Master în comunicare și studii media
Eötvös Loránd University
Informatie cheie
Locația campusului
District V., Ungaria
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 2.800 / per semester *
Termen limită de aplicare
30 Jun 2024
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
* taxa de aplicare nerambursabilă: 150 € - taxa de examen de intrare nerambursabilă: 100 €
Introducere
Scopul programului este de a instrui profesioniști care sunt capabili să practice arheologie cu cunoștințele lor generale dobândite în arheologie și în specializări selectate. Programul oferă cunoștințe cuprinzătoare despre o serie de domenii din arheologia Europei Centrale și Eurasia. Se concentrează pe subiecte precum arheologia ritualurilor, arheologia artei, stilurile și identitățile, arheologia războiului, arheologia sărbătorilor și alimentelor, arheologia socială, arheologia morții, comerțul, transportul și mobilitatea.
Studenți ideali
Masteratul vă pregătește pentru un nivel înalt de activitate intelectuală și cariere științifice. Pentru cei care doresc să lucreze după finalizarea instruirii, industria mass-media și a comunicațiilor oferă o gamă largă de oportunități de angajare. De asemenea, instruirea vă pregătește să vă continuați studiile la nivel de doctorat.
Cei care aleg specializarea în comunicare și studii media vor deveni profesioniști cu o aprofundată pregătire în științe sociale, care se vor orienta în procesele de medializare care pot fi considerate o problemă crucială a fenomenelor sociale contemporane, vor cerceta și îi vor preda în mod independent ca lectori sau cercetători.
Acest program este recomandat solicitanților care sunt interesați de științele sociale, viața publică contemporană, societate și cultură, precum și rolul social și cultural al mass-media și noile tehnologii. Cei cărora le place să scrie și să citească mult, cărora le place să participe la munca în echipă, își fac propriile producții.
Solicitanții la Master în Comunicare și Studii Media au absolvit un domeniu de studiu cu două specializări (Media Cultural Journalism și Digital Business Communication) care le permite să intre în unele dintre subdomeniile din Nomenclatura UE a industriilor creative (cărți, ziare și reviste, muzică, Artele spectacolului, TV, Film, Radio, Jocuri video, Arte vizuale, Arhitectură, Publicitate).
Admitere
Curriculum
Puterea programului
Dacă vă pregătiți pentru o carieră în științe sociale sau umaniste, ELTE garantează calitatea științifică prin pregătirea și performanța științifică a lectorilor săi, relațiile sale internaționale și sistemul de educație bazat pe consultări personale, care susține foarte mult activitatea științifică. Cel mai simplu prim pas pe drumul către o carieră științifică internațională este ELTE Media.
Pe de altă parte, dacă vă vedeți ca dezvoltator de conținut online, marketer sau PR, antreprenor cultural, angajat al unei organizații internaționale sau start-up în cinci ani, puteți obține acest lucru prin cursuri practice și cursuri de artizanat promovate pentru studenții de licență și specializări media. Zeci de tineri foști studenți ELTE Media predau în specializările media ca lectori, educând studenții ca profesioniști în industria creativă.
Structura
Specializări:
Programul include două specializări:
- Specializarea Jurnalism Cultural
- Specializarea Comunicare în Afaceri Digitale
Rezultatul programului
Specializarea de specialitate în comunicare și media formează profesioniști cu un background social și umanist și abilități practice care lucrează în diverse domenii ale industriei media și a comunicării contemporane ca lideri, editori, programatori, manageri de proiect internaționali, experți în comunicare, consultanți media, jurnaliști specialiști.
Oportunități de carieră
Cu un Master în Comunicare și Studii Media în limba engleză, absolvenții pot lucra într-un domeniu profesional definit de un corp convergent de cunoștințe, abilități și motivații în industriile creative, care, conform datelor recente, au reprezentat aproape 5% din PIB-ul UE. , în timp ce construcțiile și este al treilea cel mai populat domeniu profesional din UE după industria ospitalității.
Exemple de locuri de muncă
- Profesor universitar, cercetător media
- În reviste online sau tipărite ca jurnalist cultural, reporter, redactor, prezentator
- În departamentul de presă al organelor civile și de stat
- În departamentele de PR și marketing ale companiilor internaționale
- Ca manager de social media pentru companii multinaționale
- În calitate de purtător de cuvânt, ofițer de relații cu presa