKEA, InterContinental Hotels & Resorts, Kohler, Lear Corporation, Lego, Li & Fung, L'Oréal, Louis Vuitton, LVMH, Mahogany, Max Mara, MediaCorp, Metro, Michael Kors, Microsoft, Nippon Paint, Nokia, Orchard Road Business Association, Pepsi, Philips, Prada, Puma, Ralph Lauren, Redworks, Richemont, Richmond, Rolex, Saatchi & Saatchi, Saint Laurent Paris, Samsung, Shiseido, Siemens, Singapore Furniture Industries Council, Singapore Jewelers Association, Sony Pictures, Standard Chartered, Textile & Fashion Federation, Tiffany & Co., Valentino, Versace, Y&R, Yves Saint Laurent.
Discuții despre Raffles
În fiecare luni seara, la ora 18.30, Raffles Milano invită studenții să cunoască o figură grozavă din scena designului, stilul și cultura proiectului. Ascultarea în direct a poveștilor și ideilor care influențează piața și ne promovează mentalitatea este o oportunitate de mare profunzime, care completează programele academice.
Admitere
Galerie
Oportunități de carieră
Oportunități profesionale
Masterul este conceput pentru a mări unicitatea geniului creativ al studentului individual, dar are și scopul de a forma profesioniști dinamici, de înaltă calificare, care pot fi introduși cu ușurință în lumea muncii. La sfârșitul celor 10 luni de studiu, datorită cunoașterii aprofundate a întregului proces de muncă, studenții își vor găsi un loc de muncă în birourile de stil pentru bărbați și femei ale companiilor de modă italiene și internaționale.